کالیفرنیا سخت-آمار دره مرکزی برای دریافت فدرال سلامت کارگران بیشتر کمک دولت

بزرگنمایی این تصویر کرن کانتی در اینجا نشان داده شده در مارس یکی از هشت شهرستان در کالیفرنیا دره مرک

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کرن کانتی در اینجا نشان داده شده در مارس یکی از هشت شهرستان در کالیفرنیا دره مرکزی که دریافت بودجه فدرال و منابع برای کمک به تسکین هولناک بیمارستان ها و کاهش گسترش COVID-19. جورج رز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج رز/گتی ایماژ

کمک در راه برای کالیفرنیا دره مرکزی که در آن بیمارستان هولناک با کروناویروس بیماران و عفونت موضعی نرخ کنون سبقت گرفتن در سطح ایالت به طور متوسط.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد یک تخته سنگ از جدید دولت فدرال و منابع برای هشت دره مرکزی شهرستان در یک نشست خبری در روز دوشنبه. او همچنین خطاب به اهمیت حفاظت از جمعیت است که سخت ترین ضربه ویروس: ضروری کارگران جامعه لاتین و افرادی که زندگی می کنند در جمع تنظیمات.

"در حالی که ما از دیدن [این] مثبت رای در ایالت کالیفرنیا در حال رشد متوسطی ... این اتفاق نمی افتد به طور مساوی در هر بخشی از دولت" Newsom گفت. "وجود دارد برخی از قطعات از دولت مناطق خاص در دولت و بخش های معینی از اقتصاد ما هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر انتقال این ویروس است."

Newsom گفت که مثبت نرخ در آن دره مرکزی شهرستان طیف وسیعی از 10.7 درصد به 17.7 درصد نسبت به دولت را 14 روز به طور متوسط 7.5%.

بین 41 و 65 درصد از ساکنان هر شهرستان در دره مرکزی در حال لاتینی با توجه به بیانیه ای از فرماندار ، لاتینی ها به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus در دره مرکزی منطقه به عنوان آنها ایالت — متشکل از 38.9 درصد از جمعیت کالیفرنیا اما 56 درصد از موارد و 45.7 درصد از مرگ و میر. در Fresno County, برای مثال آنها می شود و 52.6 درصد از جمعیت اما 65 درصد از COVID-19 مرگ و میر.

در پاسخ به این منطقه اعداد متناوب دولت است که سرمایه گذاری $52 میلیون دلار برای بهبود قرنطینه و تست تماس با ما-ردیابی پروتکل و به ارائه مراقبت های بهداشتی اضافی پشتیبانی و پرسنل.

پول رفتن به هشت Central Valley شهرستان: استنیسلاس San Joaquin, مرسد, Madera, Fresno, پادشاهان, شهرستان تولار و کرن.

Newsom گفت: بودجه بخشی از یک $499 میلیون دلار کمک مالی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و خواهد ساخت های موجود در زیرساخت های محلی.

آن است که نه تنها شکل از حمایت از دولت فدرال است.

وزارت دفاع ارسال 190 پرسنل بهداشت و درمان برای تکمیل بیمارستان در این منطقه است که به طور فزاینده ای تیره و تار را به عنوان COVID-19 بيمار را پر کنید تا به طور منظم و واحد مراقبت های ویژه تخت.

کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی وزیر علامت Ghaly گفت: در این جلسه که در دره مرکزی عفونت از محدوده 250 تا 450 در هر 10000 نفر و نرخ انتقال همچنان به افزایش است.

وی افزود: 45 بیمارستان در این هشت شهرستان "احساس فشار."

"برخی از به طور منظم تخت بیمارستان که به ما بستگی دارد برای مراقبت روزمره پر شده با COVID بیماران به میزان 65 درصد" Ghaly گفت همان درست است از تخت ICU.

دولت نیز استقرار سه اعتصاب تیم به منطقه به کار محلی بهداشت عمومی, اورژانس, پزشکی, جامعه و سازمان های کسب و کار در تلاش برای کاهش گسترش COVID-19.

مشابه تیم قبلا ارسال به شهرستان امپریال برای تقویت بهداشت عمومی تلاش و مدیریت شیوع در جمع تنظیمات و محل های کار است. Newsom گفت: کسانی که تلاش کمک کوچک محلی و 14 روز مورد رای 63 درصد از 836 مورد در هر 100,000 به 308 مورد در هر 100,000 نفر است.

او گفت که جنوب کالیفرنیا و لس آنجلس در منطقه خاص باقی می ماند یک نگرانی است.

در سطح دولت Newsom گفت: بستری اعداد و ICU پذیرش هنوز هم در حال افزایش است اما در بیشتر از متوسط سرعت از آنها در چند هفته قبل. متوسط تعداد مرگ و میر در هر روز و در هفت روز افزایش یافته و از 91 تا 109.

کالیفرنیا است که در میان کشورهای در حال تجربه قابل توجهی در تجدید حیات در coronavirus موارد است. آن را نورد قطعات از بازگشایی به تلاش برای معکوس کردن روند و بسته میله و انواع مختلفی از محیط داخلی کسب و کار در اوایل این ماه.

با توجه به LAist از 37 شهرستان در کالیفرنیا coronavirus نظارت بر لیست خانه را به 93 درصد از جمعیت آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن