کالیفرنیا coronavirus موارد رسیدن به 10 ، 000 با بیش از 200 مرگ و میر

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه راهپیمایی خود را در سراسر کالیفرنیا تعداد موارد در دولت دارای عقا

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه راهپیمایی خود را در سراسر کالیفرنیا تعداد موارد در دولت دارای عقاید 10,000 پنج شنبه — با مرگ و میر شکوه 200.

در میان موج مقامات در ادامه به اصرار مردم به حمل با سابقه اجتماعی فاصله اقدامات در حالی که همچنین عجله برای دریافت بیشتر منابع به بيمارستان میان افزایش بیماران مبتلا به بیمار.

گسترش سریع این ویروس جدید را به ارمغان آورد نگرانی در مورد اینکه آیا دولت به سیستم بهداشت و درمان می تواند رسیدگی به این جریان از بیماران. بسیاری از بیمارستان کالیفرنیا و محلی در مراکز درمانی در حال دست و پنجه نرم کردن با کمبود منابع در میان تقلا برای آماده شدن برای آنچه که انتظار می رود به یک سیل از بیماران در هفته های آینده.

تبلیغات

لس آنجلس مقامات بهداشت عمومی در روز چهارشنبه تصریح کرد درخواست خود را برای Angelenos به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است در تلاش برای جلوگیری از ویروس' گسترش یافته و به بیمارستان یک شانس برای درمان بیمار بدون تبدیل شدن به غرق.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti رفت تا آنجا که به ارائه مشاوره به وزارت آب و برق به خاموش کردن آب و برق برای کسب و کارهای غیر ضروری نقض شهرستان به منظور نزدیک میان همه گیر.

"کند کردن روند گسترش این ویروس و مسطح منحنی در عفونت های جدید خواسته است که همه ما انجام بخشی از ما است که خط پایین" Garcetti گفت. "با این حال هنوز هم برخی از کسب و کارهای غیر ضروری به کار خود ادامه قرار دادن همه در خطر است."

تجدید نظر آمده میان افزایش چشمگیر موارد در منطقه است.

تبلیغات

لس آنجلس مقامات گزارش داد بیش از 500 مورد جدید چهارشنبه آوردن تعداد افراد آلوده در این شهرستان به 3,518. شصت و پنج نفر در این شهرستان فوت کرده اند این ویروس.

"من می خواهم برای اطمینان دادن به مردم که L. A. شهرستان بیمارستان در سیستم دولتی و خصوصی در حال انجام است همه چیز را می تواند قادر به مقیاس و تامین پیش بینی تقاضا, اما من می خواهم تکرار این مهم اهمیت احترام به کسانی اجتماعی و فیزیکی فاصله دستورالعمل به طوری که ما می تواند صاف و منحنی مطمئن شوید که وجود دارد نه فشار بیش از حد بر روی سیستم بیمارستان در روز و هفته به آمدن" دکتر کریستینا Ghaly مدیر Los Angeles Department of Health Services گفت.

اورنج کانتی دیدم بزرگترین واحد-روز افزایش در coronavirus عفونت چهارشنبه به مقامات اعلام 107 موارد جدید و اضافی مرگ و میر. در همه 606 COVID-19 موارد و 10 مرگ و میر تایید شده است countywide.

در میان اخبار مقامات دولتی اعلام کرد آنها را با استفاده از فرویو توسعه مرکز — دولتی ملک در کوستا مسا — به عنوان یک جایگزین مراقبت های سایت به از بین بردن استرس در منطقه ای دیگر بیمارستان ها. Repurposing مرکز که طولانی قرار بزرگسالان با رشدی و رفتاری ناتوانی بخشی از کلی تلاش برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی موجود در سطح ایالت.

تسهیلات ارائه خواهد شد تا 1,100 جدید تخت بیمارستان است که باید در این ماه با توجه به Assemblywoman Cottie پتری-نوریس (D-لاگونا بیچ).

"در سراسر جهان و در کشورهای دیگر ما شاهد تصاویر وحشتناک و شنیده دلخراش داستان COVID-19 بیماران در حال مرگ در بیمارستان دالان چون به اندازه کافی وجود ندارد تخت" او در بیانیه ای گفت. "ما به شدت در حال آماده شدن برای کالیفرنیا افزایش به سعی کنید برای جلوگیری از کابوس است."

تبلیغات

سانتا باربارا شهرستان ثبت اولین مرگ ناشی از این ویروس در روز شنبه. کسی بود که در دهه 60 و تا به حال شرایط بهداشتی اساسی به گفته مقامات بهداشت عمومی. در ضمن Tehama County, در شمال کالیفرنیا اعلام کرد نخستین مورد از ویروس.

به عنوان بد به عنوان اعداد در حال مقامات بهداشتی هشدار داد که می تواند بسیار بدتر اگر کالیفرنیا نمی پایبند به ماندن در خانه و سفارشات که در حال حاضر می تواند به خوبی به مه.

کالیفرنیا چهره 5,000 coronavirus مرگ یک هفته اگر دولت stay-at-home سیاست های آرام هستند خیلی زود به گفته یکی از منطقه خلیج سلامت افسر.

"برخی از مدل سازی پیش بینی است — در اوج — تا 5 ، 000 مرگ و میر یک هفته در سراسر کالیفرنیا" دکتر کریس Farnitano بهداشت افسر Contra Costa County گفت: هیئت ناظران. که به معنی 600 مرگ و میر یک هفته از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس در مرکزی منطقه خلیج و 100 به 200 تن در روز در شهرستان کنترا کوستا ایالت, او گفت:.

"ما هنوز هم امیدواریم که ما می تواند جلوگیری از [این سناریو] اگر ما آرامش تلاش های ما برای پهن کردن منحنی" گفت: Farnitano که مشترک این بیماری همه گیر ممکن است نتایج در همان روز که شش منطقه خلیج شهرستانهای توسعه یافته و تقویت ملت را اول coronavirus پناهگاه در محل سفارش.

مقامات بهداشتی در سراسر کشور آغاز کرده اند آشکار برآورد پتانسیل coronavirus مرگ عوارض. وجود دارد می تواند 2000 به 14,000 مرگ و میر در شهرستان کنترا کوستا ایالت و شاید 1,000 مرگ و میر در شهرستان ونتورا بهداشت افسران برای هر دو شهرستان می گفت.

هفته گذشته در شهر سن خوزه منتشر برآورد کرد و گفت می تواند وجود دارد 2000 تا 16,000 coronavirus مرگ و میر در شهرستان سانتا کلارا.

دکتر رابرت لوین افسر بهداشت برای شهرستان ونتورا گفت: تعدادی از coronavirus موارد که به بیمارستان ها می تواند مانند یک سونامی است. در 21 سال گذشته او شده است ردیابی داده ها, بدترین سال برای آنفولانزا مرگ و میر در آمد و دو سال پیش با 49 مرگ و میر — بخش کوچکی از 1,000 مرگ coronavirus می تواند به شهرستان ونتورا.

تبلیغات

"این است که آنفلوانزا است. این است که بسیار جدی تر" لوین گفت: در یک هیئت ناظران جلسه روز سه شنبه.

برخی از مقامات را آغاز کرده اند توصیه کرد که مردم می پوشند پوشش صورت در هنگام بیرون رفتن ، اما باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت هشدار داد در برابر استفاده از N95 و فولاد ماسک که در حال حاضر در تامین کوتاه مدت برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

او گفت: مردم می توانند با استفاده از یک سربند یا تکه ای از پارچه برای پوشش بینی و دهان در حالی که در انجام کارهای ضروری اما او هشدار داد: "با پوشیدن یک ماسک است که یک سپر است." آن را جایگزین نیست شستن مکرر دست و اجتماعی فاصله تلاش.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت که او تا به حال شده است در انتظار مشاوره در ماسک از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اما با COVID-19 رای صعودی او تصمیم به صبر دیگر در وزن در ماسک بحث است.

او گفت: هر کس انجام کارهای ضروری خارج از خانه مانند خرید مواد غذایی باید پوشیدن در خانه غير پوشش صورت و یا حتی bandannas به عنوان مردم در کشورهای دیگر انجام داده اند.

"روشن, شما هنوز هم باید در خانه بماند. این نیست بهانه ای به ناگهان همه بیرون بروید" Garcetti گفت.

بار کارکنان نویسنده: یوسف Serna کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن