کالیفرنیا به زودی باید تصمیم بگیرید: آیا آنها مراقبت بیشتر در مورد برکناری تهمت یا مسائل ؟

رئیس جمهور تهمت را به شدت حزبی دولت از آدرس اتحادیه سیاسی rallying cry — برای دموکرات ها.و آن را به خصوص به مو

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398

رئیس جمهور تهمت را به شدت حزبی دولت از آدرس اتحادیه سیاسی rallying cry — برای دموکرات ها.

و آن را به خصوص به موقع برای کالیفرنیا از حزب دموکرات به ریاست جمهوری اولیه است که به سرعت در حال نزدیک شدن است.

بدون شک سخنرانی رئیس جمهور گرم دل عاشقانه جمهوری خواهان. اما آن مطالب تحریک آمیز و تحویل باید آتش روشن زیر دموکرات و الهام بخش آنها را به دقت وزن انتخاب خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن حریف را در انتخابات ماه نوامبر.

در 3 مارس اولیه انجام کالیفرنیا دموکرات ها رای برای نامزد نمایش که در مسائل مربوط به آنها به شدت حمایت — یا نامزد با بهترین شانس بوت مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر بیضی ؟ سابق خواهد بود احتمالا یک فتنه لیبرال; دومی عملی متوسط است.

تبلیغات

اما پس از نامزدی مسابقه برای اولین بار در دامان پر هرج و مرج آیووا که واقعا می توانید مطمئن شوید که از حزب دموکرات خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن قوی ترین حریف ؟

عقل متعارف بوده است که سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ترین خواهد بود electable دموکرات. اما او به شدت مورد ضرب و شتم در آیووا توسط همکار وزش پیت Buttigieg شهردار سابق متوسط اندازه South Bend, Ind.

که با فرض اینکه نتایج اولیه از آیووا انجمن افتضاح نگه دارید تا.

بایدن ظاهرا به پایان رسید دلتنگ چهارم که معمولا خواهد در آستانه یک نامزدی disqualifier. او trailed — سفارش — Buttigieg ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز و ماساچوست ایالت الیزابت وارن.

تبلیغات

"بایدن بیرون آمد و به شدت زخمی می گوید:" باب Shrum مدیر جسی M. Unruh موسسه سیاست در USC و سابق دموکراتیک استراتژیست. داده های قبلی خود را منجر شود در نظر سنجی Shrum پرسد "اتمام چهارم بود فوق العاده. مردم تصمیم خود را در نگاه شخص دیگری است."

که باید Buttigieg.

"بایدن را برای رفتن به مشکل جمع آوری پول در این مرحله" Shrum می گوید. "این استدلال که او را بیشتر electable نامزد شده است حداقل ساییده شده."

در کالیفرنیا به احتمال زیاد رای دهندگان خواسته شد به تازگی در یک نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه UC برکلی موسسه دولتی مطالعات بود که بیشتر مهم: انتخاب یک نامزد با بهترین شانس را از ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن و یا یکی از آنها بیشتر مورد توافق در مسائل.

نتایج نزدیک شد: 53% مورد علاقه ترین electable نامزد و 47 درصد می خواستم یکی از آنها به توافق با اکثر.

اما به طور قابل توجهی 82 درصد از بایدن حامیان تصمیم گرفتند برای اکثر electable. به طوری که 73 درصد از ایالت مینه سوتا ctq را کوچک کادر از طرفداران 72 درصد از سابق شهردار نیویورک مایکل R. بلومبرگ است و 59 درصد از Buttigieg است.

سوال این است: که آیا بایدن حامیان به نوبه خود اگر آنها دیگر فکر می کنم او یک پتانسیل برنده ؟ به بلومبرگ? Buttigieg? شاید Klobuchar?

وارن حامیان تقسیم شدند تقریبا به طور مساوی بین کسانی که مراقبت بیشتر در مورد برنده و کسانی که پرشور در مورد مسائل. اما 65 درصد از ساندرز' سبب شد که او را به دلیل حمایت از خود می ایستد در مسائل.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالا riled آنها را در سخنرانی خود با در نظر گرفتن یک شات در ساندرز بدون ذکر نام او. "ما هرگز اجازه سوسیالیسم از بین بردن آمریکا, بهداشت و درمان," او اعلام کرد.

ساندرز خود را یک "دموکراتیک سوسیالیستی" می خواهد و یک تک پرداخت کننده سیستم بهداشت و درمان است که می تواند دولت-اجرا و حذف بیمه خصوصی.

ساندرز بود روشن کالیفرنیا رهبر در دانشگاه برکلی IGS, نظرسنجی, پشتیبانی از 26 درصد و پس از وارن در 20% و بایدن در 15٪. هیچ نامزد دیگر با افزایش از تک رقمی. بررسی گرفته شد در اواخر ماه ژانویه است.

آیووا نتایج می تواند تجدید سازمان است که تفکر — و احتمالا می تواند مغلوب ساختن پیشی جستن ستیز گفتار. او حمایت محدودیت های سقط جنین را متعهد به حفاظت از مالکیت اسلحه را محکوم کرد دولت ارائه بیمه درمانی به صورت "غیر قانونی" و bragged در مورد ساختمان مرز دیوار — همه, ضد, به کالیفرنیا اجماع.

سوال کالیفرنیا دموکرات باید از خود بپرسید این است که چگونه بد انجام آنها می خواهند به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

بایدن می تواند گزاف گویی در نیوهمپشایر اولیه در روز سه شنبه هر چند نظر سنجی که مورد علاقه ساندرز از همسایه ورمونت.

ساندرز نیز پیشرو در مسابقه بعدی نوادا قفقاز به دلیل قوی لاتینی پشتیبانی می کند.

بایدن فایروال بوده است کارولینای جنوبی اولیه به دلیل حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار. اما این مسابقه تنها سه روز قبل از کالیفرنیا. بنابراین کارولینای جنوبی تاثیر بر رای دهندگان فکر کردن در این دولت می تواند حداقل است. بسیاری از کالیفرنیا احتمالا در حال حاضر رای داده شده توسط ایمیل.

تبلیغات

اگر بایدن سیاسی سهام رو به کاهش است و ساندرز' افزایش "که سناریوی ایده آل برای بلومبرگ ،" نواختن ساز زهی می گوید.

این multibillionaire در حال حاضر صرف حداقل 35 میلیون دلار از ثروت خود را در آگهی های تلویزیونی در کالیفرنیا است. او چنگال مانند بی سابقه ای 300 میلیون دلار به علاوه در سراسر کشور در لکه های تلویزیونی در مارس 3 شنبه متحده است.

قبل از کالیفرنیا نیاز به رای آنها خواهید بیشتر بدانید در مورد این که آیا Buttigieg آیووا نشان دادن یک اتفاق و یا نشانه ای از یک ستاره در حال افزایش.

"من فکر می کنم او یکی از با استعداد نامزدهای ریاست جمهوری من تا کنون دیده ام" Shrum می گوید. "او کوتاه در مورد تجربه, اما او را بلند بر مغز و استعداد و ظرفیت برای برقراری ارتباط است. او صحبت می کند نه فقط در جملات کامل اما در تکمیل پاراگراف. و او از این ظرفیت برای ایجاد انگیزه در مردم است."

Buttigieg ضعف عدم درخواست تجدید نظر به آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین. آیووا است که تقریبا 90% سفید.

کالیفرنیا ملت است متنوع ترین دولت است. و در اینجا در دانشگاه برکلی نظرسنجی ساندرز برنده شد و لاتین و سیاه و رای دهندگان به آسانی. Buttigieg رسم بود در پایین تک رقمی.

"من فکر می کنم آن را به پایان رسید تا بودن Buttigieg-ساندرز چیز شاید برخی از فرصت به بلومبرگ می گوید:" کهنه دموکراتیک استراتژیست لایحه Carrick. "بلومبرگ رفتن به یک بازیکن. او برای رفتن به بیش از همه تلویزیون."

کالیفرنیا دموکرات ها رای گیری خواهد شد در حالی که نامزدی نژاد در چهار نعل رفتن. که نادر است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب