کالیفرنیا نیاز پرستاران است. پس چرا دولت در مورد به من بدهید تا 10,000 چشم انداز?

در میان کوره در رفته تقلا برای باز کردن بیمارستان ها و افزایش تعداد کارکنان بهداشتی درمانی کالیفرنیا مدارس پرس

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

در میان کوره در رفته تقلا برای باز کردن بیمارستان ها و افزایش تعداد کارکنان بهداشتی درمانی کالیفرنیا مدارس پرستاری در حال هشدار مقامات دولتی که حدود 10,000 نفر از دانشجويان پرستاری در معرض خطر هستند از فارغ التحصیلی معنی آنها خواهد بود قادر به کمک ارزیابی و درمان بیماران در میان coronavirus بیماری همه گیر.

دولت تحت قوانین پرستاری باید صرف بخش قابل توجهی از آموزش بالينی در بيمارستانهای اما آنها منع از انجام این کار در حال حاضر به دلیل بيمارستان مستند سفارشات. مگر اینکه دولت شل قوانین خود دانش آموزان تنظیم فارغ التحصیل در ماه های آینده خواهد پیدا کردن آن غیر ممکن است برای تبدیل شدن به یک پرستار دارای مجوز.

به عنوان یک نتیجه عمومی و خصوصی مدارس پرستاری در حال شفاعت با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و هیأت دولت از ثبت نام پرستاری اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتر در چگونه دانش آموزان خود را برآورده آموزش بالينی مورد نیاز پس از بسیاری از بیمارستان ها قطع آموزش سرمایه گذاری به دلیل نگرانی های ایمنی و به تمرکز بر روی موج جزر و مدی از COVID-19 بيمار.

"من را از طریق رفت 19 ماه از آموزش و پایان نزدیک است و همه چیز در حال آمدن است به توقف screeching" گفت: Ryane Panasewicz 27, که حضور در مدرسه پرستاری در سواحل غرب دانشگاه پردیس در آناهایم. "نگه داشتن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری از سیستم بهداشت و درمان در این زمان را مشکل بدتر است."

تبلیغات

کالیفرنیا بوده است نیروبخش برای یورش COVID-19 بيمار با Newsom گفت: در این هفته که دولت نیاز 50,000 تخت اضافی و بسیاری از اضافی بهداشت و درمان کارگران است. با تعداد تایید COVID-19 مورد افزایش روزانه, مدارس پرستاری می گویند افت خود را درخواست فوری روشن است.

چهارشنبه قیصر معاون اجرایی رئیس جمهور و متخصص بیماری های عفونی گفت: در حدود نیمی از قیصر Permanente سن خوزه بیمارستان پر است از بیماران تایید شده یا مشکوک به کروناویروس جدید, باعث نیاز به افزایش نیروی انسانی. در ضمن کالیفرنیا آغاز کرده است اجاره تجهیزات پزشکی, با یکی در شهرستان دالی سیتی آغاز به قبول تا 220 COVID-19 بیماران این هفته که همچنین نیاز بیشتر کارکنان بهداشتی درمانی.

روز دوشنبه Newsom گفت: دولت در حال بررسی راه هایی برای دانشجويان پرستاری با مجوز قبلی اما بدون جزئیات اضافی ارائه شد توسط دولت او روز شنبه.

هیئت ثبت نام پرستاری منصوب بدن که اجرای قوانین در آموزش پرستاری و صدور پروانه را علنا نشان داد که چه تغییراتی در صورت وجود آن است که به دنبال. مایکل دی آنجلو جکسون رئیس هیئت مدیره و Loretta sam peterson هیئت مدیره اقدام اجرایی ارجاع سوال به یک سخنگوی که کاهش یافته است به نظر گفته او انتظار می رود "بیشتر تا به روز اطلاعات در روزهای آینده."

تبلیغات

"ما می تواند استفاده از این 10,000 پرستاران در حال حاضر گفت:" جوآن Spetz یک دانشیار مدیر تحقیقات در Healthforce مرکز در دانشگاه سان فرانسیسکو که به تولید عرضه و تقاضا پیش بینی در پرستاران ثبت نام شده در دولت است. "گرفتن آنها را درب و تمرین فوق العاده مهم است."

آیداهو هیئت مدیره پرستاری در هفته گذشته اعلام کرد یک شاگرد برنامه به حرکت دانشجويان پرستاری به بیمارستان ها و موقت اورژانس مجوز برای دانش آموزانی که در حال نزدیک شدن فارغ التحصیلی. این ماه در پاسخ به همه گیر تگزاس مدیره پرستاری آرام و قوانین آن چگونه بسیاری از ساعت دانشجویان پرستاری باید در بیمارستان آموزش چرخش.

منتقدان می گویند کالیفرنیا آهسته پاسخ ریشه در عدم ضرورت از طرف دولت پرستاری در هیئت مدیره.

"تا کنون ما فرماندار و کالیفرنیا مدیره از ثبت نام پرستاری گرفته هر گونه اقدام و ما فقط در جایی گفت:" اسکات Casanover معاون ارشد رئیس جمهور از امور دولتی برای West Coast دانشگاه و آمریکایی کالج های حرفه ای که کار مدارس پرستاری در کالیفرنیا لس آنجلس و انتاریو است.

"ما شروع به توسل به هیئت سه هفته پیش گفت این خواهد بود یک مشکل بزرگ اگر ما نمی توانیم فارغ التحصیل پرستاران" Casanover گفت. "وجود دارد هیچ بیشتر پرستاران رفتن به خط لوله تا زمانی که ما این را حل کند."

دانشگاه کالیفرنیا ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا کالج ها که هر کار پرستاری در برنامه های مختلف دانشگاه با ارسال نامه درخواست از فرماندار و دولت پرستاری هیئت مدیره برای افزایش به طور موقت تعداد ساعت بالینی پرستاری دانشجویان ممکن است از طریق شبیه سازی می کند.

در حال حاضر دولت نیاز به 75 درصد از دانشجويان پرستاری در آموزش بالينی در بيمارستان با 25 ٪ باقی مانده مجاز به شبیه سازی. دانش آموزان نیز باید با تصویب هیئت مدیره امتحانات پس از فارغ التحصیلی.

مدارس پرستاری هستند و درخواست از دولت برای کاهش مقدار مورد نیاز در بیمارستان ساعت به 50 درصد از دانش آموز آموزش بالينی در نتیجه اجازه می دهد که مدارس بیشتری به انجام شبیه سازی کامپیوتری با ترم است که در حال حاضر منتقل شده است و حاضر به دلیل تعطیلی دانشگاه از شیوع کروناویروس.

تبلیغات

آلیسون Wrynn دانشیار معاونت برنامه های علمی, نوآوری و توسعه اعضای هیات علمی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا گفت: اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان انتظار می رود فارغ التحصیل این بهار را به حال خود بالينی قرار دادن سایت های بسته تا حد زیادی به دلیل عدم در دسترس تجهیزات حفاظت شخصی.

سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا یکی از بزرگترین صادر کنندگان پرستاری درجه در دولت فارغ التحصیلان حدود 4000 نفر از دانشجويان پرستاری هر سال است.

Wrynn گفت اجازه می دهد برای شبیه سازی آموزش و پرورش یک ضرورت است و تنها تعداد کمی از Cal State دانشجويان پرستاری در ادامه با بالينی سرمایه گذاری در بیمارستان ها.

"کشورهای دیگر را آغاز 50% شبیه سازی و فارغ التحصیلان موفق هستند" Wrynn گفت. "ما با کیفیت بالا و شبیه سازی نرم افزار از فروشندگان محترم. ما هيات نظارت بر این تجارب و ارزیابی دانش آموزان است. ما انجام داده ایم و این ما بوده است انجام آن را به خوبی.... این است که رفتن به تاثیر کیفیت آموزش پرستاری."

شهرستان فرسنو رئیس جمهور کالج کارول زرگر گفت: دولت پرستاری در هیئت مدیره خواهد بود "فوق العاده کوته" اگر آن را نمی کند سهولت مورد نیاز فارغ التحصیلی. شهرستان فرسنو, کالج, تولید حدود 200 دانش آموختگان پرستاری در هر سال و آن را نامشخص زرگر گفت: بسیاری از دانش آموزان هنوز هم می تواند فارغ التحصیل در مارس بدون تغییر.

زرگر بسته مدرسه پردیس اما در شخص عناصر برای برنامه هایی که آموزش کارگران در خدمات ضروری مانند کار پلیس, آتش نشانی و پرستاری ادامه دارد و هر راهنمایی از دولت صدراعظم و درخواست از محلی بهداشت عمومی و ایمنی مقامات.

زرگر گفت: دانشگاه با نزدیک به یک دوجین سایت های محلی برای ارائه بالینی سرمایه گذاری برای دانشجویان پرستاری; تنها یکی از آن سنت اگنس مرکز پزشکی است که هنوز هم گرفتن دانش آموزان است.

"ما ظرفیت ... شده است تا حد زیادی کاهش" زرگر گفت.

تبلیغات

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

با تعداد محدودی از بهداشت و درمان کارگران و بسیاری از کسانی که در گروه پر خطر برای COVID-19 "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما دانش آموزان می تواند انجام شود" زرگر گفت: از جمله اولیه و قراضه اعضای حیاتی و موثر بدن و تریاژ.

او گفت: به طور موقت آرامش بخش دولت قوانین چقدر زمان یک پرستار باید صرف در یک بیمارستان چرخش فارغ التحصیل نمی خواهد آمد در هزینه به بیماران است. او با اشاره به جامع مطالعه 2014 توسط شورای ملی از دولت تخته پرستاری نشان داد که تفاوت معنیداری در یادگیری یا عملکرد بالينی بین دانش آموزان که 25 درصد از آموزش بالينی در شبیه سازی و کسانی که از 50 ٪ است.

"و این بود که در سال 2014" زرگر گفت. "فن آوری بهبود یافته در آن زمان است."

در حال حاضر دانشجوی پرستاری تیخوانا اورتیز از آمریکا گفت: این یک بازی انتظار. او را به تماشای هر کنفرانس خبری داده شده توسط Newsom به امید شنیدن وجود خواهد داشت برخی از تغییرات به طوری که او می تواند فارغ التحصیل.

"وجود دارد که لازم است برای ما و ما می تواند مفید باشد" گفت: Ortiz, 24 که قرار است به شروع یک بیمارستان چرخش مارس 10 یا اوت فارغ التحصیلی را عقب رانده شود. بیمارستان چرخش در یک بخش مراقبت های ويژه در حال حاضر به حالت تعلیق درآمد.

"همه این تخت جدید در حال رفتن به نیاز به نیروی انسانی" اورتیز گفت. "کسانی که در خط مقدم در حال رفتن به تجربه فرسودگی شغلی و یا قرار گرفتن در معرض و این نیاز برای ما وجود دارد. ما فقط نیاز به کمک دارید بنابراین ما می توانیم در آن وجود دارد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن