کانادا دادگاه پاک راه را برای ترانس کوه خط لوله گسترش

بزرگنمایی این تصویر گسترش ترانس کوه خط لوله دیده می شود قابل توجه مخالفان مانند این اردوگاه توسط تظا

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

گسترش ترانس کوه خط لوله دیده می شود قابل توجه مخالفان مانند این اردوگاه توسط تظاهرکنندگان در ونکوور کانادا در سال 2018 است. جرمی Stones/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرمی Stones/AP

کانادا فدرال دادگاه تجدید نظر را پاک کرده است راه را برای گسترش عمده به ترانس کوه خط لوله توسط حاکم را در مقابل چالش های مختلف از اولین کشورهای گروه مورد اثرات زیست محیطی این پروژه است.

ترانس, ديد کوه, گسترش, که اضافه کردن بیش از 600 مایل به خط لوله و افزایش ظرفیت آن از 300.000 بشکه در روز به 890,000 شده است فرو رفته در اختلاف و جنگ حقوقی پس از کانادا در کابینه اول مصوب این پروژه در سال 2016.

برای اولین بار سازمان ملل شکایت کرد که در حال نا امید از دادگاه حکم. "این پروژه را آسیب جوامع ما مردم ما و شغل ما مردم تکیه در منطقه ونکوور" Khelsilem یک سخنگوی Squamish ملت در بیانیه ای گفت. این کشور گفت که قصد دارد به نگاه به گزینه های جذاب برای تصمیم گیری و می گوید آن را نگران آینده خط لوله نشت.

صنعت نفت و گاز به نظر می رسد رها با این تصمیم. ترانس, ديد کوه, شرکت, شرکت مسئول این پروژه گفت که "پس از چند سال از مشاوره و نظر ما را خوشحال و قادر به ادامه حرکت رو به جلو و ساختمان این پروژه در رابطه با جوامع و به نفع کانادایی است."

در سال 2018 همان دادگاه تجدید نظر فدرال حکم داد که دولت تا به حال به اندازه کافی مشورت با مردم بومی قبل از آن تصویب پروژه گفت: "کاهش یافت و به خوبی از علامت." روز سه شنبه به اتفاق آرا حکم از سه قاضی پنل در حال حاضر اظهار داشت که "معقول و معنی دار مشاوره قرار گرفته بود."

"مدارک ثبت نشان می دهد یک تلاش واقعی در ascertaining و با در نظر گرفتن نگرانی های کلیدی از متقاضیان آنها را با توجه به درگیر شدن در ارتباط دو طرفه و با توجه و گاهی اوقات موافقت با اقامت در" قضات اضافه شده است. "این چیزی جز لاستیک ماشین پرس یا فرایند است."

این دادگاه اعلام کرد که در حالی که دولت موظف به مشورت با مردم بومی این بدان معنا نیست که مردم بومی دارای قدرت وتو یک پروژه است. "شکست به جای در هر راه خاص خود از جمله راه رها کردن پروژه لزوما به این معنی نیست که شده است وجود دارد هیچ معنی دار مشاوره" قضات گفت.

آنها اعلام کردند که اکثریت قریب به اتفاق گروه های بومی که ممکن است پروژه نهفته – 120 از 129 – "یا از آن حمایت و یا مخالفت با آن."

نخست وزیر جاستین ترودو دولت دفاع و پشتیبانی پروژه به گسترش خط لوله از روغن های شن و ماسه و امکانات در آلبرتا به مخازن در نزدیکی ونکوور. در سال 2018 کانادا اعلام کرد که آن را صرف در مورد $3.5 میلیارد دلار برای خرید های موجود در خط لوله به منظور فشار این پروژه رو به جلو است. ترودو به دفاع از این پروژه گفت که سود حاصل از این خط لوله خواهد بود قریب به انرژی های سبز به عنوان NPR گزارش شده است.

ترودو گفته است که حمل و نقل نفت به سواحل اقیانوس آرام کمک خواهد کرد که باز کردن بازار خود به آسیا. در حال حاضر حدود 96 درصد از کانادا صادرات نفت به آمریکا

منابع ملی وزیر سایپا O'Regan در بیانیه ای گفت که فرآیند مشاوره با جوامع بومی "شد, جامع ترین, مشاوره انجام شده تا کنون برای یک محصول عمده در کانادا در تاریخ است." او گفت: آنها ادامه خواهد داد به زبان بومی "در هر مرحله از این پروژه است."

به عنوان NPR گزارش کرده است, آلبرتا است, دولت حمایت کرده است خط لوله انبساط در حالی که بریتیش کلمبیا است و مخالف آن است.

شهر ونکوور در بیانیه ای گفت که همچنان مخالف به گسترش است. "شهر باقی مانده است از این دیدگاه که ترانس کوه پروژه خط لوله خواهد داشت اثرات زیست محیطی از جمله خطر غیر قابل قبول از نشت نفت و افزایش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با پروژه در یک زمان زمانی که جهان نیاز به کاهش تولید گازهای گلخانه ای" آن گفت: با توجه به تورنتو استار.

احزاب باید 60 روز به پرونده های حقوقی در برابر چالش شنبه تصمیم در دادگاه عالی کانادا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب