کالیفرنیا خواهد "انجام کار درست" هنگامی که بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات Newsom می گوید

تعداد COVID-19 نفر در کالیفرنیا در صدر 30,000 با نزدیک به 1,150 مرگ و میر به مقامات گفت که علم — و نه فشار سیا

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

تعداد COVID-19 نفر در کالیفرنیا در صدر 30,000 با نزدیک به 1,150 مرگ و میر به مقامات گفت که علم — و نه فشار سیاسی — تعیین زمانی که آنها شروع به بازگشایی اقتصاد است.

اگر چه دولت از دیدن میزان عفونت های جدید از coronavirus کاهش, رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: افزایش مرگ, شمارش شد و یک نگرانی عمده است.

"برای کسانی که فکر می کنم ما از جنگل ... من به شما هشدار می دهند بر اساس" مرگ عوارض Newsom گفت شنبه.

تبلیغات

همانطور که برای بلند کردن برخی از اقامت در خانه سفارشات Newsom افزود: "ما در حال رفتن به انجام کار درست نیست قضاوت با سیاست و نه قاضی, تظاهرات, اما در علم است."

کالیفرنیا دیده می شود به مراتب مرگ و میر کمتر از دیگر نقاط داغ از جمله نیویورک. هفته گذشته Newsom مشخص شده یک چارچوب برای لغو برخی از محدودیت.

دولت برجسته شش شاخص های کلیدی برای تغییر خود و ماندن در خانه دستور, از جمله توانایی برای نظارت و پیگیری موارد بالقوه جلوگیری از عفونت در معرض خطر مردم را افزایش دهد و با افزایش ظرفیت در بیمارستان و توسعه درمان و اطمینان از فاصله فیزیکی در مدارس کسب و کار و مراقبت از امکانات. دولت نیز باید توسعه دستورالعمل برای زمانی که بخواهید کالیفرنیا به ماندن در خانه دوباره اگر فرماندار تغییر نظم و ویروس موج, او گفت:.

لس آنجلس در روز شنبه به پایان رسید گریم هفته اعلام 81 جدید مرگ و میر و تنظیم یک رکورد دیگر برای یک روز به مرگ و میر.

تبلیغات

مرگ و میر افزایش یافته است به طور قابل توجهی در هفته گذشته در این شهرستان حتی به عنوان در حال رشد وجود دارد نشانه هایی که تعداد coronavirus موارد در سراسر کالیفرنیا آغاز به سطح و کاهش در برخی از مکان های. شهرستان در حال حاضر حساب برای تناسب تعداد coronavirus مرگ و میر در کشور است.

در هفته گذشته مرگ و میر در میان L. A. ساکنان شهرستان باید تقریبا دو برابر شده و در حال حاضر در بیش از 570.

تعداد افراد بستری شده به دلیل COVID-19 افزایش 1.3 % در روز گذشته در حالی که تعداد زیادی از مردم در ICU کاهش کمتر از یک درصد (.1%).

"ما قطعا مسطح منحنی" Newsom گفت: به عنوان او ایستاده بود در خارج از متل 6 در کمپبل واقع در کالیفرنیا است استفاده می شود به عنوان مسکن برای افراد بی خانمان. "سوال این است که هنگامی که ما می رویم به دیدن آن اعداد شروع به کاهش بر اساس مداوم به عنوان مخالف به یک اپیزودیک اساس ما به عنوان دیده می شود در طول هفته گذشته یا بیشتر."

تبلیغات

تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 افزایش 5.3% در 24 ساعت گذشته, فرماندار گفت.

او گفت: دولت شد و نظارت از 3500 پرسنل و بیماران در 400 ماهر-پرستاری امکانات در وزارت امور خارجه که برخی از آنها شناسایی پنج شنبه توسط دولت به عنوان عفونت است.

یک گروه از بیش از 100 معترضان خواستار آن شدند که کالیفرنیا سهولت اقامت در خانه محدودیت. معترضان ادعا خطرات ناشی از کروناویروس و مزایای اجتماعی فاصله پر از شکوفه شد با وجود شواهد علمی به خلاف.

نظرسنجی ها نشان داده اند که حمایت عمومی سفارشات.

تبلیغات

Newsom تا به حال برخی از توصیه های پنج شنبه برای مردم ناراحت بیش از محدودیت.

"من فقط می خواهم برای تشویق مردم است که هنگامی که شما تمرین خود را رایگان سخنرانی که من نمی [فقط] در آغوش من جشن, فقط انجام این کار با خیال راحت" او گفت:. "این ویروس می داند که هیچ ایدئولوژی سیاسی. آن را نمی دانید که اگر شما در حال حزب جمهوری خواه یا دموکرات در حمایت از رئیس جمهور مخالفت رئیس جمهور پس از تمرین فیزیکی فاصله."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب