بیکاری کالیفرنیا مرکز تماس هنوز در تلاش برای ادعا

کالیفرنیا گسترش تلفن کمک به کسانی که تشکیل پرونده بیمه بیکاری ادعا می کند در طول COVID-19 همه گیر اما دولت در بخش توسعه اشتغال همچنان به انتقاد از افرادی که قادر به دریافت از طریق در این ماجرا خطوط با وجود ساخت ده ها تن از تماس های تلفنی به آژانس.

کالیفرنیا کار, منشی, جولی سو اذعان کرد بعد از ظهر دوشنبه که بیکاری کالیفرنیا هنوز هم داشتن یک زمان دشوار برای رسیدن به زندگی می کنند نمایندگان برای کمک با خود به تعداد مدعیان بیکاری و گفت: دفتر او در حال کار برای حل و فصل این مسئله است.

“من می دانم که مردم همچنان مشکل دارند امروز رسیدن به کسی که بر روی تلفن مرکز. من می دانم که مردم هنوز هم نه از طریق” Su گفت: در Facebook Live chat که در آن ساکنان فلفلی او با از 1500 پرسش ها و پیام های بسیاری از آنها نشان دادن سرخوردگی.

این EDD منتقل شده 1,340 کارکنان دولت برای پاسخ به تلفن و روند درخواست برای کمک در پاسخ به بیش از 2.7 میلیون مدعیان ثبت شده در ماه گذشته.

تبلیغات

Su روز دوشنبه گفت که او شنیده است از برخی از افرادی که بدست طریق خط تلفن اما افزود: “من می دانم که این تجربه برای اکثر افرادی که در حال گوش دادن در حال حاضر, و من می خواهم شما را به شنیدن از من به طور مستقیم از آن است که قابل قبول نیست و ما در حال رفتن به آن را تعمیر کنند.”

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom هفته گذشته اعلام کرد که أد خدمات تلفن که قبلا در دسترس از ساعت 8 صبح تا ظهر در روزهای کاری هفته آغاز خواهد شد عامل از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر در هفت روز هفته شروع دوشنبه.

در حالی که بسیاری از مردم قادر به فایل مدعیان آنلاین بدون مشکل دیگران مشکلات خاص آنها در حال تلاش برای حل و فصل از جمله پرداختن ادعا را تکذیب کرد که نیاز به صحبت کردن به یک زندگی EDD نماینده.

تبلیغات

صدفی Jaffe یک اورنج کانتی ساکن که از دست رفته کار خود را به عنوان یک فروشنده در صنعت فولاد گفت که او قادر به دریافت از طریق EDD خطوط تلفن دوشنبه برای به دست آوردن پاسخ در مورد چگونه به ترتیب 13 هفته از مزایای فرمت به تازگی اعطا شده توسط کنگره است.

“من سعی کردم برای رسیدن به نرخ بیکاری برای آخرین سه ساعت است. شما می توانید از طریق به آنها گفت:” Jaffe, 80, که می گوید از دست دادن درآمد است که ساخت آن را سخت به پرداخت صورتحساب.

خواستار این بار به EDD تماس با مرکز پاسخ داده شد با ضبط است که می گوید: “ما در حال حاضر دریافت تماس بیشتر از ما می توانید پاسخ و قادر به کمک به شما در این زمان. لطفا بعدا دوباره امتحان کنید.”

Alameda ساکن اوا Cazares تا 50 مشابه روبرو ناکامی. او furloughed توسط macy’s در پایان ماه مارس و در تلاش است برای به دست آوردن اطلاعات از أد در مورد چگونه برای به روز رسانی خود را ادعا می کنند که در ابتدا تکذیب کرد.

تبلیغات

Cazares گفت: او به نام خط 100 بار در روز دوشنبه و نمی تواند از طریق دریافت کنید.

“من آن را برای یک ساعت مستقیم و هنوز هم نشده است قادر به تماس با هر کسی که” او گفت:.

سو گفت که او می شنود و نگرانی است.

“من اذعان کرد که مشکل است. من خود آن” سو روز دوشنبه گفت:. “ما نیاز به در دسترس خواهد بود و ما قطعا رفتن به رفع این مشکل است.”

تبلیغات

در کارگردانی گسترش ساعت برای EDD خدمات تلفن Newsom گفت که او را درک ناکامی بیکار کالیفرنیا.

“بسیاری از کالیفرنیا یکی چک به دور از از دست دادن خانه های خود و یا از بودن قادر به قرار دادن مواد غذایی در جدول خود را و COVID-19 تنها ساخته این چالش ها بدتر” Newsom گفت. “کالیفرنیا متمرکز شده است در امداد دلار و کمک های بیکاری در دست کسانی که به آن نیاز دارید به سرعت به عنوان امکان پذیر است.”

بار نویسنده کارکنان سارا D. سیم کمک به این گزارش.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>