کالیفرنیا در بزرگ شاهزاده خانم کروز در ماه گذشته شده اند ممکن است در معرض coronavirus

کالیفرنیا درگذشت مردی که از coronavirus شد در یک کشتی کروز در ماه فوریه با ساکنان دیگر از دولت و مقامات در حال

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

کالیفرنیا درگذشت مردی که از coronavirus شد در یک کشتی کروز در ماه فوریه با ساکنان دیگر از دولت و مقامات در حال تلاش برای تعیین اینکه آیا هر یک از دیگر مسافران بیمار شد زمانی که آنها به خانه بازگشت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom محلی گفت: مقامات بهداشت در حال حاضر خواهد شد رسیدن به تعیین اینکه آیا دیگر مسافران باید قرارداد ویروس.

توسط یکی از برآورد بیش از 50 درصد از حدود 2500 مسافر که سفر از سان فرانسیسکو به مکزیک و برگشت در کشتی کروز در حال کالیفرنیا, Newsom گفت. از جمله مردی که مرده بودند در یک تور.

Newsom گفت که او احساس اعتماد به نفس است که دولت می تواند از گسترش این ویروس توسط مسافران کروز که در حال حاضر به کالیفرنیا بازگشت.

تبلیغات

"ما باید منابع" Newsom گفت. "ما باید از این ظرفیت است. توسط این شب ما تماس هر شهرستان سلامت رسمی است که کسی که این کروز. آنها باید اطلاعات تماس خود را و شروع یک فرآیند به تماس با آن دسته از افراد است."

برای اولین بار در کالیفرنیا به مرگ از coronavirus شد یک مرد مسن با متعدد در زمینه های پزشکی, شرایط, مقامات گفت. نام مرد بود منتشر نشده است.

شده اند وجود دارد بیش از 50 coronavirus موارد در کالیفرنیا است. برخی از مردم به این ویروس از طریق "جامعه گسترش" نه متصل به سفر خارجی.

Placer County Health افسر دکتر Aimee سیسون گفت: مردی که برای اولین بار توسعه یافته علائم در حالی که در یک شاهزاده خانم کروز از سان فرانسیسکو به مکزیک که بازگشت Feb. 21.

تبلیغات

شاهزاده Cruises گفت: آن مطلع شد توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که آنها در حال بررسی یک خوشه کوچک از موارد در شمال کالیفرنیا در میان مهمانان که میره روی گرند شاهزاده مکزیک سفر.

این شرکت اعلام کرد که 62 مهمانان که میره در طول مکزیک سفر باقی مانده در هیئت مدیره برای یک جریان سفر به هاوایی. در فراوانی از احتیاط این مهمانان و دیگر امکان نزدیک خدمه مخاطبین خواسته شده است به ماندن در staterooms تا نمایش توسط کشتی تیم پزشکی. که کروز قطع شده است و باز خواهد گشت زود به سان فرانسیسکو.

تا کنون سیسون گفت: افسران بهداشت تعیین کرده اند که مردی که تا به حال حداقل تماس در جامعه پس از بازگشت از کروز.

ده بهداشت و درمان کارگران در قیصر و پنج پاسخ اضطراری که در تماس با مرد در حال تهدید و سیسون گفت. کسانی که 15 نفر در قرنطینه نیست یک تهدید به کسانی که آنها را در تماس با در طول روز قبل از آنها می دانستند و خود را از قرار گرفتن در معرض زیرا آنها نشان داده نمی شود علائم سیسون گفت.

کالیفرنیا, کالیفرنیا., رئیس آتش نشانی لایحه هک اورژانس گفت: پاسخ به پوشیدن ماسک محافظ و عینک ایمنی در هنگام پاسخ به 911 تماس تا زمانی که آن را روشن است که آیا یک فرد دارای علائم تنفسی است که می تواند نشان می دهد COVID-19.

سه نفر از پنج پاسخ اضطراری که قرنطینه مربوط به Placer County مرگ کالیفرنیا آتش نشانان.

Newsom گفت: شاهزاده خانم کروز کشتی که Placer County ساکن سفر کرده بود در انتظار بازگشت از هاوایی به سان فرانسیسکو امروز. دولت با تاخیر کشتی ورود Newsom گفت: به دلیل چندین مسافران و کارکنان کشتی کشتی به نمایش گذاشته اند coronavirus علائم. کالیفرنیا ارسال تست کیت و آماده سازی به اندازه کافی رسیدگی به مسافران زمانی که آنها می رسند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب