کالیفرنیا به بیش از 200 میلیون ماسک یک ماه در coronavirus مبارزه با رژیم صهیونیستی است. Newsom می گوید

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: کالیفرنیا امن تامین ماهانه 200 میلیون N95 تنفسی و ماسک های جراحی برای کمک به

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: کالیفرنیا امن تامین ماهانه 200 میلیون N95 تنفسی و ماسک های جراحی برای کمک به حفاظت از بهداشت و درمان کارگران و دیگر ضروری پرسنل در خط مقدم از COVID-19 همه گیر در دولت است.

"ما تصمیم گرفتیم به اندازه کافی به اندازه کافی است. بیایید با استفاده از قدرت قدرت خرید ایالت کالیفرنیا به عنوان یک دولت-ملت" Newsom گفت: MSNBC میزبان Rachel Maddow. "ما نه تنها که. و در چند هفته آینده ما قصد داریم برای دیدن منابع در آن سطح به ایالت کالیفرنیا و به طور بالقوه فرصت برای صادرات برخی از این لوازم به ایران نیاز دارند."

ماسک در میان پرطرفدار ترین لوازم مورد نیاز در بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی که در درمان افراد مبتلا به کروناویروس در میان در سراسر کشور کمبود تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان بهداشتی درمانی. آنها را از کنسرسیوم تامین کنندگان از جمله کالیفرنیا غیر انتفاعی کالیفرنیا تولید کننده با تامین کنندگان در آسیا و از یک شرکت پاستوریزه استفاده از ماسک با توجه به ناتان بر فرماندار سخنگوی.

تبلیغات

هویت کسانی که تامین کنندگان در دسترس نیست سه شنبه شب شد و نه به جزئیات در مورد تعدادی از ماسک های هر یک را تهیه و به دولت است.

جدید تلاش خواهد شد هزینه های امور خارجه $495 میلیون, با توجه به بودجه سند که Newsom دولت ارسال شده سه شنبه شب به قوه مقننه است. در همه, با توجه به سند دولت متعهد به خرید پزشکی تجهیزات ایمنی است که هزینه خواهد شد $1.4 میلیارد دلار است.

بر گفت: تحویل این ماسک باید شروع در حدود یک ماه اگر نه زودتر.

Newsom روز سه شنبه با صدور یک فرمان اجرایی برای سرعت بخشیدن به دولت توانایی تهیه منابع لازم پزشکی برای مبارزه با COVID-19, تعلیق, دولت خرید و تامین کنندگان از معافیت مالیات فروش برای اقلام خریداری شده توسط دولت است.

تبلیغات

قوه مقننه نیز مورد تایید اورژانس هزینه تا $1 میلیارد دلار در pandemic مرتبط نیاز دارد. تا به امروز حدود 362 میلیون دلار از این مبلغ صرف شده است.

Newsom روز سه شنبه گفت: دولت در حال حاضر توزیع شده است 41.4 میلیون N95 ماسک در سراسر کالیفرنیا از جمله 1 میلیون از دولت فدرال است. این فرماندار دموکرات گفته کالیفرنیا باید متکی به خود و نمیتواند به دولت فدرال است که از دریافت درخواست از کشورهای سراسر کشور برای تامین زندگی-صرفه جویی در ماسک و دیگر ضروری تجهیزات پزشکی.

"این کیفرخواست. آن را یک شات ارزان. در پایان روز آنها ندارد و ماسک در ملی ذخایر," Newsom گفت: فدرال پاسخ. "ما تصمیم گرفتیم به اندازه کافی از این توپ کوچک. بیایید با استفاده از قدرت خرید ما. اجازه دهید در مقیاس."

Newsom گفت: این کنسرسیوم عرضه خواهد شد حداقل 150 میلیون N95 ماسک به توان با استفاده از خط مقدم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و همچنین 50 میلیون ماسک های جراحی.

فرماندار کالیفرنیا گفت: ممکن است کش از ماسک با کشورهای دیگر است که همچنین نیاز به تجهیزات پزشکی.

بار تحریریه جان مایرز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب