کالیفرنیا coronavirus مورد می تواند برای اولین بار گسترش در جامعه آمریکا CDC می گوید

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال بررسی است و آنچه می تواند مورد اول از رمان coronavirus در ایالات متحده شام

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال بررسی است و آنچه می تواند مورد اول از رمان coronavirus در ایالات متحده شامل یک بیمار در کالیفرنیا که نه به تازگی از سفر خارج از کشور و نه در تماس با کسی که انجام داد.

"در این زمان بیمار قرار گرفتن در معرض ناشناخته است. ممکن است این می تواند یک نمونه از جامعه گسترش COVID-19 خواهد بود که اولین بار این اتفاق در ایالات متحده" CDC در بیانیه ای گفت. "جامعه گسترش به معنی گسترش یک بیماری که منبع عفونت ناشناخته است. آن را نیز ممکن است که بیمار ممکن است در معرض به بازگشت مسافر که آلوده شد."

فردی است ساکن Solano County و دریافت مراقبت های پزشکی در Sacramento County, با توجه به بیانیه ای از وزارت امور خارجه از سلامت عمومی است. چند جزئیات دیگر در مورد این پرونده شد. اما CDC گفت: "پرونده شناسایی شد از طریق بهداشت عمومی آمریکا سیستم — برداشت دقیق پزشکان."

آن است که روشن نیست که چگونه فرد آلوده شد اما سلامت عمومی کارگران نمی تواند شناسایی هر گونه تماس با افرادی که به چین سفر کرده و یا مناطق دیگر که در آن ویروس گسترده است. که موجب نگرانی که این ویروس در حال گسترش است در ایالات متحده ایجاد یک چالش برای مقامات بهداشت عمومی ،

تبلیغات

"این اولین سیگنال است که ما می تواند به داشتن سکوت انتقال در جامعه" گفت: لارنس Gostin مدیر سازمان بهداشت جهانی همکاری مرکز ملی و جهانی سلامت قانون است. "این احتمالا به این معنی وجود دارد بسیاری از موارد وجود دارد و این احتمالا به معنی این فرد آلوده به دیگران و در حال حاضر این نژاد به سعی کنید برای پیدا کردن است که فرد را آلوده کرده است."

در روز سه شنبه سی دی ارائه شده ترین آن هشدار جدی به تاریخ است که ایالات متحده باید انتظار و آماده شدن برای coronavirus برای تبدیل شدن به یک گسترده تر موضوع سلامت.

"در نهایت ما انتظار داریم ما را ببینید coronavirus گسترش در این کشور گفت:" نانسی r. schultze ، مدیر CDC مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی. "این بسیار یک سوال از اگر اما یک سوال از زمانی که."

با توجه به CDC آخرین شمارش صبح روز چهارشنبه 59 شهروندان ایالات متحده باید آزمایش مثبت برای این گونه جدید از coronavirus — 42 از آنها عودت شهروندان از الماس شاهزاده خانم کروز. این تعداد افزایش یافته است توسط دو پس از r. schultze ، آخرین تعداد سهشنبه اگر چه CDC بود فورا در دسترس برای ارائه جزئیات بیشتر در این موارد اضافی.

تبلیغات

بیش از 82,000 موارد coronavirus گزارش شده در سطح جهان و بیش از 2700 نفر فوت کرده اند با اکثریت در سرزمین اصلی چین, کانون شیوع.

CDC مقامات هشدار داده اند که در حالی که این ویروس به احتمال زیاد به گسترش در آمریکا و جوامع آنفولانزا هنوز هم شمار خطر بیشتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن