کالیفرنیا هایش با رشد coronavirus تهدید: 'همه ' نگران'

کالیفرنیا در حال آمدن به شرایط با این تهدید در حال رشد ناشی از کوروناویروس به عنوان دو جامعه صادر اضطراری سفار

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

کالیفرنیا در حال آمدن به شرایط با این تهدید در حال رشد ناشی از کوروناویروس به عنوان دو جامعه صادر اضطراری سفارشات و یک بیمار در شمال کالیفرنیا بود شرح داده شده توسط مقامات به عنوان به طور بالقوه برای اولین بار در ایالات متحده به قرارداد این بیماری از طریق جامعه است.

مقامات تاکید کرده اند که تعدادی از موارد در کالیفرنیا پایین باقی می ماند و وجود دارد هیچ نشانه ای از شیوع. اما سازمان بهداشت و درمان گفت: آنها در حال آماده شدن برای بیشتر موارد به عنوان ویروس گسترش می یابد.

"همه نگران" رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت.

"ما نه فقط آماده — ما شده است به طور فعال شرکت کننده در پرداختن به این موضوع برای بسیاری از ماه ها به شدت," او گفت:. "در واقع وجود دارد هیچ دولتی در آمریکا شده است که بیشتر درگیر در پرداختن به این موضوع است."

تبلیغات

Newsom گفت که او از ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت به بحث coronavirus زمانی که او در سفر به واشنگتن در اوایل این ماه به شرکت ملی فرمانداران Assn. نشست و اضافه کرد که دولت همچنان به همکاری نزدیک با دولت فدرال در مورد این مسئله.

"ما تا به حال یک رابطه بسیار خوبی باز خطوط ارتباطی دو طرفه مکالمات" Newsom گفت. "ما در حال توسعه بسیار خوبی در سطح اعتماد و به ادامه کار از طریق این لحظه پویا. من افتخار نیز در کالیفرنیا که در آن ما در حال تبدیل نمی کند ما پشت كردن به مردم و نه مورد در هر دولتی در این کشور است."

فرماندار گفت: کالیفرنیا درگیر شده است در نظارت و شناسایی افرادی که اند عودت به دولت و دیگر مسافران بازگشت را به طور مستقل در پروازهای تجاری.

"وجود نداشته است یک روز از ماه دسامبر است که رفته است که در آن ما نمی آشکارا درگیر شده و من فکر می کنم که یک مثال از حل و فصل است که ما برای پاسخگویی به این لحظه در" او اضافه شده است. "و به این ترتیب به جای ابراز نگرانی, ابراز, اضطراب, من می خواهم برای نشان دادن عزم به آدرس که نگرانی و اضطراب, و من فکر می کنم که اتفاق می افتد در تمام سطوح دولت هر دو شهرستان در سطح بدیهی است که در سطح دولت و من نمی تواند بیشتر افتخار ما مردمی است. بلکه من می گویم این وجود دارد هیچ دلیلی برای من به آن می گویند مگر اینکه من آن را باور: در سطح فدرال نیز هست."

تبلیغات

مقامات فدرال این هفته گفت که این ویروس به احتمال زیاد به گسترش در آمریکا

"در نهایت ما انتظار داریم ما را ببینید coronavirus گسترش در این کشور" نانسی r. schultze ، مدیر CDC مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی گفت: روز سه شنبه. "این بسیار یک سوال از اگر اما یک سوال از زمانی که."

هشدار در حال حاضر موجب ترس دور بازدید کنندگان برای دولت است. در روز پنج شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن را بیرون کشیدن از ماه آینده از توسعه دهندگان بازی کنفرانس در سان فرانسیسکو.

مایکروسافت بازی پشته گفت: در یک صدای جیر جیر که این تصمیم پس از "یک نقد و بررسی از راهنمایی های جهانی بهداشت و مقامات از فراوانی از احتیاط."

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد ویروس و گسترش آن در کالیفرنیا:

چه دلیلی برای اورنج کانتی اورژانس ؟

اورنج کانتی دیده است و نه هر شیوع این بیماری نشده است. اورژانس که صادر شد سه شنبه دیده می شود به عنوان یک بیانیه سیاسی به عنوان به خوبی به عنوان یک بهداشت اعلام شده است.

تبلیغات

هیئت ناظران معاون میشل جراحی و معاون رئیس انجام اندرو گفت: در یک کنفرانس خبری گفت که این اقدام تا حد زیادی در پاسخ به یک پیشنهاد به حرکت coronavirus بیماران به یک مرکز در کوستا مسا که موجب تلخ جنگ در دادگاه. در مرکز اختلاف یک پیشنهاد به استفاده از فرویو توسعه مرکز به عنوان یک coronavirus قرنطینه سایت ایده که درو سریع و شدید محکومیت از شهرستان, شهرستان, دولت فدرال و مقامات به نمایندگی از این منطقه است.

"شهرستان نارنجی همچنان به حمایت از کوستا مسا در مخالفت با دولت و دولت فدرال تصمیم به حرکت COVID-19 بيمار به فرویو مرکز" می گفت.

او و دیگر مقامات می گویند حمل و نقل بیماران به اورنج کانتی نیست "حفظ سلامت جامعه ما" که دارای جمعیت بیش از 3 میلیون نفر است.

شهرستان کوستا مسا درخواست سفارش ضابط موقت از یک قاضی فدرال در هفته گذشته که مسدود شده ممکن است برنامه ای برای قرار دادن در افراد مبتلا به این مرکز است.

روز دوشنبه ایالات متحده در منطقه قاضی ژوزفین Staton دستور فدرال و مقامات وزارت امور خارجه برای دیدار با مقامات محلی از شهرستان و کوستا مسا برای پاسخ به سوالات خاص در مورد چگونگی فرویو مرکز انتخاب شد. با توجه به جراحی وضعیت سفارش محدود خواهد بود تصمیم مارس 2.

چه اضطراری اعلام کنم ؟

اعلام ایجاد یک مکانیزم برای مقامات به درخواست برای کمک های متقابل از شهرستان ایالتی و فدرال همکاران در صورتی که منابع در حال خسته شهرستان افسر بهداشت Nichole سریع گفت. این اجازه می دهد تا اورنج کانتی برای بهتر اهرم منابع انسانی و آژانس هماهنگی.

تبلیغات

"آن گسترش توانایی ما برای پاسخ در زیرک و راه های انعطاف پذیر در آینده" سریع گفت.

هیچ تعریف معیارهای مانند یک تعداد معینی از coronavirus موارد برای چه شایستگی اضطراری اعلام لس آنجلس اورژانس بخش مدیریت مدیر کل Aram Sahakian گفت: در جلسه با اعضای شورای شهر روز شنبه.

"اگر هسته اصلی گروه در حال آماده شدن برای این حادثه احساس می کند و می بیند که نیاز به منابع اضافی و اضافی چند آژانس هماهنگی آنها می تواند ماشه در آن," او گفت:. "این به آن معنا نیست آن را خارج از کنترل است. این به آن معنا نیست که ما در حال رفتن به وحشت."

آنچه در مورد اورژانس سفارش در سان فرانسیسکو ؟

مانند در نارنجی شهرستان, سان فرانسیسکو, شهردار لندن نژاد گفت: این عمل حرام است.

"اگر چه هنوز هم وجود دارد صفر موارد تایید شده در سان فرانسیسکو ساکنان جهانی تصویر به سرعت در حال تغییر است و ما نیاز به گام تا آمادگی" نژاد گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "ما می بینیم این ویروس گسترش در نقاط جهان هر روز و ما اقدامات لازم را برای محافظت از سان فرانسیسکوییها از آسیب برساند."

در حالی که سه نفر درمان شده اند برای COVID-19 در سان فرانسیسکو بیمارستان شده اند وجود دارد هیچ تایید موارد بیماری در این شهرستان است.

و در لس آنجلس ؟

شهردار اریک Garcetti گفت: این شهرستان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای نظارت بر گسترش ویروس.

"شهر لس آنجلس را همچنان فعال و اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 و ستایش می کنم ما شهر و شهرستان پاسخ سازمان برای کار سخت خود را به ما امن نگه دارید. دفتر من است که با همکاری نزدیک با دولت فدرال و ایالت و شهرستان سازمان برای نظارت بر وضعیت" Garcetti در بیانیه ای گفت ،

دفتر شهردار گفت: فرودگاه بین المللی لس آنجلس نیز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای حفظ مسافران و کارکنان امن از جمله استفاده از CDC سلامت screeners در LAX.

لس آنجلس مقامات در حال بحث در مورد این که آیا برای اعلام عمومی اورژانس بهداشت مقامات می گویند. آخرین بار در این شهرستان انجام شد و در سال 2017 طول هپاتیت A شیوع.

هپاتیت A شیوع مورد نیاز اقدامات فوق العاده به دلیل بیماری سخت بود برای مهار و مورد نیاز گسترده واکسیناسیون تلاش L. A. شهرستان در بخش بهداشت و درمان اپیدمیولوژی دکتر Prabhu Gounder گفت: شورای شهر در روز چهارشنبه. کالیفرنیا مقامات همچنین اعلام وضعیت اضطراری در میان است که شیوع.

"در آن زمان وجود دارد کمبود واکسن هپاتیت A. ما هرگز قادر به دریافت اضافی این واکسن برای پاسخ بدون دولت اعلام" Gounder گفت.

چه ما در مورد شمال کالیفرنیا مورد ؟

فردی است ساکن Solano County و دریافت مراقبت های پزشکی در Sacramento County, با توجه به وزارت امور خارجه از سلامت عمومی است.

UC Davis مقامات گفت: بیمار وارد UC Davis مرکز پزشکی از بیمارستان دیگری Feb. 19. اما بیمار آزمایش شد تا فوریه. 23.

"پس از پذیرش تیم ما خواسته مقامات بهداشت عمومی در صورتی که این مورد می تواند COVID-19. ما درخواست COVID-19 تست توسط [مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری] از آنجا که نه Sacramento County نه کالیفرنیا وزارت بهداشت در حال انجام تست برای coronavirus در این زمان. از آنجا که بیمار مناسب نیست موجود CDC معیارهای COVID-19 یک آزمون که بلافاصله با تجویز می شود. UC Davis سلامت را کنترل نمی کند, تست" مرکز پزشکی در بیانیه ای گفت.

در فوریه. 23 در این بیانیه افزود: "CDC دستور COVID-19 تست بیمار و بیمار قرار داده شد در هوابرد احتیاط و دقیق تماس احتیاطی به دلیل نگرانی های ما در مورد وضعیت بیمار."

مثبت نتایج آزمون آمد چهارشنبه مرکز پزشکی گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن