کانادا Huawei-5G تصمیم خطرات قرار دادن آن در تقابل با پنج چشم متحدان

در پی پادشاهی متحد را به بان کی مون Huawei از کشور 5G زیرساخت های فشار نصب در کانادا را به تصمیم گیری است که ن

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

در پی پادشاهی متحد را به بان کی مون Huawei از کشور 5G زیرساخت های فشار نصب در کانادا را به تصمیم گیری است که ناظران می گویند خواهد شد یا فاصله آن از متحدان دیرین و یا در معرض خطر بیشتر فرسایش ارتباط آن با چین است.

اتاوا است که انتظار می رود به ایجاد یک تماس در شرکت چینی غول دخالت در 5G این سال است.

این تصمیم بیشتر شده است قاب این هفته توسط انگلستان بان که برگ کانادا به عنوان آخرین کشور در پنج چشم security داد — نیز متشکل از ایالات متحده, انگلستان, استرالیا و نیوزیلند — نه به بسته خود را درب به شرکت.

"پنج چشم است که مصرف بسیار ایالات تصمیم Huawei و خطرات امنیتی و پیامدهای هر Huawei تصمیم می گوید:" سام آرمسترانگ سخنگوی تازه شکل گرفته بین مجلس داد در چین است.

IPAC یک کنسرسیوم بین المللی از نمایندگان مجلس نگران پکن اقدامات در سطح جهان است.

آرمسترانگ گفت: کانادا سکوت Huawei است که به احتمال زیاد مورد استقبال قرار گرفتن توسط چین به عنوان آن را به دنبال تقسیم پنج چشم داد.

"من هیچ شکی ندارم که در ارتباطات راه دور مثل هر مسئله دیگر چین است و مالش آن دستگیره در چشم انداز است که پنج چشم ممکن است ایالات," او گفت:.

"ایالات متحد جهان آزاد است و چین بدترین کابوس. یک تقسیم پنج چشم خود را به حقیقت می پیوندند."

در پاییز گذشته در یک کنفرانس امنیتی در هلیفکس مشاور امنیت ملی رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار کانادا به تایید این شرکت به دلیل آن تکنولوژی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک "اسب تروا" در برابر دموکراسی است.

Robert C. اوبراین هشدار داد دولت چین حتی می تواند استفاده از فن آوری برای تضعیف انتخابات کانادا. چین سفیر کانادا را رد کرده است کسانی که اتهامات.

در ماه مه در ایالات متحده ممنوع Huawei از منابع میکروچیپ است که با استفاده از تکنولوژی آمریکا یک حرکت است که مقامات انگلیسی به ارزیابی مجدد خود را از نظر امنیت و پایداری با استفاده از شرکت تجهیزات در شبکه های 5G.

انگلستان National Cyber Security Centre رهبری یک بررسی به این نتیجه رسیدند که این تحریم های جدید آمریکا به معنای Huawei را مجبور به استفاده از به طور بالقوه ناامن تکنولوژی ساخت 5G خطرات امنیتی غیر ممکن است برای کنترل.

اگر کانادا می رود یک مسیر متفاوت و قبول Huawei در این کشور خطرات بیگانه خود را از متحدان در پنج چشم می گوید: سرتیپ بازنشسته ، -ژنرال رابرت Spalding یک چین تحلیلگر و نویسنده کتاب خفا جنگ است که به بررسی چین تلاش برای نفوذ و کنترل جهان است.

"دسترسی آنها به تبادل اطلاعات و دیگر چیزهای با پنج چشم خواهد شد محدود" Spalding گفت: کانادا. "گسترده تر ارتباط است رفتن به خارج از سوال است."

Spalding گفت: مرزی ارتباطات بین کانادا و ایالات متحده آمریکا نیز می تواند تحت تاثیر قرار با توجه به ادغام نگرانی ها در مورد هواوی و آمریکا شبکه های.

اگر اتاوا تایید Huawei, Spalding گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای کانادا به سادگی می توان به "تحسین" حزب کمونیست چین.

این امر نیز باز کانادا برای جمع آوری اطلاعات از شهروندان خود و خطرات این کشور استقلال و حاکمیت او گفت:.

ماه گذشته دو نفر از کانادا عمده شرکت های مخابراتی Bell و Telus که در یک زمان بودند و قصد استفاده از Huawei برای 5G تجهیزات اعلام کرد قرارداد با شرکت های دیگر.

مرکب این به این معنی اتاوا در حال حاضر قوی تر مورد به طور مشابه ممنوعیت Huawei دخالت در 5G در زمینه امنیت کریستوفر پارسونز, عضو ارشد پژوهش در Citizen Lab در دانشگاه تورنتو گفت: ستاره.

پیچیده کانادا وضعیت دولت از ارتباط آن با پکن و مجموعه ای از شرایط است که تفاوت این کشور از انگلستان

"U. K نگران است, Huawei ممکن است مجبور به تکیه بر کمتر پیشرفته و مطمئن محصولات. کانادا می گویند اما این تغییر نمی کند این واقعیت چین در حال برگزاری کانادایی گروگان و همچنین یکی از بزرگترین شرکای تجاری" پارسونز گفت.

"آیا دولت کانادا فکر می کند می تواند استطاعت به بیان نگرانی های خود در مورد Huawei امنیت به عنوان با صدای بلند به عنوان U. K تفاوت است," او گفت:.

بازداشت کانادایی, Michael Spavor و مایکل Kovrig در چین شده است به طور گسترده ای به عنوان مستقیم تلافی این کشور بازداشت در ماه دسامبر 2018 Huawei CFO Meng Wanzhou.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Meng دستگیر شد در ونکوور در درخواست از مقامات ایالات متحده به دنبال استرداد او به صورت اتهام تقلب شروع یک مارپیچ رو به پایین از چین-کانادا روابط.

چین اشاره کرده آن را رها مردان اگر Meng منتشر شده است.

پس مقامات کانادا دستگیر Wanzhou, Huawei به دنبال یک روابط عمومی استراتژی فاصله خود را از پکن و ارائه شفافیت بیشتر در مورد کسب و کار خود را.

اما کارشناسان می گویند Huawei را به طرز محسوسی شفافیت بیشتر انجام نشده زیادی برای آن تصویر بین المللی از آنجا که در بسیاری از کشورها این شرکت تبدیل به سمبل نگرانی در مورد افزایش چین به عنوان یک مستبد ابرقدرت.

در بیانیه ای به ستاره در شنبه, Huawei کانادا معاون امور شرکت گفت: انگلیس تصمیم گیری خواهد شد و نه تغییر اهداف شرکت در کانادا.

"ما به حمایت و توجه دولت کانادا را بررسی 5G تامین کنندگان — و ما به جلو نگاه به دولت رسیدن به مستقل مشهود مبتنی بر نتیجه گیری با توجه به Huawei نقش بالقوه در 5G در کانادا" Alykhan Velshi نوشت: در یک ایمیل.

وی با اشاره به Huawei متنوع مدل کسب و کار در کشور است.

"این فقط در فروش تجهیزات شبکه می باشد. ما همچنین فروش دستگاه های مصرف کننده مانند تلفن های هوشمند, فروش بی سیم ثابت با تجهیزات روستایی مخابرات حمل و صندوق جهانی تحقیقات و توسعه" او گفت:.

در ماه های اخیر, Huawei شده است و تغییر آن در تحقیق و توسعه مرکز از ایالات متحده به کانادا. این بدان معنی است که شرکت استخدام صدها نفر از کارکنان محلی و سرمایه گذاری صدها میلیون نفر بر بودجه های تحقیقاتی — بالای موجود در آن همکاری با دانشگاه های کانادا.

"در نهایت Huawei ایجاد کرده است تحقیق و توسعه عملیات در اینجا در کانادا به دلیل فوق العاده ای تخصص و دانش وجود دارد که در اینجا" Velshi گفت.

این شرکت با صرف نزدیک به 200 میلیون دلار در کانادا در سال 2019 و در این سال که مقدار بالاتر خواهد بود, او گفت:. و نسبت به 540 R&D کارکنان Huawei کانادا شاغل در سال 2018 آن در حال حاضر در استخدام حدود 800.

پارسونز گفت: این بیشتر هجوم شغل و پول به کانادا می تواند به پکن بیشتر اهرم در اتاوا با تهدید آنها می تواند نیروی هواوی به بیرون از کشور است.

پارسونز همچنین هشدار داد که کانادا, امنیت, استراتژی توقف باید در نهایت تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به ممنوعیت Huawei دخالت در 5G توسعه است.

"هک نمی خواهید برای متوقف کردن اگر Huawei توقف ساخت ما تجهیزات شبکه. به همین دلیل بسیار مهم است به منظور توسعه یک قوی, امنیت, استراتژی برای حفاظت از کانادایی ها و نه فقط ضد Huawei سیستم," او گفت:.

با فایل های از بلومبرگ و کانادا مطبوعات

Joanna Chiu
جوانا چیو ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش هر دو کانادا-چین روابط و امور جاری در سواحل غرب برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @joannachiu


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب