کالیفرنیا coronavirus موارد افزایش به 2200 به عنوان L. A. شهرستان بیمارستان ها در انتظار موج از بیماران

تعداد coronavirus موارد در کالیفرنیا رسید به بیش از 2,200 به عنوان مقامات صادر فوری هشدارهای مورد نیاز برای بی

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

تعداد coronavirus موارد در کالیفرنیا رسید به بیش از 2,200 به عنوان مقامات صادر فوری هشدارهای مورد نیاز برای بیشتر تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و امکانات شروع به پر کردن.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت که او معتقد است کالیفرنیا نیاز 50,000 تخت بیمارستان برای COVID-19 بیماران افزایش قابل توجهی از 20,000 تخت خود را دولت پیش بینی کرده بود در هفته گذشته. این فرماندار دموکرات گفت: دولت 416 بیمارستان بودند دو برابر به اصطلاح موج قصد دارد 40 درصد از ظرفیت خود را که شامل ارائه 30,000 جدید تخت در سراسر سیستم.

سان فرانسیسکو مقامات هشدار داد که افزایش در coronavirus می رود که در عرض یک یا دو هفته و ابراز نارضایتی تصاویری از ازدحام در سواحل و پارک ها در سراسر کالیفرنیا.

تبلیغات

"بدترین و در عین حال آمده است" سان فرانسیسکو مدیر بهداشت عمومی دکتر گرانت Colfax گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه.

سان فرانسیسکو در حال حاضر اقدامات برای خارج کردن سیستم بهداشت و درمان — ممنوعیت تقریبا همه ی بازدید کنندگان به بیمارستان ها و مراقبت طولانی مدت امکانات لغو اعمال جراحی الکتیو و روال بازدیدکننده داشته است پزشکی سفارش که قرار ملاقات انجام شود از طریق تلفن یا ویدئو اگر ممکن است باز کردن چادر برای مراقبت از خفیف coronavirus بیماران برای حفظ تخت بیمارستان رایگان.

یک افزایش شدید در افراد بستری با COVID-19 در لس آنجلس به احتمال زیاد سیگنال رویکرد یک موج بسیار بیمار بیماران است که می تواند پایمال بیمارستان در هفته های آینده, کارشناسان می گویند.

از مارس 6, پنج نفر در شهرستان بستری شده بود در برخی از نقطه با COVID-19. دو هفته بعد در روز جمعه این رقم تا به حال شروع به پریدن کرد به 48. توسط دوشنبه, کل صعود کرده به 90.

تبلیغات

هر چند خام اعداد نسبتا پایین باقی می ماند میزان افزایش تعیین کرده است بسیاری از پزشکان و پرستاران در لبه پس از تماشای این بیماری را نگران کننده مسیر در چین و ایتالیا و اخیرا شهر نیویورک است.

https://www.latimes.com/science/story/2020-03-22/coronavirus-outbreak-nobel-laureate

در سراسر کالیفرنیا مرگ و میر پیشی 40 با دو جدید و میر گزارش شده در لس آنجلس در روز دوشنبه. هر دو حالت محلی و اعداد نشان می دهد آن را نه فقط پیر شدن بیمار. از کسانی که آزمایش مثبت در لس آنجلس به عنوان مثال 80 درصد مردم در سنین 18 تا 65 سال و 42 درصد در 18-40 گروه سنی است.

"این ویروس می تواند آلوده مردم از سراسر هیئت مدیره" دکتر باربارا فرر, مدیر L. A. عمومی کانتی در بخش بهداشت و درمان روز دوشنبه گفت.

افزایش موارد می آید به عنوان دولت باقی می ماند تا حد زیادی تعطیل پس از دولت های ایالتی و محلی سفارشات نیاز اجتماعی فاصله. مقامات بسته اند, ساحل, پارکینگ, پارک ها و پیاده روی محاکمات نگرانی برخی از مردم بودند و نه ماندن حداقل 6 فوت از هم جدا در حالی که در. لاگونا بیچ در زمان محدودیت یک گام بیشتر و بسته سواحل آن به طور کامل در روز دوشنبه.

مدنی و کیفری محاکمه شد قطع در کالیفرنیا برای حداقل دو ماه پس از جارو منظور صادر شد اواخر روز دوشنبه توسط دولت رئیس دادگستری است که با هدف به شدت کاهش عمومی ترافیک در دولت courthouses.

رئیس دادگستری تنی G. Cantil-Sakauye گفت: در جهت است که دادگاه امکانات "مجهز به بیمار به طور موثر اجازه می دهد اجتماعی فاصله و بهداشت عمومی مورد نیاز" که تحمیل گردیده و در سراسر کالیفرنیا برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

"حتی اگر دادگاه امکانات می تواند اجازه می دهد برای کافی اجتماعی فاصله بسته شدن مدارس به این معنی است که بسیاری از دادگاه کارکنان طرفین دعوا شاهدان و بالقوه منصفه نمی تواند ترک خانه های خود برای حضور در دادگاه به خاطر آنها باید در خانه بمانند برای نظارت بر فرزندان خود" Cantil-Sakauye گفت: در سفارش.

60 روز تاخیر قرار می دهد که دادگاه در کالیفرنیا 58 شهرستانهای استان در یک دادگاه با تاخیر برنامه — آمد همان روز که به ریاست قاضی Los Angeles County Superior Court, Kevin C. Brazile, مسدود شده دسترسی عمومی به شهرستان courthouses به جز برای وکلای مدافع و کارکنان متهمان و "مجاز افراد" مبهم دسته که شامل اخبار خبرنگاران. کارمند دفتر را هنوز هم در دسترس خواهد بود به قبول براده و کمک به مردم از طریق تلفن و یا الکترونیکی.

به گارد ملی کالیفرنیا در روز دوشنبه ارائه جزئیات بیشتر در مورد چگونه پرسنل خواهد بود مستقر در سراسر ایالت برای کمک به کروناویروس کمک. به گفته مقامات گارد استفاده می شود صرفا برای اهداف بشردوستانه مانند توزیع مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و همچنین کمک به در بانک های مواد غذایی و همکاری با مقامات در شاهزاده بزرگ کشتی کروز که لنگر انداخت در کالیفرنیا پس از شیوع این ویروس در هیئت مدیره.

با این بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر خفقان تلاش های کالیفرنیا و کشورهای دیگر به موضوع املاک ID مجوز رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت: او را گسترش Oct. 1 مهلت برای مردم به درخواست برای کارت شناسایی به هیئت مدیره پروازهای داخلی در ایالات متحده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب