کالیفرنیا منتشر خواهد شد تا 8,000 زندانیان با توجه به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر یک اصلاحات افسر می ایستد گارد در اواخر ماه ژوئن در زندان ایالتی سن کوئنتین. بیش

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک اصلاحات افسر می ایستد گارد در اواخر ماه ژوئن در زندان ایالتی سن کوئنتین. بیش از یک سوم از زندانیان و کارکنان زندان در منطقه خلیج سان فرانسیسکو آزمایش مثبت برای coronavirus. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

کالیفرنیا منتشر خواهد شد تا 8,000 زندانیان در تابستان امسال در تلاش برای ایجاد فضای بیشتر و جلوگیری از گسترش از کروناویروس که باعث COVID-19 در زندان است.

اخبار از این برنامه می آید پس از بیش از یک سوم از زندانیان و کارکنان در زندان ایالتی سن کوئنتین در منطقه خلیج سان فرانسیسکو آزمایش مثبت برای coronavirus.

هر کسی که واجد شرایط برای انتشار تست خواهد شد برای coronavirus ظرف هفت روز از بازگشت آنها به جامعه وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی گفت.

کالیفرنیا زندان ایالتی سیستم در حال حاضر به گزارش 5,841 coronavirus موارد در میان زندانیان — افزایش بیش از 860 مورد در دو هفته. یکی دیگر از 1,222 کارکنان نیز آلوده شده است.

"این اقدامات گرفته شده برای ارائه برای سلامت و ایمنی زندانی جمعیت و کارکنان" California Department of Corrections و توانبخشی, منشی, رالف دیاز گفت. "هدف ما برای اجرای این فشار اقدامات در راه است که هم راستا هر دو سلامت عمومی و امنیت عمومی."

بیش از نیمی از زندانیان می تواند در این ماه منتشر شود. اصلاحات بخش می گوید آن را بررسی و فهرستی از زندانیان که کمتر از 180 روز چپ در جملات خود را; این پیش بینی تقریبا 4,800 مردم می تواند واجد شرایط برای انتشار تا پایان ماه ژوئیه.

به رهایی زندانیان باید معیارهای خاص — که از جمله آنها زندانی برای خشونت خانگی و یا سایر جرم های خشونت آمیز است که آنها نمی باید برای ثبت نام به عنوان مجرم جنسی.

شیوع بیماری در سن کوئنتین متهم شده است در انتقال بیش از 100 زندانی از کالیفرنیا موسسه برای مردان در چین — یکی دیگر از شلوغ زندان بود که در حال حاضر گزارش صدها نفر از coronavirus موارد است. بسیاری از کسانی که زندانی شده بود آزمایش به اندازه کافی قبل از اینکه نقل مکان کرد, سان فرانسیسکو کرونیکل گزارش شده است.

سن کوئنتین تا به حال گزارش نشده است هر گونه موارد در دو ماه اول از COVID-19 بیماری همه گیر. اما این زندان در حال حاضر 1,336 موارد در میان افراد در بازداشت هستند. اضافی 205 موارد تشخیص داده شده در میان کارکنان آن است.

برخی از زندانیان در سن کوئنتین و کالیفرنیا موسسه برای مردان در چین در حال حاضر خواهد شد واجد شرایط برای آزادی های اولیه. اصلاحات بخش گفت: این نگاه به آزادی زندانیان که با معیارهای خود را از یک سال و یا کمتر باقی مانده در حکم خود و به زندانی در "موسسات که جمعیت زیادی از بیماران در معرض خطر."

Folsom زندان ایالتی و پنج امکانات دیگر نیز گنجانده شده در این طرح است. زندانیان در این زندان که در سن 30 سال به بالا و که با معیارهای واجد شرایط بودن "بلافاصله واجد شرایط برای آزادی" آژانس گفت. جوان زندانی خواهد شد بر اساس یک بررسی مورد به مورد بر اساس.

در علاوه بر این به انتظار انتشار اصلاحات بخش گفت: در حال حاضر کاهش جمعیت در آن موسسات با بیش از 10 ، 000 زندانیان از اواسط ماه مارس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن