CDC می افزاید: 6 نشانه برای آن COVID-19 لیست

بزرگنمایی این تصویر ایندیانا فرمانداری نامزد دکتر وودی مایرز طول می کشد یک COVID-19 آزمون در آریا تش

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایندیانا فرمانداری نامزد دکتر وودی مایرز طول می کشد یک COVID-19 آزمون در آریا تشخیص در ایندیاناپولیس در هفته گذشته. Michael Conroy/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael Conroy/AP

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اضافه شده است چندین جدید علائم موجود در آن لیست از علائم COVID-19.

CDC بلند گفت: گفت که تب و سرفه و تنگی نفس نشانه ها حاکی از این است که کسی ممکن است به بیماری های ناشی از رمان coronavirus. آن را در حال حاضر اضافه شده شش بیشتر شرایط است که ممکن است با این بیماری: لرز و تکان دادن مکرر با لرز و درد عضلانی و سردرد و گلو درد و جدید از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن است.

گسترش نشانه ها لیست می تواند ثابت کند مهم است چرا که با تعداد محدودی از کیت های آزمایش در دسترس به طور معمول کسانی که به دنبال یک آزمون باید اول علائم نشان می دهد.

وجود شواهد برای برخی از کسانی که به تازگی علائم ذکر شده. NPR و دیگر رسانه های خبری گزارش ماه گذشته که از دست دادن بو و طعم گزارش شده توسط برخی از مردم با COVID-19. بیماران مبتلا به این بیماری ناشی از کوروناویروس نیز گزارش عضلانی درد, لرز و سردرد است.

علائم معمولا در عرض دو تا 14 روز پس از قرار گرفتن در معرض ویروس CDC می گوید. این تنش با اورژانس "علائم هشدار دهنده" برای COVID-19 مشکل در تنفس مداوم درد یا فشار در قفسه سینه و سردرگمی و یا عدم توانایی در بیدار کردن. مایل به آبی و لب یا صورت. مردم با هر یک از این علائم باید به دنبال توجه پزشکی بلافاصله CDC می گوید.

Coronavirus ثابت شده است بسیار مسری است و به طور بالقوه کشنده اما اکثریت قریب به اتفاق افرادی که آلوده را نشان می دهد یا هیچ نشانه و یا فقط آنهایی که ملایم. آمریکا است که بیشترین تعداد موارد تایید شده در جهان آماده است برای عبور از 1 میلیون مارک در روزهای آینده با تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری بیش از سالانه مرگ و میر برای ذات الریه و آنفولانزا با توجه به CDC.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن