CDC کارکنان تماس آژانس 'سمی فرهنگ نژادی تجاوز'

بزرگنمایی این تصویر نامه ای از زمان CDC کارکنان اخیرا به کارگردان رابرت Redfield خواستار آن است که آ

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نامه ای از زمان CDC کارکنان اخیرا به کارگردان رابرت Redfield خواستار آن است که آژانس آدرس ساختاری نژادپرستی نسبت به سیاه کارکنان. گریم جنینگز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گریم جنینگز/گتی ایماژ

بیش از 1 ، 000 کارکنان فعلی در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری باید امضای نامه ای خواستار آژانس فدرال به آدرس "مداوم و تکرار اعمال نژاد پرستی و تبعیض علیه سیاه, کارکنان, NPR یاد کرده است.

در این نامه خطاب به مدیر CDC رابرت Redfield و مورخ 30 ژوئن نویسندگان قرار داده و تماس خود را برای تغییر در زمینه بیماری همه گیر کوروناویروس را مخربی بر مردم سیاه و قتل جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و Rayshard بروکس. NPR به دست آمده و یک کپی از نامه ای که منتشر شده است در زیر.

"با توجه به تماس های اخیر برای عدالت در سراسر این کشور و در سراسر جهان ما به عنوان اختصاص داده شده بهداشت حرفه ای دیگر نمی تواند خاموش ماندن به گسترده اعمال نژادپرستی و تبعیض در CDC که در واقع تضعیف آژانس هسته ماموریت" در این نامه می خواند.

نامه ای ارائه می دهد یک نگاه اجمالی نادر در داخل یک معروف مات آژانس فدرال که در آن حرفه ای کارکنان اغلب برای چندین دهه کار و اطلاعات را با دقت فیلتر عمومی از طریق مطبوعات ،

دکتر کامارا فیلیس جونز بود که یک افسر پزشکی در CDC برای 14 سال باقی می ماند و در تماس با کارکنان فعلی می گوید که پس از این نامه فرستاده شده به Redfield آن منتشر شد که در میان 11,000 نفر نیروی کار برای امضا.

همانطور که از یکشنبه شب 1,007 اعضای هیات امضا نامه – 9 درصد از این سازمان نیروی کار و تعداد امضا کنندگان در حال رشد جونز می گوید. او اضافه می کند که حداقل یک بخش سر امضا و حدود 300 کارمند را انتخاب و به تایید حرف ناشناس. تنها زمان CDC کارکنان می تواند امضای نامه و هر فرد می تواند نشانه ای از آن تنها یک بار با توجه به جونز. هر CDC کارمند می تواند نشانه ای نه فقط مردم از رنگ. نژادی تفکیک از امضا کنندگان شناخته نشده بود.

در بیانیه ای به NPR یک CDC سخنگوی اذعان کرد که Redfield با دریافت این نامه و پاسخ به آن اضافه میکند: "CDC متعهد به پرورش عادلانه عادلانه و فراگیر محیطی که در آن کارکنان می تواند آشکارا به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با آژانس رهبری است."

جونز می گوید او را درک است که Redfield پاسخ نداد رسیدگی به درخواست های خاص برای اقدام در این نامه است. "من که دلسرد کننده و بی احترامی" او می گوید.

در این نامه نویسندگان نقطه به انواع "به خوبی به این معنی و در عین حال تحت بودجه" تلاش برای تنوع بخشیدن به این سازمان نیروی کار بیش از چند دهه گذشته و ادعا می کنند که هیچ یک از آنها ساخته شده اند بسیار تفاوت دارد. آنها توجه داشته باشید که کارکنان نمایندگی تنها 10 درصد از رهبری ارشد و 6 درصد از CDC 2019 کلاس اپیدمی سرویس اطلاعاتی یک برنامه کمک هزینه تحصیلی به عنوان "زمین آموزش برای فردا رهبران در درون سازمان است."

این توصیف یک "پیر پسر/دختر شبکه" که در آن سفید و مدیران ترویج سفید کارکنان در حالی که گفته خفقان و دلسرد سیاه کارکنان. آن را نیز می گوید که صدها نفر از فرصت های برابر شغلی شکایات واصل شده اند توسط کارکنان در دهه های گذشته بسیاری از آنها حل نشده است.

"نژادپرستی نظاممند است و نه فقط یک مفهوم مرتکب در خارج از این دیوار" در این نامه می خواند. "این یک خرد کردن واقعیت برای مردم رنگ خود را روزانه و تجارب در اینجا در CDC."

نویسندگان هفت تقاضا برای اقدام از جمله تنوع ارشد رهبری پرداختن به نژادپرستی در CDC فرهنگ و علنا اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در ایالات متحده آمریکا

CDC است تصادفا در تلاش خود را به آدرس نامتناسب تاثیر کروناویروس در آمریکا و دیگر جوامع از رنگ. اگر چه داده ها ناقص هستند و لاتین افراد در آمریکا حداقل دو برابر بیشتر از سفید مردم به مرگ از COVID-19 و سه برابر بیشتر احتمال دارد به بیمار.

کنگره مورد نیاز CDC به گزارش اطلاعات به نمایندگان مجلس در مورد COVID-19 و نژادی و نابرابری. اما این سازمان در اولین گزارش ارسالی به مجلس در ماه مه بود panned توسط سناتور. پتی موری, D-بشویید. به عنوان یک "تنبل, چهار-صفحه کپی و چسباندن پروژه" است که عمدتا شامل لینک به CDC صفحات وب است. آژانس پیگیری در ژوئن طولانی تر بود اما نیز "ناقص" و "هنوز هم ناکافی برای کار در دست" با توجه به بیانیه نوشته شده است از موری.

"CDC شده است میا در مسابقه و COVID-19 می گوید:" گرگ Millett که مشغول به کار به عنوان یک دانشمند ارشد وجود دارد تا 2009 و در حال حاضر در amfAR بنیاد تحقیقات ایدز.

"من فکر می کنم که آن را گفتن که من اینجا هستم نشسته در خارج از سابق CDC کارمند و من قادر به حرکت شبیه چمچه زنی آژانس [...] در داده ها است که من قادر به انتشار در COVID-19 تاثیر در آمریکایی های آفریقایی تبار," او می گوید. "CDC هنوز واقعا نمی آیند تا با چیزی معنی دار در مورد آنچه در حال وقوع در سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع اطراف COVID-19. که برای من شرم آور است و نشان می دهد که دانشمندان وجود دارد که که می تواند انجام این کار لزوما بودن قدرت به انجام این کار است."

"ما صدمه دیده است. ما عصبانی هستند. ما خسته هستند" نویسندگان نوشتن. "و در نهایت ما از ترس است که با وجود تظاهرات جهانی کوچک انجام خواهد شد به آدرس سیستمیک نژاد پرستی ما هر و هر روز."

عدم به آدرس نژادپرستی و نقش آن در سلامت باعث مشکلات نویسندگان می گویند: "یک دلیل اصلی که چرا ما باید شاهد پیشرفت کمی در کاهش بسیاری از این نابرابری در ایالات متحده بیش از 50 سال گذشته."

جونز که در سمت چپ CDC در سال 2014 می گوید او احساس می کند را تشویق به دیدن سیاه و کارکنان سازمان به اثر تغییر دهید. "هنگامی که من برای اولین بار دیدم این نامه آن بود که احساس رزونانس," او می گوید. "من می دانم که این اغراق است."

او کار خود را در نژاد پرستی و بهداشت عمومی و او می گوید او احساس خنثی و تضعیف تلاش های او برای دریافت این سازمان برای رسیدگی به این مسائل است. او می گوید: بعد از ناهار او ارائه داد در نژادپرستی او خواسته شده بود برای حذف منابع به چه نژاد پرستی " 'ناعادلانه مزایای دیگر افراد و جوامع از من اسلاید به دلیل ساخته شده است که افراد ناراحت کننده است."

پس از او سمت چپ CDC او به عنوان رئيس جمهور از آمریکا انجمن سلامت و تدریس در Morehouse دانشکده پزشکی.

اگر چه Millett شخصا احساس پشتیبانی شده توسط مربیان در طول زمان خود را در CDC او می گوید: محیط زیست توضیح داده شده در این نامه طنین انداز با او بیش از حد. او حمایت از نامه سازمان و امید آن می تواند منجر به تغییر در سازمان است.

"ما باید بیشتر سیاه و دانشمندان در CDC که می تواند کمک به درک آنچه در حال وقوع در جوامع مختلف" او می گوید. "من احساس می کنم که ما در پرتگاه در واقع تغییر چیزی در اینجا."

جونز کمتر است امیدوار. او می گوید وجود دارد نگران عواقب به sidelining از دانشمندان در CDC از جمله از کار بر روی تاثیر COVID در جوامع خود.

"ما در حال هدر دادن نابغه," او می گوید. "ما در حال هدر دادن بینش. ما در حال هدر دادن استعداد در داخل سی دی است که پس از آن می تواند منجر CDC ماموریت برای رسیدگی به مسائل مربوط به سلامت ملت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن