می Coronavirus خرد گرمتر آب و هوا ؟

بزرگنمایی این تصویر شهر ووهان کانون از زمان شیوع کروناویروس. جیا یو/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان ت

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

شهر ووهان کانون از زمان شیوع کروناویروس. جیا یو/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیا یو/گتی ایماژ

وجود دارد یک فصلی به بسیاری از ویروس ها. آنفولانزا و سرماخوردگی ویروس ها تمایل به قله در فصل زمستان ماه پس از مرگ با آب و هوای گرمتر.

آیا به تازگی شناسایی coronavirus و این بیماری باعث می شود — COVID-19 — پیروی از یک الگوی مشابه?

قبل از این سوال می تواند پاسخ, اجازه دهید در نظر بگیرید که چگونه فصل و دما تاثیر گسترش ویروس.

"Coronaviruses تمایل به ارتباط با اینکه چگونه آنها در حال گسترش" توضیح می دهد که الیزابت مک که هدایت مرکز بیماری های عفونی و پویایی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. برای یک چیز, در, زمستان, ماه, مردم ممکن است خوشه با هم بیشتر در داخل خانه افزایش تعداد مردمی در خطر عفونت با کسی که مسری است.

علاوه بر این وجود موضوع انتقال است. گسترش ویروس ها از طریق قطرات تنفسی است که منتشر می شوند هنگامی که یک فرد آلوده سرفه یا عطسه. و قطرات بیشتر احتمال دارد به گسترش تحت شرایط خاصی. "آنچه ما می دانیم این است که آنها [قطرات] بهتر است در شناور ماندن زمانی که هوا سرد و خشک می گوید:" McGraw. "زمانی که هوا مرطوب و گرم [قطرات] به زمین سقوط سریع تر و این باعث می شود انتقال سخت تر است."

نه هر coronavirus hews به همان قوانین. مثلا یکی که علل سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) نشان داده است از این ظرفیت برای گسترش به راحتی از فردی به فرد می گوید Amesh Adalja یک بیماری عفونی پزشک و محقق ارشد در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی: "آن را ندارد که فصلی به دلیل آن را واقعا یک حیوان به انسان ویروس و نه چیزی که شما می بینید باعث بیماری در یک الگوی فصلی."

اما او می گوید COVID-19 به نظر می رسد بیشتر شبیه به فصلی سرد. و تا یک سوم از سرماخوردگی شایع ناشی از coronaviruses.

"ما دیده ایم در واقع مواد منفجره گسترش در داخل چین از فرد به فرد انتقال بنابراین در این معنا — آن را واقعا مانند رفتار یک مشترک-سرد باعث coronavirus می گوید:" Adalja.

به همین دلیل او می گوید: "من فکر می کنم فصلی نقش خواهد شد. به عنوان این شیوع گستراند و رویکرد ما به بهار و تابستان, من فکر می کنم ما می بینیم برخی از کاهش تدریجی از موارد است."

به طوری که چین و بقیه از نیمکره شمالی به, بهار, این ویروس می تواند شروع به پیتر یا فلات. اما جنوب نیمی از جهان است که رهبری به پاییز و زمستان "بنابراین ما ممکن است دیدن این [ویروس] افزایش انتقال" در بخش هایی از نیمکره جنوبی می گوید Adalja — برای مثال در استرالیا. که شبیه به آنچه اتفاق می افتد با آنفولانزا هر سال است.

"این غیر منطقی به فرض" است که موارد مرگ پایین آمدن بهار, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: NPR. "ما امیدواریم که زمانی که هوا گرم تر می شود آن را کاهش کمی" او می گوید.

اما او برای تلفن های موبایل احتیاطی توجه داشته باشید: "با این حال ما نمی دانیم که در مورد این [جدید] coronavirus. ما لازم نیست که [یک] پرونده از تاریخ است."

دکتر نانسی Messionnier از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری برای تلفن های موبایل مشابه توجه داشته باشید وقتی که می آید به پیش بینی رکود از موارد با آب و هوای گرمتر. "من فکر می کنم آن را زودرس به فرض که او گفت:" در طول یک تماس با خبرنگاران در روز چهارشنبه. "ما شده اند از طریق حتی یک سال با این پاتوژن."

با توجه به قطعیت مقامات بهداشت عمومی می گویند که آنها باید برنامه به صورت غیر منتظره و برای این که امکان وقوع خطر بدون در نظر گرفتن آب و هوا ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن