کالیفرنیا باز می شود بزرگراه متوقف می شود استراحت به کامیون های مواد غذایی, کمک به كانون گرم وعده های غذایی

کامیون مواد غذایی خواهد بود و مجاز به کار در 86 دولت بقیه مناطق در کالیفرنیا در طول COVID-19 همه گیر برای دستر

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

کامیون مواد غذایی خواهد بود و مجاز به کار در 86 دولت بقیه مناطق در کالیفرنیا در طول COVID-19 همه گیر برای دسترسی به مواد غذایی برای رانندگان بزرگراه از جمله رانندگان کامیون و همچنین اقتصادی امداد به مواد غذایی-کامیون اپراتورهای Caltrans جمعه اعلام کرد.

بلند کردن اجسام از دولت ممنوعیت کامیون مواد غذایی در حالت استراحت متوقف شد بخشی از یک فرمان اجرایی صادر شده پنج شنبه توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom و نیز ممکن است توسط یک بزرگراه فدرال اداره حکومت را تغییر دهید.

دولت stay-at-home منظور صادر شده در پاسخ به COVID-19 pandemic محدود کرده است دسترسی به باز کردن رستوران ها به ویژه در بخش های از راه دور, دولت, مقامات گفت.

"کمک به ما كانون و تسهیل حرکت از کالاهای ضروری در طول COVID-19 بحران یک اولویت است" Caltrans مدیر Toks Omishakin در بیانیه ای گفت.

تبلیغات

"ما امیدواریم که این کامیونداران مواد غذایی بیشتر گزینه های به آنها را نگه دارید و اقتصاد در حال حرکت است," او اضافه شده است. "ما همچنین امیدواریم که این اضافی را فراهم می کند فرصت های کسب و کار برای کامیون مواد غذایی ضربه سخت stay-در-خانه بهداشت سفارشات."

این ممنوعیت لغو می آید در همان روز که کالیفرنیا مشخص شده بیش از 1 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 پس از همه گیر آغاز شد. حدود 30,000 کالیفرنیا آزمایش مثبت برای ویروس.

مواد غذایی-کامیون اپراتورها باید مجوز از Caltrans به کار در یک یا بیشتر استراحت متوقف می شود و مصوبات خوبی هستند تنها از طریق ژوئن 15. کامیون مواد غذایی هستند و همچنین دارای مجوز توسط شهرستانها و استان ها و محدود خواهد شد به عملیاتی در مناطق که برای آنها گواهینامه رانندگی محلی, مقامات گفت.

موبایل فروش مواد غذایی باید رعایت اجتماعی دولت سوريه قوانین و حفظ مناطق آنها عمل تمیز کردن.

تبلیغات

تصمیم به اجازه می دهد مواد غذایی کامیون در بزرگراه استراحت متوقف شد و مورد استقبال شاون Yadon ارشد اجرایی برای کالیفرنیا حمل و نقل Assn.

"دسترسی به یک وعده غذای گرم است که ضروری است به عنوان كانون در جاده های ما که در ادامه به حمل و نقل نیازهای اساسی پزشکی, لوازم و تجهیزات اضطراری به جوامع در سراسر کشور" Yadon گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب