کالیفرنیا رد تهمت ادعا می کنند دولت در سقط جنین پوشش

ایالت کالیفرنیا گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جمعه که آن را ادامه دهد نیاز به برنامه های بهداشتی در کشور برا

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398

ایالت کالیفرنیا گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جمعه که آن را ادامه دهد نیاز به برنامه های بهداشتی در کشور برای پوشش خدمات سقط جنین کرد و دولت به طور غیر قانونی از تهدید به خودداری فدرال کمک به کالیفرنیا به زور سعی کنید به یک تغییر دهید.

"کالیفرنیا را هیچ اقدام اصلاحی,'" Atty. ژنرال خاویر بکررا نوشت: در نامه ای به وزارت بهداشت و خدمات انسانی است که در آن او در دفاع از دولت را سقط پوشش قیمومیت و متهم به تهمت و دولت به طور غیر قانونی از تهدید فدرال کمک به دولت است.

بکررا همچنین با اشاره به این که کمتر از چهار سال پیش فدرال آژانس بهداشت به این نتیجه رسیدند که در کالیفرنیا سیاست انطباق با قوانین فدرال.

"حقایق ... تغییر نکرده پس از آخرین بار [آژانس] adjudicated کسانی که حقایق" بکررا نوشت: در یک پاسخ که دفتر او گفت: همچنین از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

تبلیغات

با وجود این که زودتر حکم برگ برنده دولت در ماه ژانویه مطلع کالیفرنیا است که آن را تا به حال به این نتیجه رسیدند که دولت را سقط سیاست فرار گرفتار قانون فدرال است.

دولت تهدید به مسدود کردن پول فدرال برای دیگر مشخص نیست مگر اینکه خدمات دولت تغییر قوانین خود را.

در موضوع یک ماده شناخته شده به عنوان Weldon متمم است که اضافه شده به هزینه های دولت فدرال صورتحساب از سال 2004. آن را می گوید که بودجه فدرال ممکن است ارائه شده برای هر دولت و یا دولت های محلی است که موضوع "هیچ نهادی یا فردی, بهداشت و درمان, نهاد به تبعیض بر اساس بهداشت و درمان نهاد ارائه نمی پرداخت برای ارائه پوشش و یا مراجعه برای سقط جنین."

در هشدار خود را به کالیفرنیا دفتر حقوق مدنی در بهداشت و خدمات انسانی وزارت ادعایی که دولت نیاز است که برنامه های بهداشتی پوشش خدمات سقط جنین به طور موثر تبعیض علیه برنامه های بیمه درمانی که اصلا پوشش سقط جنین.

تبلیغات

این مقامات فدرال و گفت: نقض Weldon متمم.

کالیفرنیا است که در میان شش کشور از جمله نیویورک و ایلینوی و واشنگتن — که نیاز به برنامه های بهداشتی به فروش می رسد در دولت برای پوشش خدمات سقط جنین.

قوانین اعمال نمی شود به فدرال بیمه برنامه هایی مانند مدیکر یا پزشکی و یا به برنامه های بهداشتی ارائه شده توسط کارفرمایان بزرگ است که خود مطمئن شویم که تحت پوشش فدرال و مقررات بیمه.

نیاز است که ریشه در قانون اساسی الزامی خدمات پزشکی تحت پوشش طرح بیمه.

چالش های متعددی به قوانین از سقط جنین مخالفان رد شده اند توسط دادگاه های فدرال و ایالتی در سال های اخیر است.

با این وجود, به عنوان رئیس جمهور تهمت آماده شد به آدرس سالانه مارس برای زندگی antiabortion تجمع در واشنگتن دی سی در ماه گذشته دولت اعلام کرد که در کالیفرنیا قوانین غیر قانونی بودند.

این نتیجه گیری اشتباه است مقامات وزارت امور خارجه گفت: در نامه ای که ارسال شد به دفتر حقوق مدنی اواخر جمعه.

در این نامه اشاره کرد که در کالیفرنیا در سال 2015 اعطا چشم پوشی به یک برنامه درمانی است که به دنبال معافیت از سقط جنین پوشش دستور پس از آن می تواند فروش یک برنامه به یک کارفرما که نمی خواهید به پوشش خدمات سقط جنین.

تبلیغات

"با توجه به این واقعیت ... کالیفرنیا قرار نمی, هر, بهداشت و درمان, نهاد به انجام محدود Weldon متمم" دولت گفت.

بیشتر مقامات کالیفرنیا به اتهام تهمت و دولت با تلاش برای غیر قانونی گسترش دامنه Weldon متمم که منع سقط جنین پوشش. آنها را متهم کرد که از حقوق مدنی یا OCR به طور غیر قانونی و تهدید کمک به دولت است.

"OCR را تهدید می کند میلیاردها دلار از بودجه فدرال 'به عنوان ابزاری برای اعمال فشار [کالیفرنیا] به قبول تغییر سیاست' — تهدیدی که قانون اساسی ممنوع" آنها نوشت: با استناد 2012 دادگاه عالی تصمیم گیری است که منع قانون مراقبت مقرون به صرفه از نیاز متحده برای گسترش پوشش مدیکید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب