کالیفرنیا منتشر شده محدود نژادی تفکیک coronavirus بیماران و مرگ و میر

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز چهارشنبه ارائه شده جزئی تفکیک coronavirus مرگ در مسابقه.فرماندار با تاکید

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز چهارشنبه ارائه شده جزئی تفکیک coronavirus مرگ در مسابقه.

فرماندار با تاکید بر تفکیک بر اساس داده های محدود است که یک موضوع در سراسر کشور از آنجا که بسیاری از گزارش های جدید از مرگ و میر را شامل نمی شود نژادی شناسه.

با حدود 37 درصد از بیماران شناسایی شده توسط مسابقه در اینجا این است که شکست عفونت ایالت:

لاتینی, 30%
آسیایی, 14%
سیاه 6%

تبلیغات

در اینجا این است که شکست از مرگ و میر است که در آن دولت تا به حال به جزا داده:

لاتین 29%
آسیایی, 16%
سیاه 3%

اطلاعات Newsom منتشر شده را شامل نمی شود درصد برای سفید پوستان است. فرماندار گفت مقدماتی ارقام آهنگ "فروتنی بنابراین در امتداد خطوط از کل جمعیت" که دفتر او است نه دیدن نابرابری است که برخی دیگر از ایالت ها و استان ها دیده می شود.

هنوز هم نمونه کمتر از کامل است. "آن را به کمتر از 40 درصد از همه [تایید موارد] ... ما در حال شستشو برای رسیدن 100% به عنوان به سرعت به عنوان ما می تواند به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" Newsom گفت. وجود دارد "کمتر از 10 نفر هستند که خواستار خو یش دفاتر تلفن بیمارستان ها, دو-چک کردن اطلاعات" Newsom گفت: در حالی که اشاره کرد که هر شهر و شهرستان است که ارائه اطلاعات در زمان واقعی است.

تبلیغات

با این اطلاعات محدود آن را دشوار است برای تعیین اینکه آیا هر گونه گروه های نژادی هستند احتمال بیشتری برای برخورد با کروناویروس. در اینجا این است که شکست کالیفرنیا جمعیت, با توجه به U. s. اداره آمار.

لاتین یا هیسپانیک 39.3%
سفید 36.8%
آسیایی 15.3%
سیاه 6.5%
هند 1.6%
جزایر اقیانوس آرام 0.5%

شهرستانها در سراسر کشور گزارش کرده اند coronavirus مرگ و میر در میان سیاه پوستان است که نامتناسب به تعداد آنها و است که باعث موشکافی تفکیک نژادی در کالیفرنیا است.

در حالی که ابراز احتیاط در مورد اطلاعات اولیه Newsom گفت: دولت حق است به توجه به نژادی و نابرابری. او گفت: وجود دارد "هیچ چیز خسته کننده تر از این سیستمیک چالش نابرابری است که آشکار در رابطه با سلامت عمومی است."

"کسانی که مسائل مربوط به قبل از این بحران و آنها همچنان به قوت خود باقی بماند در این بحران" او اضافه شده است.

لس آنجلس مقامات بهداشت منتشر شد داده های اولیه روز شنبه نشان داد که ساکنان سیاه در حال مرگ بودند در یک سرعت کمی بالاتر از کسانی که از سایر نژادها می باشد.

L. A. شهرستان, بهداشت عمومی, مدیر باربارا فرر هشدار داد که داده بود بر اساس فقط 57 درصد مرگ و میر گزارش شده. در اینجا محدود L. A. شکست:

لاتین 28%
سفید 27%
آسیایی, 19%
سیاه 17%
دیگر 9%

تبلیغات

"زمانی که ما نگاهی به این اعداد با کل جمعیت هر گروه آمریکایی های آفریقایی تبار باید به میزان کمی بالاتر از مرگ نسبت به دیگر نژادها" فرر گفت.

سیاه مردم را تا 9 درصد از جمعیت L. A. شهرستان است. در ضمن Latinos شامل نزدیک به نیمی از جمعیت شهرستان اما 28 درصد از مرگ و میر.

کالیفرنیا جراح ژنرال دکتر نادین برک هریس اذعان شنبه که یک شایعه است که آمریکایی های آفریقایی تبار به حال طبیعی ایمنی نسبت به ویروس باعث شده بود تا از آسیب در میان سیاه پوستان و بیشتر مورد نیاز برای انجام شود به برطرف کردن آن است.

"که شایعه است کاملا غلط و این واقعا مهم است برای همه ما به خارج وجود دارد در رد کردن که شایعه" هریس گفت. "یکی از قطعات است که ما نیز به رسمیت شناخته شده است که دلیل واقعی و تاسف تاریخچه پزشکی بدرفتاری از گروه های مختلف مردم به خصوص آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالات متحده وجود دارد مسائل واقعی اعتماد بین آفریقایی جامعه و سیستم بهداشت و درمان."

سیاه پوستان یافت شده برای نرخ بالاتر از دیابت, فشار خون بالا, چاقی و سیگار مرگ و میر ناشی از سفید پوستان با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. همچنین آنها به احتمال زیاد به دکتر مراجعه کنید چون از هزینه CDC داده ها را نشان می دهد.

بار تحریریه جان مایرز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن