کالیفرنیا به عذر خواهی رسمی برای تاریخی بدرفتاری آمریکایی ژاپنی

برای چند دهه, ژاپنی فعالان آمریکایی مشخص شده اند Feb. 19 به عنوان یک روز به تأمل در یکی از تاریکترین فصل در ای

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

برای چند دهه, ژاپنی فعالان آمریکایی مشخص شده اند Feb. 19 به عنوان یک روز به تأمل در یکی از تاریکترین فصل در این کشور ،

در آن تاریخ در سال 1942 در طول جنگ جهانی دوم رئیس جمهور فرانکلین دلانو روزولت مجاز, مجبور حذف بیش از 120 ، 000 آمریکایی ژاپنی تبار از خانه و کسب و کار.

روز پنج شنبه در کالیفرنیا مونتاژ خواهد شد انجام بیش از فقط به یاد داشته باشید.

این انتظار می رود به تصویب, با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom, حمایت رسمی عذرخواهی به همه آمریکایی های ژاپنی تبار برای نقش دولت در سیاست است که به اوج خود رسید با جرم حبس.

تبلیغات

HR 77, معرفی, مجلس, Al Muratsuchi (D-تورانس) و با همكاري شش نفر دیگر جادوها در جزئیات مشقت بار در کالیفرنیا ضد ژاپنی میراث.

آن اشاره کالیفرنیا مغایر قانون زمین از سال 1913 (که مالکیت زمین برای مهاجران غیر قانونی) و یک سال 1943 تصمیم مشترک مجلس و دولت, مجلس سنا که به نام برای جریمه از تابعیت ایالات متحده آمریکا توسط ساکنان نیز شهروندان ژاپن است. آن خواستار خروج ارتش آمریکا ژنرال جان L. دویت برای گفتن کالیفرنیا سیاستمداران مدت کوتاهی پس از پرل هاربر حمله که "ژاپنی ها در این کشور بیشتر [اسلحه و مهمات] در اختیار خود از خود ما نیروهای مسلح" در متقاعد کردن آنها برای دور کردن ژاپنی آمریکایی است.

و منابع انسانی 77 نیز متصل می شود این تاریخ به زمان حال است.

"داده های اخیر رویدادهای ملی" آن می گوید "این است که همه مهم تر برای یادگیری از اشتباهات گذشته و به اطمینان حاصل شود که چنین حمله بر آزادی هرگز دوباره اتفاق می افتد به هر جامعه در ایالات متحده است."

تبلیغات

Muratsuchi گفت: ژاپنی شهروندان آمریکایی لیگ که او تحت فشار قرار دادند برای این لایحه از آنجا که او می خواست "کالیفرنیا [به] به عنوان مثال منجر شود ... در حالی که ملت ما سرمایه است ناامید کننده ای تقسیم شده و در امتداد خط حزب و رئیس جمهور تهمت قرار دادن خانواده های مهاجر و کودکان در قفس."

این اولین بار نیست ساکرامنتو به کالیفرنیا ضد ژاپنی هیستری به مهاجرت از اقدامات دولت فعلی در سال 2017, پس از رژیم صهیونیستی است. جری براون امضا و به قانون لایحه که خواسته مدارس در آموزش در مورد جنگ جهانی دوم برای اتصال بیگانه ستیزی از آن دوران به "آزادی های مدنی بی عدالتی" از مغلوب ساختن پیشی جستن را سرکوب مهاجرت از کشور او تلقی می شود.

نه این اولین بار کالیفرنیا سیاستمداران را تحت فشار قرار دادند ساکنان به روی چیزی حساب کردن با گناهان گذشته برابر ژاپنی آمریکایی است.

در سال 1988 کنگره نورمن Mineta و باب ماتسوی در میان co-حمایت از آزادی های مدنی عمل می کنند که شامل فدرال عذرخواهی به بازمانده بازداشت شدگان و توزیع $20,000 به آنها. کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش به مدت طولانی ذکر شده 1973 جوان-بزرگسالان رمان "وداع با Manzanar" به عنوان "توصیه ادبیات" به تدریس در مدارس. و برای دهه اصول را اعطا دبیرستان دیپلم برای دانش آموزانی که هرگز به طور رسمی به پایان رسید و آموزش و پرورش خود را به عنوان این دولت موظف حبس.

اما Muratsuchi تلاش نیز در راستای اخیر جنبش توسط دولت را دولتی شاخه به استفاده از قدرت خود را به کالیفرنیا عذر خواهی برای خود نژادپرستانه تاریخ است.

در سال 2006 قانون نوشته توسط دولت ایالت جو دونن به طور رسمی عذرخواهی کرد برای کالیفرنیا سنا را مجبور به بازگشت بیش از 1 میلیون مکزیکی مهاجران و شهروندان آمریکایی به مکزیک در طول رکود بزرگ. سه سال بعد دولت و مجلس همین برای کشت و ضد چین و بلاغت در حالت طلایی که منجر به 1882 خروج چینی ها عمل می کنند که ممنوع چینی مهاجرت برای بیش از 60 سال است.

در سال گذشته Newsom امضا فرمان اجرایی به طور رسمی عذرخواهی برای کالیفرنیا "خشونت و بدرفتاری و غفلت" از آمریکایی های بومی در طول تاریخ خود خواستار چنین درمان یک "نسل کشی است." و در اوایل این ماه اعلام کرد ابتکار عمل را به عفو مردم به ناحق محکوم تحت ضد تجاوز قوانین و گفت: دولت نیاز به اصلاح آن "سوء استفاده از گذشته است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب