کالیفرنیا دانش آموزان شکایت کرد زیرا آنها چنین فقیر خوانندگان. آنها فقط برنده $53 میلیون برای کمک به آنها

دو سال پیش یک گروه از دانش آموزان و معلمان خود شکایت دولت از کالیفرنیا برای انجام یک کار ضعیف آموزش بچه ها چگو

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

دو سال پیش یک گروه از دانش آموزان و معلمان خود شکایت دولت از کالیفرنیا برای انجام یک کار ضعیف آموزش بچه ها چگونه به عنوان خوانده شده — 53 درصد از کالیفرنیا سوم-دانش آموزان کلاس را برآورده نمی کنند دولت آزمون استاندارد است که در سال و نمرات را افزایش داده اند تنها تدریجی پس از. در روز پنج شنبه آنها برنده 53 میلیون دلار به طوری که دولت کمترین نمایشی مدارس باید از این منابع برای انجام بهتر.

در حل و فصل با دولت بسیاری از کمک های مالی اهدا خواهد شد بیش از سه سال به 75 عمومی, مدارس ابتدایی از جمله منشور با فقیرترین کلاس سوم خواندن نمرات در کالیفرنیا بیش از دو سال گذشته است. توافق می آید پس از این رمان طرح دعوی در دادگاه ادعا که دانش آموزان سطح سواد پایین نقض کالیفرنیا قانون اساسی حکم به ارائه تمام کودکان با دسترسی برابر به آموزش و پرورش گفت: وکیل علامت روزنبام در pro bono حقوقی عمومی و مشاور.

"ما نباید به پر کردن پرونده های حقوقی برای ایجاد یک حق به عنوان خوانده شده," روزنبام گفت.

شاکیان شامل فعلی یا سابق دانش آموزان و مربیان در La Salle خیابان مدرسه ابتدایی در لس آنجلس; Van Buren, مدرسه ابتدایی در استاکتون; و منشور مدرسه کودکان از وعده آکادمی مقدماتی در کالیفرنیا. La Salle و ون بارن خواهد بود در میان مدارس که دریافت بودجه روزنبام گفت, اما نه همه گیرنده مدارس نامگذاری شده اند.

تبلیغات

"ما می دانیم که سواد پایه برای همه در یادگیری و آن را بخشی ضروری از شرکت در دموکراسی است. افرادی که قادر به خواندن و نوشتن هستند و اغلب بی اطلاع هستند بیشتر به راحتی دستکاری و کمتر احتمال دارد به رای گفت:" پدرو Noguera یک استاد آموزش در دانشگاه UCLA. این حل و فصل است "تنها یک گام و من فکر می کنم ما نباید مبالغه چگونه یک گام است."

یک بار تجزیه و تحلیل 75 کمترین نمایشی مدارس در این ایالت زبان و هنر آزمون بر اساس کالیفرنیا استاندارد هسته مشترک نشان دادن عمق خواندن مشکل است. هفت نفر از 10 سوم دانش آموزان در این مدارس نیست با استانداردهای, با توجه به وزارت امور خارجه داده ها از 2018 و 2019. مدارس باید در مورد دو زبان انگلیسی زبان آموزان دیگر مدارس ابتدایی و بیش از 90 درصد از دانش آموزان در این مدارس واجد شرایط به صورت رایگان و یا با کاهش قیمت ناهار — یک شاخص فقر.

مدارس با بالاترین نمرات آزمون نیز تمایل به ثبت نام بالاتر درصد دانش آموزان بی خانمان و پرورش, دانش آموزان, Noguera گفت.

حل و فصل پول برای بهبود یادگیری محروم خواهد شد صدها نفر از مدارس ابتدایی که دانش آموزان نیز در تلاش برای پاسخگویی به خواندن استاندارد.

تبلیغات

در بیش از 500 از دولت حدود 6,000 مدارس ابتدایی, اکثر دانش آموزان کلاس سوم به ثمر رساند سطح 1 — بالاترین — زبان انگلیسی آزمون با توجه به زمان تجزیه و تحلیل. حدود 80 درصد از مدارس' جمعیت سیاه پوست و لاتین بالاتر از متوسط 60%.

این سناریو نیز نگران کننده در کلاس چهارم با کالیفرنیا دانش آموزان عقب مانده ملی به طور متوسط در خواندن 2019 ملی ارزیابی آموزش و پرورش پیشرفت یک آزمون استاندارد گرفته شده در سراسر کشور.

روزنبام که در زمینه کت و شلوار همراه با قانون شرکت Morrison & Foerster گفت که او امیدوار است دولت را گسترش هدفمند بودجه به مدارس بدون بیشتر دادخواهی. اما اقامت برای 75 مدارس در حال حاضر به این معنی است که دانش آموزان دریافت خواهد شد کمک به دیر.

قلب خود استدلال ریشه در دولت و قانون اساسی حکم برای آموزش برابر برای همه دانش آموزان — یکی که منافع عمومی وکلا را با موفقیت به استفاده از, اما نه برای خواندن به طور خاص. در سال 2004 اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا حل و فصل در حدود 1 میلیارد دلار طرح دعوی در دادگاه که متهم به دولت انکار فقیر, کودکان, کافی, کتاب های درسی, آموزش معلمان و امن کلاس های درس.

تحت پیگرد دولت موثر تر از پیگرد فردی مناطق روزنبام گفت: از آنجا که "تسکین می توان به هر کودک در کالیفرنیا است."

"این یک راه برای به دست آوردن خیلی بیشتر گسترده اصلاحات و من فکر می کنم آن را خوب به یاد همه در مورد دولت تعهدات را ارائه می کند که آموزش و پرورش برای همه دانش آموزان گفت:" ویکتور لئونگ یک وکیل با آیتالله سیستانی از جنوب کالیفرنیا که متخصص در آموزش و پرورش مسائل.

سواد کارشناسان از جمله Nell دوک یک دانشگاه میشیگان آموزش و پرورش, استاد, تجزیه و تحلیل سوابق تحصیلی و رسوبات و نتایج ارزیابی در مدارس نام در طرح دعوی در دادگاه برای تعیین چگونه به خوبی آنها تدریس خواندن. آنها دریافتند مشکلات با آموزش نظم و انضباط و عدم مناسب مداخله تلاش دانش آموزان — که احتمالا منجر به کم سواد آموزی نرخ دوک گفت.

او معتقد است که کالیفرنیا را به یک مدل برای کشورهای دیگر.

تبلیغات

"من شگفت زده نمی شود اگر دیگر مناسب در کشورهای دیگر دنبال من نمی شود جای تعجب نیست اگر برخی از ایالت ها و حوزه های قضایی این را به عنوان یک داستان احتیاطی" و شروع به کارگردانی بیشتر کمک های خود را به سمت کمک به نیازمندترین افراد به دانش آموزان یاد بگیرند که به خواندن دوک گفت:

"حل و فصل است که یک گام در مسیر درست است اما تنها یک گام کوچک," L. A. مدارس Supt. Austin Beutner در بیانیه ای گفت. کالیفرنیا مدارس تاخیر در پشت اکثر ایالات در هر دانش آموز کمک های مالی و نیاز بیشتر به اندازه کافی آموزش, دانش آموزان, او گفت:. "استعداد وجود دارد در هر صندلی در هر درس در هر یک از 1,386 مدارس در لس آنجلس متحد. اما همیشه وجود دارد و نه فرصت."

خود را برای دریافت کمک مالی هر مدرسه را طراحی کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش-مصوب طرح است که تجزیه و تحلیل به همین دلیل خواندن آن نرخ بسیار پایین و شناسایی چگونه آن را اندازه گیری پیشرفت و صرف پول است که می تواند برای طیف وسیعی از خدمات از جمله مربیان سواد آموزی اجتماعی-عاطفی آموزش دو زبانه خواندن متخصصان و معلمان آموزش در روش برای بهبود نظم و انضباط مدرسه است که می تواند مختل کند آموزش و پرورش است. بودجه است که برای دانش آموزان در نمرات K-3 و مشروط است که مجلس قانونگذاری ایالتی را تصویب فرماندار بلوک گرانت. اگر رد این مورد بر می گردد به دادگاه.

"کالیفرنیا متعهد به بسته شدن فرصت شکاف با کارگردانی فوق العاده پشتیبانی و منابع به مناطق آموزش و پرورش و مدارس است که در خدمت دانش آموزانی که نیاز به کمک اضافی" رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را سخنگوی ویکی آب گفت: در یک ایمیل به بیانیه. در علاوه بر این به Newsom بودجه پیشنهاد به صرف 600 میلیون دلار در کمک های مالی و خدمات پایین, انجام, بالا, فقر, مدارس سواد حل و فصل "بر تقویت اوایل برنامه های سواد آموزی که در حال حیاتی برای یک کودک بعد از موفقیت در مدرسه" او گفت:.

حل و فصل شامل تا 50 میلیون دلار در کمک های مالی برای مدارس ابتدایی به علاوه 3 میلیون دلار برای حمایت از این مدارس قصد دارد از جمله سواد متخصص به راهنمای آنها را از کالیفرنیا مشترک برای تعالی آموزشی یک آژانس دولتی است که کمک به مدارس و مناطق در ظرفیت سازی.

چنین حمایتی مهم است Noguera گفت: به خصوص در مدارس است که در حال حاضر در حال مبارزه.

"شما نمی خواهید به فقط ریختن پول به عدم مدارس که نمی باید ظرفیت استفاده از آن" Noguera گفت.

نتایج متفاوت خواهد بود و در مدارس. برخی ممکن است رشد سریع در حالت استاندارد نتایج آزمون Noguera گفت: اگر چه این نوع از بهبود به طور معمول طول می کشد زمان, او گفت:.

یکی از شاکیان بازنشسته La Salle, معلم, David Moch گفت: او بیشتر heartened که نیاز به حل و فصل مدارس برای جلب پدر و مادر و جامعه بازخورد در برنامه و همچنین مقررات اجازه می دهد که کمک های مالی مورد استفاده قرار گیرد برای ایجاد امن تر و بیشتر استقبال محیط های یادگیری برای کودکان است که باید با تجربه تروما. او را نگاه نه فقط در نتایج آزمون سنجش بهبود اما در دخالت والدین در مدارس و اینکه آیا تعلیق و ارجاع به مدیران مدرسه کاهش می دهد.

تبلیغات

Moch تدریس برای 20 سال در جنوب L. A. در ورمونت راهرو یک منطقه از نرخ بالای جرم و جنایت در این شهر است.

"ما تا به حال همیشه در تدریس با به رسمیت شناختن است که ما به درک و ایجاد امکانات رفاهی برای هر آنچه در آن است آنها را از طریق رفت آن شب یا آن شب یا آن روز صبح" Moch گفت. اما زمانی که به اندازه کافی پشتیبانی از او در کلاس درس — 10 دانش آموزان در یک تخصصی در برنامه های سواد آموزی و کامپیوتر و فرهنگی مربوط به منابع—دانش آموزان رونق است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن