کامبوج رهبر انفجار آنلاین اطلاعات غلط در مورد ویروس

پنوم پن کامبوج - Cambodia رهبر خواست شهروندان در روز پنج شنبه به آرام باقی می ماند در مورد این ویروس جدید از ک

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398

پنوم پن کامبوج - Cambodia رهبر خواست شهروندان در روز پنج شنبه به آرام باقی می ماند در مورد این ویروس جدید از کشور چین که تایید شده است در یک مورد از یک بازدید کننده از ووهان در حالی که تهدید به ضربه خبرنگاران و یا مقامات دیده می شود پوشیدن یک ماسک صورت.

نخست وزیر کامبوج گفت: در یک برنامه زنده تلویزیونی نشانی است که مردم نباید به دلیل ترس واقعی بیماری آنها مواجه شده بود و ترس بر اساس اطلاعات نادرست در رسانه های اجتماعی.

"نخست وزیر نمی پوشیدن ماسک ، پس چرا باید به شما به پوشیدن ماسک در اینجا," او گفت:.

Hun Sen که بسیار فعالانه نوشته های خود را در Facebook حساب بود و مهم در مورد اطلاعات غلط در مورد ویروس است که در حال گسترش بر روی این پلت فرم در کامبوج.

او گفت: بیماری که به تازگی پدید آمده بود و خیلی ترسناک تر بود غیر مسئولانه های داستان در آنلاین است که باعث شده افراد بدون درک این ویروس به وحشت.

Hun Sen به نظر می رسد با اشاره به بسیاری از گزارش های تایید نشده در رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که بسیاری از مردم در استان های مختلف بودند بیمار و یا مرده از ویروس.

Hun Sen همچنین اعلام کرد که ممنوعیت پرواز مستقیم بین کامبوج و چین گفته است که برهم زدن روابط میان دو کشور و صدمه زدن به اقتصاد کشور است که میزبان بسیاری از سرمایه گذاران چینی و گردشگران است. مردم نباید در برابر تبعیض چینی, او گفت:.

چین تلاش های خود را برای جلوگیری از سفر یک اقدام موثر علیه این بیماری Hun Sen گفت. چندین خطوط هوایی خارجی را کاهش و یا متوقف پروازها به مقصد چین در ابتکار عمل خود را.

پکن اصلی خارجی حامی Hun Sen را دولت استبدادی عرضه عمده مقدار کمک و سرمایه گذاری است. کامبوج به نوبه خود در پشتیبانی از موضع چین در مورد مسائل مانند دریای جنوب چین که در پکن ادعای ارضی به چالش کشیده شده توسط دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا.

Hun Sen نیز وجود دارد گفت: هیچ برنامه ای برای آوردن کامبوج دانش آموزان و دیپلماتیک نمایندگان از چین است. چندین کشور باید مرتب تخلیه اتباع خود از ووهان منطقه است.

او از مردم خواست تا به اقدامات احتیاطی سلامت بلکه برای رفتن در مورد کار طبیعی خود را جذاب به دانش آموزان برای حضور در کلاس.

Hun Sen تبدیل به سنتی گفت: به نقطه ای که هیچ یک از هموطنان خود گزارش شده است که گرفتار این بیماری است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"چرا ما نیاز به ترس از ببر سرگین از آنجا که ما نمی ترسم از ببر ؟" او گفت:. "وجود دارد نه تنها کامبوج پیمانکاری ویروس آن اتفاق افتاده است تنها به یک مرد چینی."

این مرد که در حال سفر به کامبوج از ووهان شد و در حال حاضر تقریبا بهبود Hun Sen گفت.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن