می توانید AI پرچم بیماری شیوع سریع تر از انسان ؟ نه کاملا

بوستون - آیا مصنوعی-سیستم هوش ضرب و شتم انسانی پزشکان در جهان هشدار شدید شیوع کروناویروس در چین ؟ باریک را در

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

بوستون - آیا مصنوعی-سیستم هوش ضرب و شتم انسانی پزشکان در جهان هشدار شدید شیوع کروناویروس در چین ؟

باریک را در یک معنا بله. اما آنچه که انسان فاقد محض در سرعت آنها بیش از ساخته شده در یونان است.

هشدارهای زودهنگام بیماری شیوع می تواند کمک به مردم و دولت های صرفه جویی در زندگی می کند. در روزهای پایانی سال 2019 یک سیستم هوش مصنوعی در بوستون فرستاده اولین هشدار جهانی در مورد شیوع ویروسی جدید در چین است. اما از آن زمان هوش انسان به رسمیت شناختن اهمیت شیوع و سپس بیدار پاسخ از بهداشت عمومی جامعه است.

چه چیزی بیشتر فنا پذیران تولید مشابه هشدار تنها نیم ساعت پشت AI systems.

در حال حاضر هوش مصنوعی-طراحی بیماری-سیستم هشدار هنوز هم می تواند شبیه هشدار دهنده خودرو — به راحتی باعث و گاهی اوقات نادیده گرفته شود. شبکه ای از کارشناسان پزشکی و sleuths هنوز هم باید انجام کار سخت از الک را از طریق شایعات به قطعه با هم عکس فولر. آن را دشوار است به آنچه در آینده هوش مصنوعی سیستم های طراحی شده توسط همیشه بزرگتر داده های بسیاری در شیوع بیماری ممکن است قادر خواهید بود برای به انجام رساندن.

اولین هشدار چین در مورد رمان coronavirus آمد on Dec. 30 از خودکار HealthMap سیستم در بیمارستان کودکان بوستون. در 11:12 بعد از ظهر به وقت محلی HealthMap ارسال هشدار در مورد ناشناس ذات الریه موارد در چین در شهر ووهان. این سیستم که اسکن آنلاین اخبار و رسانه های اجتماعی گزارش رتبه این هشدار را جدی عنوان تنها 3 از 5. آن زمان روز برای HealthMap محققان به رسمیت شناختن اهمیت آن.

چهار ساعت قبل از HealthMap متوجه نیویورک اپیدمیولوژی Marjorie پولاک در حال حاضر شروع به کار بر روی خود را عمومی هشدار تحریک رشد حس ترس پس از خواندن یک ایمیل شخصی او دریافت که شب.

"این است که در حال تصویب در سراسر اینترنت را در اینجا," نوشت: او تماس که مربوط به یک پست در رسانه های اجتماعی چینی فروم Pincong. پست مورد بحث ووهان آژانس بهداشت توجه کنید و به عنوان خوانده شده در قسمت: "غیر قابل توضیح پنومونی???"

پولاک معاون سردبیر داوطلب-برنامه led برای نظارت بر بیماری های نوظهور شناخته شده به عنوان ProMed به سرعت بسیج یک تیم به آن نگاه کنید. ProMed را دقیق تر گزارش رفت و حدود 30 دقیقه پس از مختصر و مفید HealthMap هشدار.

اولیه سیستم های هشدار دهنده که اسکن رسانه های اجتماعی آنلاین, اخبار و دولت گزارش نشانه هایی از بیماری های عفونی شیوع بیماری کمک اطلاع رسانی سازمان جهانی مانند سازمان بهداشت جهانی — دادن کارشناسان بین المللی شروع به سر زمانی که محلی موانع اداری و موانع زبان ممکن است در غیر این صورت در راه دریافت کنید.

برخی از سیستم ها از جمله ProMed تکیه بر تخصص انسان. دیگران تا حدی یا به طور کامل خودکار می باشد.

"این ابزار می تواند کمک به نگه داشتن پاهای خود را به آتش برای سازمان های دولتی" گفت: John Brownstein, که اجرا می شود HealthMap سیستم به عنوان رئیس افسر نوآوری در بیمارستان کودکان بوستون. "این مردم را بیشتر باز است."

48 ساعت گذشته از 2019 شد یک زمان بحرانی برای درک ویروس جدید و اهمیت آن. پیشتر در دسامبر. 30 ووهان مرکزی بیمارستان دکتر لی Wenliang هشدار داد همکلاسی های سابق خود در مورد این ویروس در رسانه های اجتماعی گروه — یک حرکت که منجر مقامات محلی به احضار او را برای بازجویی چند ساعت بعد.

Li درگذشت Feb. 7 پس از ابتلا به ویروس, نیویورک تایمز گفت که آن را بهتر است اگر مقامات تا به حال افشا اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر در اوایل. "باید وجود داشته باشد بیشتر باز بودن و شفافیت" او گفت:.

ProMed گزارش اغلب گنجانیده شده دیگر شیوع سیستم های هشدار دهنده. از جمله کسانی اجرا شده توسط سازمان بهداشت جهانی دولت کانادا و تورنتو راه اندازی BlueDot. که همچنین استخرهای داده ها از HealthMap و منابع دیگر.

سیستم های کامپیوتری که اسکن آنلاین گزارش برای کسب اطلاعات در مورد بیماری شیوع تکیه بر پردازش زبان طبیعی همان شاخه ای از هوش مصنوعی است که کمک می کند تا پاسخ به سوالات مطرح شده به یک موتور جستجو و یا دستیار صوتی دیجیتال.

اما این الگوریتم ها تنها می تواند به عنوان موثر به عنوان داده های آنها در حال تمیز کاری گفت: نیتا Madhav, مدیر عامل شرکت سان فرانسیسکو-بر اساس بیماری نظارت بر شرکت Metabiota که برای اولین بار به اطلاع مشتریان خود در مورد شیوع بیماری در اوایل ژانویه.

م. گفت که تناقض در نحوه های مختلف گزارش سازمان های اطلاعات پزشکی می توانید مانع الگوریتم. متن اسکن برنامه های استخراج کلمات کلیدی از متن آنلاین, اما ممکن است اشتباه زمانی که سازمان های مختلف در گزارش جدید ویروس موارد تجمعی ویروس موارد و یا موارد جدید در یک بازه زمانی. پتانسیل برای سردرگمی به معنی وجود دارد تقریبا همیشه هنوز هم یک فرد درگیر در بررسی داده ها.

"هنوز هم وجود دارد کمی از انسان در حلقه" م. گفت:.

اندرو پرتو یک دانشگاه هاروارد, اپیدمیولوژی گفت که اسکن آنلاین گزارش برای کلمات کلیدی می تواند کمک به فاش کردن روند اما دقت بستگی به کیفیت داده ها. او همچنین اشاره می کند که این تکنیک نیست تا رمان.

"هنر وجود دارد به هوشمندانه انصراف وب سایت" پرتو گفت. "اما آن را نیز گوگل فن آوری هسته ای از 1990s شروع شد."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

گوگل خود را شروع خود آنفولانزا روند خدمات به تشخیص شیوع بیماری در سال 2008 به دنبال الگوهای در جستجو نمایش داده شد در مورد علائم آنفلوانزا. کارشناسان با انتقاد از آن برای تخمین بیش آنفولانزا شيوع. گوگل تعطیل وب سایت در سال 2015 و تحویل آن تکنولوژی برای سازمان های غیر انتفاعی مانند HealthMap به استفاده از گوگل داده های خود را برای ساخت مدل.

گوگل در حال حاضر مشغول به کار با Brownstein تیم مشابه در یک وب سایت مبتنی بر رویکرد برای ردیابی جغرافیایی گسترش tick-borne بیماری لایم.

دانشمندان نیز با استفاده از داده های بزرگ به مدل ممکن است مسیرهای اولیه بیماری انتقال است.

در اوایل ژانویه اسحاق Bogoch یک بیماری عفونی پزشک و محقق در تورنتو کلی بیمارستان, تجزیه و تحلیل تجاری داده های پرواز با BlueDot بنیانگذار کامران خان به ببینید که در شهرهای خارج از سرزمین اصلی چین شد اکثر متصل به ووهان.

ووهان متوقف خروجی تجاری مسافرت هوایی در اواخر ژانویه — اما نه قبل از حدود 5 میلیون نفر در حال فرار از شهر به عنوان شهردار ووهان بعد به خبرنگاران گفت:.

"ما نشان داد که بيشترين حجم پروازها از ووهان شد به تایلند و ژاپن و هنگ کنگ" Bogoch گفت. "حقیقت و ببین چند روز بعد ما شروع به دیدن موارد پاپ تا در این مکان است."

در سال 2016 محققان با استفاده از یک روش مشابه برای پیش بینی گسترش Zika ویروس از برزیل به جنوب فلوریدا.

در حال حاضر که بسیاری از دولت ها راه اندازی کرده اند که اقدامات تهاجمی برای جلوگیری از بیماری و انتقال آن را سخت تر برای ساخت الگوریتم برای پیش بینی آنچه بعد Bogoch گفت.

هوش مصنوعی سیستم بستگی دارد مقادیر زیادی از قبل داده ها برای آموزش کامپیوتر چگونه به تفسیر حقایق جدید است. اما وجود دارد هیچ تشابه نزدیک به چین است اجرای قرنطینه در مناطق است که تاثیر صدها میلیون ها نفر از مردم است.

___

لارسون گزارش از واشنگتن است.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن