کالیفرنیا شبان' درخواست اجازه می دهد تا فرد در عبادت است را تکذیب کرد توسط قاضی فدرال

کلیساها در شهرستان ریورساید و سان برناردینو باید همچنان به دنبال دستور دولت مبنی بر ممنوعیت در فرد مذهبی خدمات

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

کلیساها در شهرستان ریورساید و سان برناردینو باید همچنان به دنبال دستور دولت مبنی بر ممنوعیت در فرد مذهبی خدمات برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus یک قاضی فدرال حکم داد چهارشنبه.

در یک جلسه انجام شده توسط تلفن چهار شنبه, ایالات متحده منطقه قاضی عیسی G. برنل حاضر به اعطای سفارش ضابط موقت که مانع دولت و مقامات شهرستان از اجرای این ممنوعیت که شامل گسترده تر stay-at-home سفارشات منع تجمعات و بسته شدن بسیاری از کسب و کار.

سه شبان و یکی اهل حال پرونده ای در این ماه وی از سوی مامورین که stay-at-home سفارشات خود را نقض کرده 1st اصلاح مذهبی و آزادی و دیگر حقوق اساسی.

Harmeet Dhillon, یک وکیل شاکیان استدلال کرد که قاضی باید اعمال قانون اساسی استاندارد "دقیق موشکافی" به منظور بررسی قانونی بودن محدود کردن بندگان به خدمات آنلاین. او اشاره کرد که برخی از کالیفرنیا به خصوص در مناطق روستایی دسترسی به اینترنت ندارد.

تبلیغات

وکلای مدافع برای دولت مقابله که COVID-19 همه گیر است که به کشته شدن بیشتر و بیشتر از 1400 در کالیفرنیا و بیش از 180,000 در سراسر جهان را توجیه استفاده از قدرت اضطراری است که محدود کردن جنبش مردم و راست برای جمع آوری در خانه از عبادت است.

"هر گونه آسیب شاکی رنج می برد به طور قابل توجهی هرحال آسیب برای سلامت عمومی است که این بیماری را فراهم می کند که آسیب بودن قابل توجهی خطر شدید بیماری و مرگ در یک مقیاس گسترده" معاون Atty. ژنرال تاد Grabarsky در این جلسه گفت:.

Dhillon سوال که چرا در فرد مذهبی خدمات نمی شد اگر بندگان اقامت حداقل شش فوت از هم جدا هنگامی که laundromats و سوپر مارکت ها باز باقی می ماند. او هشدار داد که اگر این محدودیت ادامه کلیساها و دیگر نهادهای مذهبی را در محور زیرزمینی نما در معرض خطر بیشتری برای امنیت عمومی از اگر آنها از نظر قانونی مجاز به جمع آوری.

"دین به عنوان مرکزی برای مردم با ایمان به عنوان غذا خوردن," او گفت:. "این است که اختیاری نیست. آن است که آخر هفته است."

تبلیغات

دبورا فاکس یک وکیل برای San Bernardino County اقدام بهداشت عمومی افسر ارین Gustafson گفت: یک کلیسا در جمع های مختلف از چیدن یک نسخه یا شیر و تخم مرغ به دلیل آن است که یک تجربه جمعی و نه توقف سریع برای گرفتن چند مورد.

"شما نمی توانید نشستن در مک دونالد و برگر و سیب زمینی سرخ شده," او گفت:. "شما نمی توانید نشستن در استارباکس با قهوه و خواندن نیویورک تایمز."

برخی از شاکیان در این مورد نشان داده عزم خود را برای به اشتراک گذاشتن همان فضای فیزیکی به عنوان محله های کشیش نشین خود را.

جیمز Moffatt از کلیسا نامحدود در Indio جریمه شد $1,000 برای انجام خدمات در یکشنبه نخل.

تبلیغات

جشن عید پاک در کلیسا برگزار می شود یک درایو در خدمات که اجازه Riverside County فقط برای این آخر هفته. عکس کلیسا در Facebook صفحه نمایش کامل پارکینگ با برخی از نمازگزاران ایستاده در محدودیت و یا در بین اتومبیل.

یکی دیگر از شاکی پاتریک مقیاس سپر ایمان خانواده کلیسا در فنتنا برگزار شد در فرد و عید پاک خدمات در سرپیچی از اقامت در خانه سفارشات. یک تصویری در کلیسا Facebook صفحه نشان می دهد مردم در pews تشویق و کف بسیاری از پوشیدن ماسک و دستکش ولی ظاهر می شود و نزدیک به یکدیگر از شش فوت است.

برنل توافق با متهمان که شامل رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دیگر مقامات دولتی و همچنین رودخانه و سن برناردینو کانتی مقامات که این بیماری همه گیر را توجیه دولت با استفاده از قدرت اضطراری حتی در برخی از هزینه به آزادی مذهبی.

"من فکر می کنم دولت مطرح کرده است برخی از قدرت است که در یک وضعیت اضطراری اجرایی قدرت در اثر هستند و آنها هستند که قدرت برای ارائه به صورت اورژانس درمان که ممکن است تجاوز در حقوق اساسی قانون اساسی" برنل گفت.

تبلیغات

Dhillon درخواست یک جلسه برای یک دستور مقدماتی برای متوقف کردن این ممنوعیت که پوشش مشابه قانونی زمین به عنوان استدلال بر سفارش ضابط موقت.

در یک مصاحبه Dhillon گفت که حتی اگر او از دست می دهد در مورد او خواهد شد موفق به کسب یک پیروزی در گرفتن مقامات دولتی روشن است که کلیساها می توانید نگه دارید رانندگی در خدمات اگر مردم به ماندن در اتومبیل های خود را.

"این بهتر از هیچ چیز است. آن را می دهد قلب به مردم است که آنها می توانید یکی دیگر," او گفت:.

Dhillon گفت: او نظارت بر محدودیت های مذهبی و گردهمایی در بخش دیگر از کالیفرنیا و ممکن است فایل پرونده های حقوقی بیشتر به زودی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب