کالیفرنیا درس از سال 1918 همه گیر: یکی از شهرستان dithered; یکی دیگر عمل کرده و زندگی را نجات داد

بزرگ تلاش شهرستان در سواحل جنوبی نقل مکان کرد و نسبتا به سرعت در اولین نشانه های خطر — بستن میله, استخر, سالن,

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

بزرگ تلاش شهرستان در سواحل جنوبی نقل مکان کرد و نسبتا به سرعت در اولین نشانه های خطر — بستن میله, استخر, سالن, رویدادهای ورزشی و بیشتر.

رقیب خود را به شمال منتظر حداقل یک هفته دیگر به منظور تعطیلی به عنوان رهبران آن رفت و ماسک-مبارک, شرط بندی است که خود را بهترین سلاح در برابر onrushing سرایت بود که پوشش صورت و رفتن آهسته در آنچه در حال حاضر شناخته شده به عنوان "اجتماعی فاصله."

دو شهرستانها بزرگ جدولها خود را در مسیرهای متفاوت در ماه است که به دنبال زور زدن — مذاکرات ابتدایی علم و فشار افکار عمومی — به سادگی پاسخ مناسب به بزرگترین بیماری های عفونی اورژانس در حافظه های مدرن.

برخی از 102 سال بعد این داستان دو شهرستانها ارائه می دهد احتیاطی برخی از بینش به عنوان چند متحده در پاسخ به رئیس جمهور تهمت را خواستار برداشتن قدم برای باز کردن.

تبلیغات

تبلیغات

لس آنجلس و سان فرانسیسکو در اوایل قرن 20 شد بسیار مکان های مختلف از آنها در حال حاضر. اما آنها در حال حاضر متمایز فرهنگ و رهبران که در پاسخ به همه گیری آنفولانزای اسپانیایی از سال 1918 به طور قابل توجهی در روش های مختلف موجب تولید مجزا نتایج مختلف.

در راس در یکی از شهرستان بود و لجباز عمومی کمیسیون بهداشت و درمان که به مبارزه طلبیده شهردار و شورای شهر برای قفل کردن شهرستان خود را اما تنها بسیار است. دیگر نیز تا به حال یک پزشک به عنوان رئیس آن افسر بهداشت, اما یکی که تکیه حتی کمتر در قرنطینه به سبک محدودیت بتواند در عوض برای یک راه حل مشکوک.

در عین حال لوس آنجلس و سان فرانسیسکو و 20 دیگر شهرستانها در سراسر آمریکا به اشتراک گذاشته شده یکی از رایج شکست یک اشتباه است که می زنند "دو قوز" از سرایت. که موج دوم از عفونت آنفلوانزا در سال 1918 ضربه لس آنجلس و سان فرانسیسکو و کشته شدن بیشتر مردم از موج اول در شهرهای دیگر مانند دنور, کانزاس, شهرستان میلواکی و سنت لوئیس.

"واقعا مهم درس سال 1918 است که برای حفظ مداخلات در جای خود به عنوان زمانی که ممکن است" گفت: "الکس ناوارو, دستیار مدیر مرکز تاریخ پزشکی در دانشگاه میشیگان. "از آنجا که پس از کنترل ها برداشته شود آن را بسیار دشوار است برای بازگرداندن آنها را."

میشیگان مرکز همراه با مرکز ملی کنترل و پیشگیری از بیماری وارد شده و مورد تجزیه و تحلیل تاریخی حسابها از سال 1918 طاعون. تحقیقات خود را در بر داشت "یک ارتباط قوی بین اوایل پایدار و لایه لایه با استفاده از [غیر دارویی مداخلات] و کاهش عواقب ناشی از این بیماری همه گیر."

در لس آنجلس, اولین نشانه های مشکل وارد در اواسط ماه سپتامبر سال 1918 هنگامی که ملوانان روی یک کشتی نیروی دریایی در سن پدرو سقوط کرد و به طرز مرموزی بیمار است. تا پایان ماه 55 دانشجویان در پلی تکنیک دبیرستان در مرکز شهر L. A. تا به حال این اشکال که در نهایت به کشته شدن 675,000 در ایالات متحده و حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان است.

تبلیغات

این شهر پاسخ در ماه های آینده خواهد بود گردد تا حد زیادی توسط یک لجباز شمالی Carolinian دکتر لوتر میلتون قدرت. دکتر موفق به ماندن در قدرت از طریق tenures حداقل نیم دوجین L. A. شهرداران.

عمومی, شهرستان, کمیسیون بهداشت و درمان قدرت به نام مورد "اتهام آنفلوانزا" اما او به توصیه شهردار فردریک T. نشین در خصوصی برای آماده سازی یک کمپین برای جلوگیری از یک بیماری همه گیر در لس آنجلس و سپس یک شهر کمتر از 600,000 روح.

توسط Oct. 11 شهردار اعلام کرده بود یک حالت اضطراری است. کمیسر قدرت دستور عمومی ترین مکان های تجمع — از جمله فیلم خانه تئاتر و استخر اتاق — بسته از 6 بعد از ظهر که شب. اضافه کردن یک peculiarly L. A. طعم قدرت گفت: شهرستان صعودی فیلم مقتدر آنها را مجبور به توقف فیلمبرداری اوباش صحنه با توجه به میشیگان بایگانی.

حتی اگر آن موارد آنفلوآنزا به نظر می رسد در حدود همان زمان به عنوان کسانی که در لس آنجلس و سان فرانسیسکو هیئت مدیره بهداشت نیست رای به تعطیل کردن "تمام اماکن عمومی و تفریحی" تا یک هفته بعد Oct. 18. این شهرستان را شامل نمی شود کلیساها در خاموش کردن ترک که خود را رهبران نيست.

اهمیت اقدام بی درنگ نشده است ممکن است آشکار در سال 1918. اما این هفته دانشگاه برکلی biostatistician نیکلاس Jewell و دخترش بریتا همچنین یک اپیدمیولوژی محاسبه استفاده زیادی از اوایل انزوای اجتماعی. در زمان بیماری همه گیر در یک هفته پیش در سراسر کشور در اجتماعی فاصله می تواند به کاهش کل ایالات متحده تعداد مرگ از چیزی حدود 60000 به 23,000 آنها پیش بینی شده است.

در اوایل 20 قرن شیوع لس آنجلس گیر به آن دقیق تر پاسخ با وجود قابل توجه مقاومت مواجه. رهبران مذهبی سوال اساسی از بسته شدن کلیساها و نهم کلیسای مسیح, دانشمند, در, جنوب, نیوهمشایر, خیابان بازگشایی تنها برای دیدن رهبران آن به سرعت دستگیر شد.

لس آنجلس خود را تعطیل آزادی رژه روز در حالی که بسیاری از شهرهای دیگر رفت پیش با تجمع جرم افشای دهها هزار نفر از مردم به دیگران بودند که مسری است. "در لس آنجلس ساکنان تا به حال حداقل یکی کمتر فرصت برای گرفتن بیمار" دانشگاه میشیگان محققان به این نتیجه رسیدند.

L. A. تئاتر صاحبان اعتراض کردند که خاموش کردن باید حتی گسترده تر برای جلوگیری از این ویروس بیشتر به سرعت. آنها خواستار بسته شدن مغازه ها و فروشگاه های بزرگ. اما قدرت فکر چنین گوشیهای خاموش شدن غیر عملی خواهد بود. فروشگاه ها باز مانده است.

تبلیغات

سان فرانسیسکو رهبران در نهایت نیز بسته تعداد قابل توجهی از امکانات عمومی اما آنها وسواس در مفرد واکنش به بیماری ها: ماسک صورت. که پاسخ آمد حسن نیت ارائه میدهد از این شهر افسر بهداشت, Dr. William C. Hassler. او برای اولین بار به دست آورد تحسین پس از زلزله بزرگ سال 1906 برای کمک به مبارزه با موش هجوم و ترس از طاعون است که menaced شهرستان.

Hassler آمد به این باور است که در صورت ماسک کمک خواهد کرد سان فرانسیسکو tamp پایین آنفلوانزا که کارشناسان استدلال آورده شده است بازگشت از اروپا توسط سربازان بازگشته از جنگ جهانی اول آن را بعدها مشخص شد که آنفولانزا نشات گرفته از یک ویروس H1N1 با ژن مرغی مبدا.

دکتر شروع به سفارش آرایشگران به پوشیدن پوشش به سرعت در حال گسترش به منظور کارگران در rooming خانه ها, بانک ها, داروخانه ها و مغازه ها, دانشگاه Michgan بایگانی می گوید.

توسط Oct. 25 هیئت ناظران مورد نیاز هر از ساکنان و بازدید کنندگان به شهرستان به پوشیدن ماسک. صلیب سرخ تلفظ که "مرد یا زن یا کودکی که نمی خواهد به پوشیدن ماسک در حال حاضر خطرناک است slacker." کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. ویلیام Stephens موافقت خواستار آن یک "وظیفه مقدس برای هر شهروند آمریکایی."

Experts try to understand how coronavirus Covid-19 disease may play out from Spanish flu pandemic of 100 years ago, San Francisco, USA - 01 Jan 1918

یک پلیس تنظیم یک شهروند آنفولانزا ماسک در سان فرانسیسکو در طول سال 1918 اسپانیایی آنفولانزای همه گیر.

(Hamilton هنری Ecko / کتابخانه ایالتی کالیفرنیا)

اکثریت قریب به اتفاق انطباق با کسانی که معمولا جریمه $5. سرانجام "تنبلها" بودند زندانی و سان فرانسیسکو قفل به زودی پر malefactors. حتی با کمتر دقیق محدودیت های جدید آنفلوانزا موارد تا به حال به اندازه کافی کاهش یافته است که توسط Nov. 13, سال 1918 Hassler توصیه می شود بازگشایی سان فرانسیسکو.

زمانی که بان کی مون رسما به پایان رسید در Nov. 16 فروخورده سان فرانسیسکوییها swarmed تئاتر فیلم خانه ها و عرصه های ورزشی. آنها هیجان زده به ظاهر ستاره فیلم Roscoe "چرب" Arbuckle. شهر سخت ماسک قانون در جای خود باقی مانده اما ساکنان هرزگرد "بغداد توسط خلیج" تا به حال رشد خوبی خسته از مزاحم کفن.

سپس یک عکاس گرفتار Hassler و شهردار جیمز Rolph در یک مسابقه بوکس ماسک خود را خاموش. Hassler گفت: ماسک خود را ممکن است تضعیف او به عنوان دود یک سیگار است. او به پرداخت 5 دلار در نقطه. Rolph موافقت به پرداخت آن جریمه سنگین 50 دلار.

ظرف چند روز هر چند رهبران شهر اعتقاد بر این طاعون به حال کاسته به اندازه کافی به پایان تمام محدودیت ها. در ظهر در Nov. 21 یک سوت به صدا در سراسر شهر و بسیاری از پاره پاره کردن ماسک های خود و پرتاب آنها را به خیابان. گزارش سانفرانسیسکو کرونیکل: "پیاده رو و runnels پهن بود با آثار یک کابوسی ماه است."

تبلیغات

لس آنجلس رفت و در یک جهت متفاوت است. با وجود تلاش های مکرر توسط شهردار افغانی و دیگران شورای شهر حاضر به منظور Angelenos به پوشیدن ماسک به غیر از سلامت کارگران و کسانی که شناخته شده بود در تماس با بیماران مبتلا به آنفولانزا. (درد نکنه که ایالات متحده جراح عمومی زیر سوال برده بود سودمندی از ماسک است.)

مسائل دیگر که نقل مکان کرد و جلو و مرکز 100 سال پیش خواهد بود تکرار در L. A. 2020. رهبران کلیسا خواستار قادر به بازگرداندن گروه عبادت, اما این شهر اصرار داشت که داخل سالن خدمات قرار داده می شود ، و گروه های مدنی مبارزه (تا حدودی با موفقیت در آن) به اتاق های هتل در کنار مجموعه ای ضعیف و ناتوان.

مهم ترین L. A. رفته بود به نیمه قرنطینه یک هفته قبل از سان فرانسیسکو و در آنجا ماند توقیف دیگر بازگشایی امکانات عمومی Dec. 2. که به معنای L. A. کنترل (اگر نه آن ماسک صورت) باقی ماند و در مکان 16 روز پس از سان فرانسیسکو لغو محدودیت های اعمال شده; پس از آغاز هفت روز قبل آن 23-بعد جداسازی مزیت است.

هر دو زبانی را به زودی یاد بگیرند که آنها تا به حال دقت و توجه کافی است. یک پرش سریع در موارد در لس آنجلس منجر به دوباره بسته شدن مدارس که باز دوباره تا ژانویه سال 1919. سان فرانسیسکو را دیدم خود را افزایش آنفلوانزا مرگ و میر و دستور عمومی برای قرار دادن ماسک خود را به عنوان از ژانویه. 10. آنها نمی تواند بازیگران را دوباره تا فوریه.

رسانه ها ممکن است بیشتر ابتدایی در آن روزها اما سیاستمداران در حال حاضر می دانستم که چیزی در مورد چرخش. سان فرانسیسکو دکتر Hassler به زودی اعلام کرد که سان فرانسیسکو "بود و تنها شهر بزرگ در سراسر جهان خود را برای بررسی اپیدمی تا به سرعت."

اما خدمات بهداشت عمومی آمریکا مخالفت کرد. سان فرانسیسکو دچار بیش از همه دیگر شهرهای بزرگ آمریکا با مرگ و میر از آنفولانزای اسپانیایی نزدیک 30 در هر 1000 نفر است. بعد CDC بررسی نشان داد که هر دو از کالیفرنیا برجسته شهرستانها دچار دوم "کوهان" از عفونت هر چند در سان فرانسیسکو بود شدید تر است.

محققان "بیش از حد" نرخ مرگ و میر در 50 شهرستانها تعداد کسانی که در اثر آنفلوانزای فوق عادی سالانه انتظار. L. A. در نرخ 494 بیش از حد مرگ و میر در هر 100 ، 000 ساکنان پایین تر از بسیاری دیگر از شهرهای آمریکا است. با آن کوتاه, عمومی فاصله مورد نیاز و اشتغال ذهنی با ماسک سان فرانسیسکو دچار 673 بیش از حد مرگ و میر در هر 100 ، 000.

APphoto_Virus Federalism

داوطلب پرستاران از صلیب سرخ آمریکا تمایل به بیماران مبتلا به آنفولانزا در اوکلند شهرداری سالن استفاده می شود به عنوان موقت بیمارستان در سال 1918.

(Edward A. "Doc" راجرز / آسوشیتد پرس)

یک قرن بعد رهبران در لس آنجلس و سان فرانسیسکو در ادامه به مستقل عمل می کنند اگر تا حدودی بیشتر یکنواخت خود را از پیش سازهای.

پس از اولین COVID-19 مرگ در مارس 4, لس آنجلس پیوست و سه نفر دیگر از شهرستانهای استان در اعلام متحده اضطراری. سه روز بعد, سان فرانسیسکو, تعطیل غیرضروری فعالیت های گروه در شهرستان متعلق به امکانات از جمله سالن شهرستان, کتابخانه ها و اسکله ها. در 11 مارس آن را ممنوع همه تجمع جمعی از 1000 یا بیشتر مردم طرفداران منع از رفتن به رزمندگان طلایی امور خارجه در جدید تعقیب و گریز از مرکز.

تبلیغات

در 15 مارس شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti شروع به پریدن کرد و جلوتر از شهرستان مقامات بهداشتی در L. A. سفارش اجباری بسته شدن میله کاباره ها سینما و بولینگ کوچه ورزشگاه و سایر امکانات و اصرار کلیساها به حد زیادی کرده است. که دوشنبه, سان فرانسیسکو (که در آن شهرستان و شهر دولت یکی هستند) پیوست شش سایر استان ها در دستور ساکنان به "پناهگاه در محل" در خانه ماندن برای همه, اما فعالیت های ضروری.

در حالی که خاموش شدن ناگهانی جنوب و شمال غرب با در آمد نسبتا جانشینی سریع جوامع در حال رشد جهان از هم جدا شده توسط سحر از شیوع کروناویروس از سال 2020 است.

سان فرانسیسکو تکامل یافته از یک brawling شهرستان بندر و قطب اقتصادی به یک مجلل محاصره کمتر از 900 ، 000 نفر که در آن ثروتمند tech کارگران آواره بسیاری از قدیمی تر و فقیرتر ساکنان. L. A. County, در, مقابل, آمده است به تعریف ملت بناهای شهری و حتی بیشتر آلاینده نابرابری و شکاف. این شهرستان بیش از 10 میلیون نفر از ساکنان شامل برخی از ثروتمندترین و فقیرترین آمریکایی است.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

با استفاده از انواع اقدامات CDC در بر داشت قبل از وقوع است که مجلل سان فرانسیسکو بود "کم تا متوسط" آسیب پذیری در برابر بیماری ها و دیگر تهدیدات سلامت. لس آنجلس آرایش در مقابل سمت چپ آن را با "بالا" آسیب پذیری به بهداشت و درمان اضطراری. توسط شنبه, سان فرانسیسکو ثبت شده بود 20 مرگ و میر در حالی که L. A. شهرستان با 11.5 برابر جمعیت وارد شده نزدیک به 29 بار به عنوان بسیاری از مرگ و میر: 577.

هر دو شمال و جنوب رهبران مشترک یکی از مزایای: آنها داده شده بود فرصتی برای یادگیری درس از تاریخ است.

در روز سه شنبه, سان فرانسیسکو, شهردار لندن نژاد به رسانه ها گفت که او به خوبی آگاه زودرس جشن قبل از پایان سال 1918 سرایت. او توضیح داد که چگونه بیماری "آمد با انتقام."

با او چشم در حال حاضر او افزود: "این واقعیت است که آن را نه بیش و ... ما را از این طریق دریافت کنید. اما از آن است رفتن به نیاز به زمان و رفتن به نیاز به صبر و مانند قبل از هرگز."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب