کالیفرنیا coronavirus گسترش در ادامه با جدید شهرستان سانتا کلارا بیمار

مقامات بهداشت عمومی در کالیفرنیا در روز شنبه اعلام کرد یکی دیگر از coronavirus بیمار یک زن به عنوان "یک خانواد

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

مقامات بهداشت عمومی در کالیفرنیا در روز شنبه اعلام کرد یکی دیگر از coronavirus بیمار یک زن به عنوان "یک خانواده تماس" از شهرستان سانتا کلارا زن که تشخیص عمومی ساخته شده بود جمعه.

سه کالیفرنیا بیماران همه زنان که به تازگی از سفر خارج از ایالات متحده و یا در تماس با کسی که انجام داد. که نگرانی که ویروس پخش شد در جوامع و باعث شد مقامات بهداشتی برای پیدا کردن و قرنطینه هر کسی که آمد در تماس با آنها.

بیمار جدید که گفته است نه بیمار و جدا شده است در خانه است "یک خانواده تماس" از شهرستان سانتا کلارا با شرایط بهداشتی مزمن که پزشکان درخواست coronavirus تست پس از او در بیمارستان بستری شد برای یک بیماری تنفسی.

افشای آید که مقامات بهداشتی در مکان های مختلف از شمال کالیفرنیا در حال تلاش برای پیدا کردن افرادی که ممکن است در تماس با این سه نفر.

تبلیغات

تلاش در شمال کالیفرنیا در حال حاضر منجر به داوطلبانه quarantining از ده ها تن از مردم از جمله دانش آموزان در دانشگاه UC Davis و دیگر محیط های دانشگاهی و کارگران در دو بیمارستان که در آن کشور برای اولین بار از بیمار بدون هیچ گونه شناخته شده لینک کلیک کنید برای سفر خارجی تحت درمان قرار گرفت.

UC Davis گفت: شنبه شب که یکی از کسانی که دانش آموز آزمایش منفی برای ویروس.

بیمار یک Solano County, زن, در بیمارستان بستری شد به مدت سه روز در NorthBay VacaValley بیمارستان در واکاویل قبل از نقل مکان به UC Davis مرکز پزشکی در ساکرامنتو. او آزمایش شد برای چند روز به خاطر او مناسب نیست غربالگری معیارهای تعیین شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در زمان.

در این زمان فاصله نگرانی مقامات به دلیل آن می تواند اجازه داده اند او را به آلوده کردن دیگران او آمد در تماس با.

تبلیغات

وجود دارد حداقل 30 coronavirus بیماران در کالیفرنیا بسیاری از آنها از بازگشت پرواز با شماره تغییر اغلب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب