کالیفرنیا چهره فشار به سهولت اقامت در خانه, قوانین حداقل در برخی از مناطق

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دیگر دولت های محلی و مقامات بهداشتی را روشن ساخته است و آن را هنو

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و دیگر دولت های محلی و مقامات بهداشتی را روشن ساخته است و آن را هنوز هم خیلی زود و مخاطره آمیز به سهولت اقامت در خانه سفارش شده اند که اعتبار و کندی گسترش coronavirus.

هنوز Newsom انتظار می رود که به صورت فشار بیشتر در این هفته به ارائه واضح تر جدول زمانی به خصوص در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا که در آن ویروس به نظر می رسد کاهش تهدید.

شده است وجود دارد رشد جنبش از سیاستمداران در برخی از مناطق روستایی یا کمتر شهری بخش هایی از دولت به درخواست یک کاستن از قوانین استدلال که این وضعیت وجود دارد نه به عنوان شدید به عنوان نقاط داغ مانند لوس آنجلس و دره سیلیکون.

آخرین درخواست به Newsom می آید از مقامات منتخب در Butte, گلن, Tehama, یوبا سیتی, ساتر و Colusa شهرستان در شمال کالیفرنیا. آنها می گویند که موارد و مرگ و میر در منطقه به نظر می رسد برای تثبیت و اقامت در خانه سفارش باید اصلاح شود در آن مناطق برای کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد است. آنها گفت که از روز جمعه وجود دارد تنها یک coronavirus بیمار در واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان های محلی.

تبلیغات

"در این مرحله با توجه به COVID-19 اعداد به صورت محلی — و ما پیشرفته بهداشت و درمان ظرفیت — ما از شما می خواهیم به ما اجازه می دهد تا شهرستان به ورزش محلی به اجرای دقیق و مرحله به مرحله بازگشایی محلی ما اقتصاد" در این نامه گفت.

مناطق دیگر از جمله مناطق مرکزی دره و سنترال کوست خواسته اند Newsom به شریک در تلاش برای بازگشایی اقتصاد است.

یک گروه از شهرستانها در شهرستان استنیسلاس هفته گذشته با ارسال Newsom نامه پیشنهاد گام به شل محدودیت و گفت: "بازگشایی فرایند است که ممکن است مناسب و حس را برای لس آنجلس و ما همسایه در منطقه خلیج مناطق کار نمی کند برای شهرستان ما. استنیسلاس شهرستان است که هیچ چیز مانند مناطق سانفرانسیسکو یا لس آنجلس است."

تبلیغات

شهرهای پیشنهاد یک فاز اول بازگشایی پارک کلیساها و خانه های دیگر از عبادت رستوران کارواش و برخی از کسب و کارهای دیگر همه زیر سخت اجتماعی-دورى قوانین.

روشن است که برخی از مناطق مواجه اند بسیار بیشتر گسترش coronavirus بیش از دیگران است. لس آنجلس دیده می شود بیش از 900 مرگ و میر در حالی که بیش از یک دوجین کوچکتر استان ها باید ثبت مرگ و میر.

Newsom اذعان کرده است این تفاوت ها گفت: "شرایط محلی" را در نظر گرفته شود که با توجه به تصمیم گیری برای کاهش محدودیت.

"ما در نظر کسانی که همه چیز نه تنها از منظر گسترش این ویروس نه تنها از منظر تعداد مرگ و میر و خطوط روند بلکه از نظر ما گسترده تر از ظرفیت" او گفت:.

تبلیغات

اما هنوز هیچ جدول زمانی برای بازگشایی.

فرماندار حفظ کرده است که بیشتر از شش عطف او را به در نظر شل کردن stay-at-home منظور او صادر شده در ماه گذشته برآورده شده اند. تنها تغییر فرماندار ساخته شده است که اجازه می دهد تا برخی از اعمال جراحی الکتیو به دوباره برنامه ریزی شده بود در بیمارستان با استناد به ظرفیت کافی.

شش معیار توانایی نظارت و پیگیری موارد بالقوه; جلوگیری از عفونت در معرض خطر مردم; آماده سازی بیمارستان ها برای رسیدگی به موج; توسعه روش های درمانی برای دیدار با تقاضا; اطمینان از مدارس کسب و کار و مراقبت از امکانات می تواند حمایت اجتماعی فاصله و توسعه دستورالعمل برای زمانی که بخواهید کالیفرنیا به ماندن در خانه دوباره اگر لازم است.

تبلیغات

بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان موافق با احتیاط رویکرد گفت: بازگشایی خیلی زود می تواند باعث شیوع بیماری های جدید و صدمه زدن به اقتصاد بیشتر است.

شده است وجود دارد یک سری از تظاهرات در سراسر کشور برای بازگشایی, کالیفرنیا. و این آخر هفته هزاران نفر رفتند به اورنج کانتی سواحل که باز در میان موج گرما.

اما شواهدی وجود دارد که بسیاری از کالیفرنیا حمایت از قوانین است.

تبلیغات

با توجه به کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه/ایپسوس بررسی 75% می خواهید برای ادامه به عنوان طولانی به عنوان آن نیاز است. تنها 11 درصد می خواستم برای جلوگیری از اقامت در خانه سفارش در حالی که 13 درصد تا به حال هیچ نظر. در میان کم درآمد ساکنان حمایت شد و حتی قوی تر: 78% حمایت از اقامت در خانه سفارش و تنها 3 درصد مخالف آن است.

نود و پنج درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که پشتیبانی L. A. مقامات منتخب' تصمیم به پیاده سازی یک مادر اقامت در خانه سفارش برای همه اما ضروری پرسنل با توجه به Loyola Marymount University نظرسنجی از لس آنجلس ساکنان.

هفته گذشته در سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد گفت: آن را لikely منطقه خلیج پناهگاه در محل سفارش تمدید خواهد شد فراتر از زمان تاریخ انقضا ممکن است 3.

نژاد با اشاره به تاریخ به عنوان یک دلیل برای احتیاط با استناد زودرس جشن قبل از پایان سال 1918 آنفولانزا سرایت. او توضیح داد که چگونه بیماری "آمد با انتقام" ضربه سان فرانسیسکو ،

تبلیغات

"این واقعیت است که آن را بیش از. ... ما را از این طریق دریافت کنید. اما از آن است رفتن به نیاز به زمان و رفتن به نیاز به صبر و شکیبایی مانند قبل از هرگز" او گفت: در اوایل این ماه.

دو شمال منطقه خلیج شهرستانهای استان در حال حاضر به تمدید اقامت خود را در خانه ، Solano County, که شامل Vallejo و Fairfield, تمدید آن تا مارس 17.

Napa County خود را اعلام کرد اقامت در خانه سفارش خواهد بود در اثر به طور نامحدود اما با تغییراتی که اجازه می دهد تا برای بیشتر کار ساخت و ساز املاک و مستغلات نمایش و برخی از باغبانی و محوطه سازی, در میان چیزهای دیگر.

تبلیغات

Newsom و دیگران گفته اند که ماندن در خانه و سفارشات باید حفظ شود تا زمانی که آن را روشن است که کاهش محدودیت ایجاد نمی کند بیشتر بیماری اقتصادی و اختلال در مبارزه با کروناویروس.

"چگونه ما بازگشایی است که مهم است برای اطمینان از که ما آن را انجام مسئولانه به طوری که ما نمی رفتن به عقب," او گفت:.

لس آنجلس را امن تر در خانه سفارش شده است که در اثر از طریق حداقل ممکن است 15. مقامات در حال توسعه یک برنامه به آرامی سهولت اقامت در خانه سفارشات اما چهار کلید معیار باید برای اولین بار ملاقات کرد.

"ما نمی خواهیم به خنثیسازی همه خوب انجام داده ایم و انجام شده تا کنون" سرپرست کاترین Barger در روز جمعه گفت. "ما هنوز در طرف دیگر از این بیماری همه گیر و ما نمی خواهیم قبل از موعد مقرر به سهولت محدودیت."

تبلیغات

او گفت: این شهرستان برای اولین بار نیاز به مطمئن شوید که آن بیمارستان ها به اندازه کافی کارکنان منابع به اندازه کافی برای انجام تست و یک تعداد کافی از هواکش و سایر لوازم پزشکی برای رسیدگی به مراقبت های معمول را به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است influxes از COVID-19 بيمار.

دوم این شهرستان باید اطمینان حاصل شود که حفاظت در محل های آسیب پذیر از جمله افراد مسن, افراد بی خانمان و کسانی که زندگی در نهادی تنظیمات و یا اصلا دسترسی به خدمات.

سوم شهرستان باید از این ظرفیت برای آزمون ایزوله و قرنطینه تمام کسانی که بیمار هستند و همچنین برای انجام نظارت برای جلوگیری از گسترش بیشتر.

و چهارم این شهرستان باید حفظ فیزیکی-فاصله و کنترل عفونت از جمله با ارائه کسب و کار با مواد آموزشی و راهنمایی به اطمینان حاصل شود که قوانین می تواند به دنبال زمانی که آنها بازگشایی شده است.

تبلیغات

با مرگ و میر در L. A. شهرستان دو برابر در هفته گذشته مقامات گفت: در حال حاضر زمان برای سهولت اجتماعی-دورى قوانین.

"از آنجا که ما هنوز شاهد یک افزایش قابل توجهی در موارد جدید و مرگ و میر ما می پرسند که شما همچنان به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است" باربارا فرر این شهرستان بهداشت عمومی مدیر گفت: بیش از آخر هفته.

برخی از جوامع در حال کاهش stay-at-home دستورالعمل که سختگیرانه تر از دولت باشد. برای مثال, San Diego County مقامات روز جمعه اعلام کرد که محدودیت محدود کردن اقیانوس دسترسی خواهد بود برداشته هموار کردن راه برای شهرستانها در سراسر منطقه به بازگشایی سواحل به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه.

سن دیگو بوده است سایت از چندین تظاهرات مخالفت با اقامت در خانه قوانین. صدها نفر از مردم در اعتراض به دستور روز یکشنبه در سن دیگو ساحل اقیانوس آرام.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب