کالیفرنیا نخواهد بود kingmaker در سه شنبه. اما این دروازه بان به کشش نهایی

کالیفرنیا رای دهندگان در مورد دور انداختن و واجد شرایط برخی از نامزدها برای با حداکثر سرعت دویدن به حزب دموکرا

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

کالیفرنیا رای دهندگان در مورد دور انداختن و واجد شرایط برخی از نامزدها برای با حداکثر سرعت دویدن به حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری.

تا به حال مسابقه بوده است آهسته ماراتن. اما با آیووا و نیوهمپشایر از راه و نوادا و کارولینای جنوبی به زودی (Feb. 22 و 29 بود) نامزدها باید پا زدن به اوردرایو.

در روز سه شنبه — مارس 3 — کالیفرنیا و 13 کشورهای دیگر را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند ، آنها شامل چنین گسترده متحده به عنوان آلاباما, کلرادو, ماساچوست, مینه سوتا, North Carolina, تگزاس و ویرجینیا است.

کالیفرنیا ارائه خواهد شد تا حد اکثر کنوانسیون نمایندگان — 415 متعهد به نامزدها در روز انتخابات علاوه 79 unpledged به اصطلاح superdelegates به آن اضافه شود و بعد در مجموع 494.

تبلیغات

تا پایان سه شنبه بیش از یک سوم از تمام کنوانسیون نمایندگان را متعهد شده اند در سراسر کشور. و دو سوم خواهد شد انتخاب شده اند تا پایان ماه مارس است.

کالیفرنیا کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید:

— آیا سن. برنی ساندرز ورمونت باقی می ماند می تواند یک جبهه-دونده.

بسیار دموکراتیک استقرار — به خصوص میانه — داشتن اضطراب حملات بیش از چشم انداز خود توصیف دموکراتیک سوسیالیستی حمل پرچم حزب در ماه نوامبر در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. ساندرز است که بیش از حد چپ به میدان نبرد آمده است که دموکرات ها باید به بیرون راندن مغلوب ساختن پیشی جستن آنها ادعا.

تبلیغات

لیبرال رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom قرار داده نشده است که راه آن را در مصاحبه اخیر خود در ABC را "مشاهده" اما او اذعان کرد برخی از هموطنان دموکراتیک فرمانداران عصبی هستند.

"من فقط در کشور فرماندار Assn., و این راحت نیست برای من می گویند" Newsom گفت: "اما ... وجود دارد عمیق اضطراب [درباره] آنچه که به طور بالقوه در حال ظهور به عنوان یک برنی ساندرز تعالی با الیزابت وارن جناح و حزب و چشم انداز ... که [Michael R.] بلومبرگ حرکت به که و شما در یک محل از جنگ داخلی.

"این نقطه نظر من در هر سه اما این اضطراب که سخن بسیار جهانی اما نه علنی نشده است."

جنگ چیزی است که حزب مقدماتی همه در مورد هستند. اما آنچه در حال رهبران حزب و متوسط دموکرات ها نگران ساندرز است که خود را به اصطلاح ایده های سوسیالیستی می تواند یک پرچم قرمز است که هزینه های دموکرات نه تنها ریاست جمهوری بلکه اکثریت کنترل از خانه در ایالات متحده.

"هنگامی که شما نگاه در زمانی که فرانکلین روزولت ایجاد امنیت اجتماعی مورد حمله قرار گرفت و به عنوان یک سوسیالیست می گوید:" رافائل Navar, کالیفرنیا, مدیر Sanders. "امنیت اجتماعی تبدیل به یکی از مطلوب ترین برنامه ها."

ساندرز است که تا بحال بهترین سازماندهی نامزد در کالیفرنیا است. او باز کرده است 22 دفاتر و 105 پرداخت کارکنان به علاوه بسیاری از هزاران نفر از داوطلبان مشتاق به خصوص در محیط های دانشگاهی.

"برنی است بهترین شرط بندی را در مغلوب ساختن پیشی جستن" Navar ادعا میکند. "پادزهر برای مغلوب ساختن پیشی جستن پایه برابر است با انرژی در کنار ما است."

— آیا وزش سابق South Bend, Ind. شهردار پیت Buttigieg می توانید نگه دارید به چالش کشیدن ساندرز برای سرب در یک کشور بزرگ با جمعیت زیادی از رای دهندگان سیاه پوست و لاتین.

تبلیغات

وجود دارد چند رای دهندگان از رنگ در آیووا و نیوهمشایر که در آن Buttigieg اساسا گره خورده است و برای اولین بار به پایان رسید و دوم نزدیک بود.

در کالیفرنیا یک ژانویه نظرسنجی ها از احتمال رای دهندگان به نظر نمی آید خوب برای Buttigieg. او چهارم در 7% پشت ساندرز ماساچوست بهداشت ، وارن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در یک نظرسنجی که توسط دانشگاه برکلی موسسه دولتی مطالعات. Buttigieg مورد علاقه بود تنها 4 درصد از Latinos و 3 درصد از سیاه پوستان است. اما او جذب 11 درصد از آسیایی ها.

این نظرسنجی به دست گرفته و قبل از آمریکایی ها در واقع آغاز رای گیری و در حال اجرا موقعیت به طور چشمگیری تغییر. وارن و بایدن تصادفا بد. Buttigieg sprinted به جلو. و مینه سوتا بهداشت ، ctq در زمان تعجب آور جهش بزرگ است.

سه شنبه خواهد به ما بگویید که چگونه همه این است که تاثیر رای دهندگان فکر کردن در مورد electability.

— آیا بایدن است نان تست.

معاون سابق رئیس جمهور نیاز به یک پیروزی بزرگ در کارولینای جنوبی برای حفظ هر صورت ظاهر از electability خود اصلی نقطه فروش به عنوان یک نامزد.

او قرار است به نامزد مورد علاقه از رای دهندگان. اما در کالیفرنیا نظرسنجی او تنها 12 درصد از رای و 18% لاتین پشتیبانی می کند. ساندرز به حال 31% و 38% بود.

بایدن نیست هیجان انگیز کسی. و او نیاز به پول بیشتری به رقابت بپردازند.

تبلیغات

— آیا Klobuchar می توانید در ادامه جهش به سمت بالا.

آن را سخت تر برای Midwesterner چرا که او پول کم خواهد شد و نیاز به یک بار در هر بشکه به رقابت رقابتی در سه شنبه متحده است.

اما او قطعا باید در حال حاضر کار می کرد و خودش را بر روی هر کسی کوتاه برای معاون رئیس جمهور.

— آیا وارن كانادا.

پاسخ این است که احتمالا بله. او همچنین کوتاه در پول و ساندرز برنده لیبرال رای می دهند.

— آیا بلومبرگ می تواند تبدیل به نسیم جایگزین.

مگا میلیاردر در حال حاضر صرف بیش از $30million در کالیفرنیا و در بیش از 300 میلیون دلار در سراسر کشور عمدتا در آگهی های تلویزیونی.

کالیفرنیا بوده است نه دوستانه به بسیار غنی خود بودجه نامزدها در حال اجرا برای دفتر. اما بلومبرگ اردوگاه اشاره می کند که این غنی نامزد متفاوت است: او در واقع انتخاب شده است کار خود سه بار به عنوان شهردار نیویورک.

یک حامی قوی است که آنتونیو Villaraigosa سابق شهردار لوس آنجلس دولت و مجلس سخنران. بلومبرگ اهدا 2 میلیون دلار به Villaraigosa را ناموفق فرمانداری پیشنهاد در برابر Newsom در سال 2018 اولیه. اما Villaraigosa اصرار نیست که چرا او تایید شخص شهردار سابق.

"من سپاسگزار" او به من گفت: "اما تصمیم من بر اساس کار من با او به مدت هشت سال. او یک uniter نه یک تقسیم در یک زمان ما یک تقسیم ارشد در کاخ سفید است. و او انجام میشود."

در سه شنبه, کالیفرنیا نخواهد بود kingmaker — یا queenmaker. اما از آن خواهد شد یک دروازه بان به با حداکثر سرعت دویدن آهنگ.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن