کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom می گوید تست های بیشتر در آینده; دولت می پرسد برای لوازم پزشکی

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom تصویر در دوشنبه گوید کالیفرنیا کاهش تعداد تست. دولت

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom تصویر در دوشنبه گوید کالیفرنیا کاهش تعداد تست. دولت است که به درخواست برای کمک از لوازم پزشکی با یک وب سایت جدید. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز شنبه گفت که دولت تا به حال به طور قابل توجهی کاهش می یابد تست پرونده حتی به عنوان او اعلام کرد همکاری های جدید برای بهبود coronavirus تست ظرفیت و زیرساخت ها است.

"آزمایش فضایی شده است یک چالش برای ما و من خود را که" او گفت:. "و من باید مسئولیت خود را به عنوان فرماندار به انجام بهتر و بیشتری به انجام تست در ایالت کالیفرنیا است."

بیش از 126,000 کالیفرنیا آزمایش شده اند برای coronavirus با 12,026 تست مثبت است. تعداد زیادی از مردم در انتظار نتایج قطع شده است از نزدیک به 60,000 13,000, Newsom گفت.

Newsom اعلام کرد دولت جدید همکاری با UC Davis و UC سن دیگو که ایجاد چندین مراکز در سراسر کشور برای کمک به افزایش تست ظرفیت. ابوت پزشکی دستگاه تناسلی است که باعث می شود یک coronavirus آزمون متعهد به افتتاح 75 تست سایت در دولت Newsom گفت.

حداقل 281 که مردم از COVID-19 در کالیفرنیا است. Newsom گفت: وجود 2,300 بستری در سیستم دولتی با 1,008 نفر در بخش مراقبت های ویژه یک 10.9% پرش در ICU تخت از روز قبل.

و با گسترده گزارش از تجهیزات پزشکی با کمبود کالیفرنیا پیوست و دیگر مناطق به طور مستقیم درخواست های عمومی برای کمک به شنبه.

Newsom اعلام آنلاین جدید, پورتال covid19supplies.ca.gov که اجازه می دهد تا افراد و سازمان ها برای مشخص کردن تجهیزات پزشکی در "13 مناطق بحرانی" است که آنها قادر به فروش و یا کمک به دولت است.

کالیفرنیا نیز خواسته است برای افرادی که به کار در مراقبت های بهداشتی به ثبت نام برای بهداشت دولت, سپاه برای کمک به پاسخ. Newsom گفت: بیش از 79 ، 000 نفر در حال حاضر به امضا کردن.

در 19 مارس Newsom شد, اولین فرماندار در کشور به موضوع یک ایالت اقامت در خانه سفارش دهید.

"ما نمی توانیم اجازه cabin fever به در آمده است," او گفت:. "ما نمی توانیم اجازه می دهد مردم را به شروع به تجمع دوباره. ... بیایید نگه داشتن خط. بیایید به خاطر انجام کار خوب است که ما تا کنون انجام داده ایم در ایالت کالیفرنیا است. نگه داشتن آن دسته از اعداد زیر آن بدترین پیش بینی ما تا کنون هستند."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب