کالیفرنیا خواسته های بیمه پوشش هزینه coronavirus تست و نمایش

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom و کمیسر بیمه دولتی ریکاردو لارا در روز پنج شنبه اعلام کرد که آنها سفارش و عمومی و

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom و کمیسر بیمه دولتی ریکاردو لارا در روز پنج شنبه اعلام کرد که آنها سفارش و عمومی و تجاری طرح بیمه برای پوشش کل هزینه آزمایش برای coronavirus و پزشکی لازم غربالگری.

سفارشات اطمینان حاصل شود که کالیفرنیا را نمی خواهد هر گونه خارج از جیب هزینه برای شرکت می پردازد و deductibles حتی اگر آنها دریافت تست و غربالگری در بیمارستان اتاق های اورژانس و مراقبت های فوری و امکانات آنها گفت.

"این اقدام به این معنی است که کالیفرنیا که متناسب با تست مورد نیاز می توانند در این آزمون بدون هیچ هزینه. ما همه در این با هم و ممنون میشم به کسانی که ارائه دهندگان خدمات سلامت که در حال حاضر شدت و توجه ما تماس بگیرید" Newsom گفت: در بیانیه منتشر شده روز شنبه بعد از ظهر.

زمانی که Newsom اعلام وضعیت اضطراری در چهارشنبه فرماندار گفت coronavirus آزمایشگاه تست در حال حاضر طبقه بندی شده به عنوان یک ضروری بهره مند شوند و خصوصی و عمومی بهداشت و درمان قصد دارد از جمله پزشکی را پوشش هزینه های برای تست.

تبلیغات

وجود دارد در حال انتظار نمی رود که دولت هزینه های مرتبط با جدید, بخشنامه با توجه به فرمانداری.

مقامات دولتی توصیه می شود که در کالیفرنیا بدون بیمه خود تماس بگیرید, شهرستان, بهداشت عمومی ادارات برای دریافت اطلاعات در مورد گزینه های خود را برای آزمایش و غربالگری برای coronavirus.

عضویت در خبرنامه

ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

به طور جداگانه در پنج شنبه, Cigna یک ملت بزرگترین بیمه سلامت اعلام کرد آن را صرف همکاری می پردازد و دیگر هزینه های برای coronavirus آزمون اجازه دادن به بیماران برای دسترسی به آزمون و بدون ترس از اتهام.

تبلیغات

"ما همه چیز را ما می توانیم برای کمک به مهار این ویروس حذف موانع برای آزمایش و درمان به خصوص برای سالمندان و افرادی که بیمار گفت:" Cigna اجرایی David M. Cordani.

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت نیز باید گفت که آنها می خواهند در این آزمون به عنوان یک "ضروری به نفع سلامت" لقبی ایجاد شده توسط 2010 قانون مراقبت مقرون به صرفه است که نیاز به تمام برنامه های بهداشتی برای پوشش یک مجموعه اساسی از جمله داروهای تجویزی و خدمات بهداشت روان.

چنین لقبی را تست رایگان به بیماران به عنوان ضروری مزایای بهداشت و درمان هنوز هم موضوع را به شرکت پرداخت می کند و هزینه های. در همان زمان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کار کرده است به مدت سه سال به لغو قانون خدمات درمانی اغلب به نام Obamacare.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب