کانادا می گوید هیچ به صفحه اصلی بازی برای Toronto Blue Jays

بزرگنمایی این تصویر Rubén تجدا از Toronto Blue Jays در حالی که یک intrasquad بازی در راجرز مرکز در ا

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rubén تجدا از Toronto Blue Jays در حالی که یک intrasquad بازی در راجرز مرکز در اوایل این ماه در تورنتو است. این تیم دریافت مجوز برای آموزش پیش فصل در ورزشگاه اما دولت کانادا نمی خواهد اجازه می دهد به طور منظم فصل بازی در کانادا. علامت Blinch/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Blinch/گتی ایماژ

تورنتو بلو جیز تیم بیس بال نمی خواهد بازی در تورنتو این فصل به طور منظم پس از دولت کانادا را رد کرد و برنامه ریزی برای تیم میزبان بازی های خانگی وجود دارد.

با توجه به خطر گسترش coronavirus دولت گفت: این امر می تواند امن برای این تیم و مخالفت با تیم های لیگ بیس بال به سفر به عقب و جلو بین ایالات متحده و کانادا است.

"بر اساس بهترین و در دسترس عمومی, توصیه های بهداشتی ما به این نتیجه رسیدند مرزی سفر مورد نیاز برای MLB فصل به طور منظم بازی نمی خواهد به اندازه کافی محافظت از کانادایی ها "سلامت و ایمنی" وزیر مهاجرت مارکو Mendicino در بیانیه ای گفت شنبه.

غیر ضروری سفر بین دو کشور محدود شده است از ماه مارس و محدودیت های تمدید شده است از طریق حداقل بیشتر از ماه اوت است. اکثر افرادی که عبور از مرز نیاز به قرنطینه برای 14 روز پس از آن.

دولت گفت: آن را نمی خواهد کمک مالی تیم معافیت برای کسانی که محدودیت.

Blue Jays رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو در بیانیه ای گفت که این تیم "به طور کامل احترام به دولت فدرال تصمیم گیری است."

"هر چند تیم ما نمی خواهد بازی خانه بازی در راجرز مرکز این تابستان بازیکنان ما را در این زمینه برای سال 2020 فصل را با همان غرور و شور و شوق نماینده کل ملت است." "ما نمی توانیم صبر کنید تا زمانی که روز می آید که ما می توانیم در مقابل طرفداران ما دوباره در خاک کانادا."

تورنتو شهر و دولت انتاریو در حال حاضر با توجه به تایید جیز آبی به بازی در خانه خود زمینه راجرز مرکز, در مرکز شهر تورنتو است. زودتر پیشنهاد درگیر تیم مخالف ماندن در یک "حباب" از راجرز مرکز و هتل در کنار آن.

دولت فدرال در حال حاضر اعطا تیم معافیت برای آموزش پیش فصل در راجرز مرکز تحت شرایط است که تا به حال اعضای جدا باقی می ماند در این زمینه و مجاور امکانات.

دیگر 29 MLB تیم ها همه برنامه ریزی شده به بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر برای 60 بازی فصل ابتدا در جولای 23.

جیز آبی' بازکن فصل است که در تاریخ 24 ژوئیه در برابر اشعه خلیج تمپا در فلوریدا. خانه خود را بازکن در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29 در برابر اتباع واشنگتن.

این تیم همچنین دارای یک مرکز آموزش در Dunedin, Fla., و یا میزبان آن فصل به طور منظم صفحه اصلی بازی وجود دارد و یا در بوفالو, n. y. تورنتو استار گزارش شده است.

دولت کانادا گفت آن باقی مانده است "باز به آینده با توجه به راه اندازی مجدد برنامه ریزی برای پس از فصل باید خطر انتقال ویروس را کاهش دهد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب