بی خیال فلوریدا تابستان یک چیزی از گذشته 5K مرگ از ویروس

فورت لادردیل فلوریدا. - به عنوان coronavirus موارد به موشک وار رفتن, روزانه, زندگی این است که به دنبال بسیار م

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - به عنوان coronavirus موارد به موشک وار رفتن, روزانه, زندگی این است که به دنبال بسیار متفاوت در دولت آفتاب که در آن بسیاری از سواحل محبوب در حال توقیف ساکنان و گردشگران می تواند جریمه برای پوشیدن ماسک و میله های سراسر کشور مجاز نیست به ریختن مشروب به توست بی خیال روز از تابستان است.

دولت وزارت بهداشت در روز یکشنبه گزارش 12,478 جدید تایید موارد coronavirus و 87 بیشتر مرگ و میر. به طور کلی وجود داشته است تقریبا 350,047 موارد در نتیجه بیش از 5 ، 000 مرگ و میر.

فلوریدا به تازگی بسته میله بار دیگر به دلیل مشتریان نیست با پوشیدن ماسک یا تمرین های اجتماعی فاصله. میامی-Dade County دوباره به تازگی ممنوع رستوران از داخل صندلی و Broward County, صفحه اصلی به فورت Lauderdale, اعلام دو هفته مقررات منع رفت و آمد جمعه که ممنوعیت بسیاری از افراد از بودن در خارج از ساعت 11 شب تا 5 صبح و یک سفارش محدود کردن خصوصی گردهمایی سرپوشیده و یا فضای باز به بیش از 10 نفر.

"این یک نزدیکی تضمین آن را به بدتر مگر ما چیزی بسیار چشمگیر به پهن کردن منحنی از آنجا که ما در حال رفتن به فصل آنفولانزا," دکتر گفت: دنا, گریسون یک بیماری عفونی و محقق سابق فلوریدا دموکرات کنگره نامزد

Coronavirus است tapped out مراقبت ويژه از برخی از بیمارستان ها در سراسر کشور و بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش, هر چند نه کاملا به عنوان به شدت در برخی از روز در طول هفته گذشته. یکشنبه وجود دارد بیش از 9,290 بستری شدن در بیمارستان در مقایسه با بیش از 9,100 در روز شنبه. بیمارستان در میامی, Tampa, Fl و جکسون را گزارش اخیر موج و بحرانی کمبود داروهای ضد ویروس remdesivir.

منتقدان شکایت کرده اند که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis است نه اجباری یک ایالت ماسک فرمان به عنوان موارد افزایش است. خواه فرماندار بارها گفت سیاست های سخت ضربه جنوب فلوریدا ممکن است حس را در دسته ماهی تابه که در آن عفونت نرخ پایین تر است.

همکار سناتور مارک کرک جمهوری خواه مارکو روبیو حتی اذعان کرد نیاز به یک واحد غیر حزبی پیام.

"یک منطقه که در آن من فکر می کنم همه ما می تواند بهبود یافته است و به نوعی می آیند تا با یک مختصر پیام است که هر کس با قرار دادن در خارج وجود دارد به عنوان مخالف به برخی از پیام های متناقض. و من فکر می کنم هر کس به اشتراک گذاشته سرزنش در آن" او گفت:, گفته CBS4 را رو به جنوب فلوریدا در این آخر هفته.

"در عوض ما شاهد بسیاری از این چیزها تبدیل به نوعی یک حزبی مبارزه و یا یک بیانیه سیاسی در مورد اینکه آیا شما در حال رفتن به پوشیدن یک ماسک و یا پوشیدن یک ماسک و این نوع از چیزی."

انتقاد افزایش یافته که دولت را در سخت ترین آمار مناطق ramping تا محدودیت دو برابر را در استفاده از ماسک و سازماندهی حکومت برای کمک به کاهش گسترش یافته است.

میامی-Dade County کمیسیون به تازگی مورد تایید اورژانس را می دهد که کد و آتش بازرسان سازمان به صدور بلیط تا 100 دلار برای افراد و 500 دلار برای کسب و کار است که نمی مطابق با محدودیت.

هنوز, Walt Disney World بازگشایی آن Epcot و استودیوهای هالیوود پارک در روز چهارشنبه. دیزنی سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات باز آخر هفته گذشته. هر دو Universal Orlando و سی ورلد اورلاندو باز ماه گذشته.

در این تابستان به نظر می رسد کاملا متفاوت برای دنا Drost و 7 و 5 ساله به دختر. به طور معمول او می تواند در محل کار و آنها می تواند در تابستان اردوگاه.

اما 33 ساله مدیر بازاریابی برای یک رستوران با نام تجاری شده با این نسخهها کار برای بیش از سه ماه. شرکت او می گوید او باید یک کار را به بازگشت به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند با خیال راحت بازگشایی شده است. اما او ترس از آنچه که ممکن است نگاه مانند فلوریدا موارد همچنان به افزایش است.

بازار و دیگر نقاط اطراف خانه اش در ولینگتون باز هستند اما Drost به ندرت آنها را طول می کشد بیرون و گفت: "ما در خانه هستند در تلاش برای ترک به عنوان کوچک ممکن است."

او را رها که فقط شکایت یک بار در هفته مورد تمام تغییرات ویروس است برای مدرسه اردوگاه و تعاملات اجتماعی. او گفت که او احساس اضطراب "روزانه" و ترس او نمی خواهد بود قادر به محافظت از کودکان خود را از ویروس.

"من احساس می کنم عصبانی که DeSantis تنها در مورد مراقبت از مغلوب ساختن پیشی جستن است و عمدا نادان وقتی که می آید به ویروس" او گفت:. "من فکر می کنم وجود دارد هیچ بهانه ای برای 5,000 مرده فلوریدا."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب