کانادا بزرگترین بومی نیروی پلیس هرگز شات کسی مرده

در آن 26 سال از وجود افسران با کانادا بزرگترین بومی نیروی پلیس هرگز به ضرب گلوله کشته و هر کسی و هیچ مسئول فوت

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

در آن 26 سال از وجود افسران با کانادا بزرگترین بومی نیروی پلیس هرگز به ضرب گلوله کشته و هر کسی و هیچ مسئول فوت در حین انجام وظیفه با وجود سنگ زنی کمبود منابع و عدم عادی مکانیسم های پاسخگویی.

این یک رکورد است که Nishnawbe Jafar Police Service (چرت) مفتخر است که به خصوص در نور های اخیر در داد و بیداد در آمریکای شمالی بیش از پلیس با قتل و خشونت مربوط به بومی و ذهنی پریشان مردم است. این یک رکورد به دست آمده در جوامع غالبا در اضطراب اجتماعی, مکان هایی که شکار تفنگ و تفنگ ساچمه ای هستند در همه جا.

تفاوت کلیدی از شهری غیر بومی پلیس خودی و ناظران می گویند که این ساختمان ارتباط بین ماموران و مردم به آنها خدمت می کنند.

"در گذشته شما ممکن است تنها افسر در آن وجود دارد" رولاند موریسون رئیس چرت می گوید: از تهوندر بای. "شما هیچ رادیو شما رو هیچ پشتیبان بنابراین شما واقعا باید به طور موثر به استفاده از ارتباطات خود و صحبت کردن با مردم است. شما باید به توسعه روابط با جوامع در جهت مثبت انجام ندادی."

افتتاح در سال 1994 چرت مسئول پلیس بیش از 38 ، 000 نفر در 34 جوامع بسیاری فراتر از راه دور در سراسر گسترده و تا حد زیادی اخر نوار شمالی انتاریو است. در حال حاضر این سرویس دارای 203 افسران حدود 60 درصد از آنها بومی موریسون می گوید. آن قیمومیت فرهنگی پاسخگو پلیس.

Erick Laming یک جرم شناسی, دانشجوی دکتری در دانشگاه تورنتو می گوید: مردم از اول ملت جوامع بسیاری با ریشه دوانده ظن پلیس داده وحشیانه واقعیت نسل از اجرا مسکونی در مدرسه حضور و غیاب — دارای سطح بالاتری از اعتماد هنگامی که افسران بومی هستند.

در مقابل, او گفت:, جدید RCMP استخدام با چنین پس زمینه ممکن است پیدا کردن خود را در نوناووت یا یوکان در مواجهه با زبان قابل توجه و موانع فرهنگی.

"اگر شما از جامعه شما از آن دسته از تجارب زندگی می کردند. شما می تواند مربوط به مردم است. شما فقط می دانید که چگونه برای مقابله با این مسائل می گوید:" Laming که از Shabot Obaadjiwan اول کشور در شمال کینگستون.

"اگر شما لازم نیست که تاریخ شما می توانید تمام فرهنگی-حساسیت آموزش در جهان شما هرگز به طور کامل قادر به به طور کامل ادغام این وضعیت است."

مثال دیگری گفت: این خدمات در Kahnawake, Que., که تماس های خود را Kahnawake نیروهای حافظ صلح به جای یک نیروی پلیس.

در حالی که تمام افسران در انتاریو تحت همان آموزشی ابتدایی استان نه بومی خدمات پلیس اساسا متفاوت از آنها غیر بومی هستند.

برای یک چیز, آنها تلقی ضروری خدمات اگر چه فدرال امنیت عمومی وزیر بیل بلر گفت: در ماه گذشته است که پلیس در ابتدا ملل و جوامع باید باشد. و نه کسانی که در انتاریو موضوع را به استانی خدمات پلیس عمل می کنند که اجباری استاندارد از جمله به صورت گسترده نظارت چارچوب است.

در حال حاضر روند شکایت علیه اعضای یک بومی نیروی پلیس ad hoc اگر چه چرت دارای استانداردهای حرفه ای شعبه و در مناسبت های تماس در استان انتاریو ، افسران شده اند منظم شارژ و یا حتی از کار اخراج شده برای استفاده بیش از حد از زور.

یکی دیگر از تفاوت این است که نیروهای بومی به طور کامل متکی به vagaries از برنامه دولت بودجه — با اتاوا جای پای 52 درصد از این لایحه و استان 48 درصد است. این عملیات جاری بودجه برای چرت زدن است در اطراف $37.7 میلیون — بیش از همسالان خود — با هزینه نزدیک به 40 میلیون دلار.

نتیجه به خصوص در سال های رفته شده است وخیم کمبود افسران و حتی از امکانات اولیه و تجهیزات است که شهرنشینان به ندرت می توانید تصور کنید. در بیش از یک دوجین موارد بومی خود اداره خدمات پلیس در کانادا را به سادگی خورده.

در حال حاضر بازنشسته تری آرمسترانگ که صرف 22 سال با OPP و همچنین پنج سال به عنوان رئیس چرت می گوید: مردم می شود به پیدا کردن چقدر ضعیف بودجه برای اولین بار سازمان ملل پلیس شده است.

آرمسترانگ بازگو چگونه چند سال پیش در خلیج هودسون جامعه فورت سورن, Ont., یک چرت افسر در بر داشت خود را در برخورد با یک قتل. علاوه بر نیاز به امن سه صحنه جرم و بدن تنها مامور بود به دستگیری مظنون و مقابله با یک جداگانه تفنگ تماس بگیرید. آب و هوای بد مانع از هر گونه قانونی و یا سایر کمک به پرواز در تا روز بعد.

یکی از چیزهایی که او همیشه تاکید به تازه واردان به عنوان رئیس آرمسترانگ می گوید: اهمیت درمان مردم احترام.

"روزی آنها در حال رفتن به نسخه پشتیبان تهیه کنید. زمانی که مسائل جنوب می رود, شما در حال رفتن به نیاز مردم به حمایت شما" او می گوید. "اگر شما در حال رفتن به یک ... هنگامی که شما نیاز به کمک به آنها نمی خواهید به وجود دارد برای شما."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یکی منجمد بعد از ظهر در ماه فوریه سال 2013 تنها در وظیفه چرت افسر در Kasabonika دریاچه اول کشور در انتاریو, far north, بازداشت لنا اندرسون, یک مست مادر جوان ناراحت بیش از دستگیری دخترش. جدید جدا قابل حمل بود unheated. قدیمی برگزاری همراه بود و غیر قابل استفاده به دلیل زندانیان می تواند فرار از طریق سوراخ در کف.

این دستگیری افسر چپ Anderson, 23 در قفس صندلی عقب فورد 150 کامیون پلیس برای گرما در حالی که او رفت و به دریافت کمک از خارج از وظیفه همکار. به تنهایی برای 16 دقیقه اندرسون خفه خودش.

تراژدی همراه با تهدید به اعتصاب بیش از شرایط کار با چرت زدن افسران باعث داد و بیداد. این وضعیت می گوید: Grand رئیس آلوین نقب زن باعث خود Nishnawbe Jafar ملت به موضع. دولت او گفت: تا به حال به انجام بهتر و یا چهره به مراتب بیشتر چشم انداز دلهره آور از انجام این پلیس خود را.

به عنوان یک نتیجه نقب زن می گوید یک بودجه جدید به توافق رسیده بود در سال 2018 است که اجازه استخدام 79 جدید افسران بیش از پنج سال و زیرساخت های حیاتی ارتقاء به واحدها و ضعیف و یا غیر موجود سیستم های ارتباطی. از همه مهمتر او گفت: این توافق مجموعه ای در حرکت انتظار انتاریو قانونی که در نهایت اجازه می دهد برای اولین بار سازمان ملل خدمات پلیس به انتخاب کردن در به خدمات پلیس عمل قرار دادن در محل جامد استاندارد و مکانیسم های پاسخگویی.

"این چیزی است که جوامع ما و شهروندان سزاوار است." نقب زن می گوید. "در صورتی که موضوع را با چرت زدن باید وجود داشته باشد یک فروم برای آنها به دنبال شکایت."

اما به تحقیقی قدرت به ویژه استان تحقیقات واحد یا اداره مستقل پلیس نقد و بررسی مدیر باید با فرهنگی ایمنی ساخته شده است در ،

استفان صافی جریان بررسی مدیر می گوید: دفتر او هنوز درگیر انتخاب کردن در روند.

"انتظار من این است که هنگامی که امنیت جامعه و پلیس قانون اعلام شده است و انتخاب کردن در فرایند بیشتر همراه, پس از آن من خواهد بود درگیر در توضیح چگونگی رسیدگی به شکایات عمومی فرایند کار و گوش دادن به چگونه آن را ممکن است به اقتباس به نیازهای بومی جوامع" صافی می گوید.

استفان وارنر سخنگوی انتاریو وکیل عمومی سیلویا جونز تایید دولت مشغول به کار بود در مقررات جدید عمل می کنند. بخشی از کار او گفت به راه روشن و مطابق استانداردهای پلیس تحویل "مطلع و پاسخگو به نمایش جوامع که پلیس هستند و هر دو بخشی و خدمت می کنند."

تورنتو-بر اساس وکیل جولیان Falconer, تماس, قانون جدید تعویض بازی. با وجود داشتن زیادی اختصاص داده شده کار خود را به نگه داشتن پلیس پاسخگو, او می گوید او هیچ تردیدی در به نمایندگی از چرت زدن.

با وجود و یا شاید به این دلیل از آنها کمبود مزمن منابع Falconer می گوید بومی پلیس رفتار بسیار متفاوت از همتایان شهری خود را. او به نقل از کمبود افغانستان و رفتارهای نژادپرستانه که کاشته اند بی اعتمادی عمیق پلیس در میان بومی و گروه های به حاشیه رانده شده.

"جریان اصلی پلیس زیادی برای یادگیری از بومی پلیس" Falconer گفت. "رابطه بین جامعه و پلیس است تا به طور چشمگیری متفاوت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب