کالیفرنیا. فرماندار هشدار می دهد که بسته بندی سواحل قرار داده Coronavirus همه گیر پیشرفت در معرض خطر

بزرگنمایی این تصویر مردم لذت بردن از یک روز در روز یکشنبه در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا. تعداد beachgo

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم لذت بردن از یک روز در روز یکشنبه در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا. تعداد beachgoers بیش از آخر هفته باعث از هشدارهای مقامات که هجوم stay-at-home سفارشات معکوس می تواند پیشرفت و آوردن coronavirus صعودی بازگشت. مارسیو خوزه سانچز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارسیو خوزه سانچز/AP

درجه حرارت بالا کشید جمعیت زیادی به سواحل امتداد خط ساحلی کالیفرنیا بیش از آخر هفته و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom روز دوشنبه گفت که عکس از بسته بندی سواحل نمایش "آنچه نباید انجام داد."

این رفتار می تواند پیشرفت دولت ساخته شده است که در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس در معرض خطر فرماندار هشدار داد در یک کنفرانس خبری.

"من نمی تواند تحت تاثیر قرار دادن بر شما را بیشتر به کسانی که در کالیفرنیا مشاهده شده است که ما می توانید ببینید تصاویر مثل ما تو را دیدم به خصوص در روز شنبه در نیوپورت بیچ و در جای دیگر در ایالت کالیفرنیا" Newsom گفت. "این ویروس رفتن نیست چون این یک روز آفتابی زیبا در اطراف ما بشکست."

بسیاری از استان ها در سراسر کشور را تعطیل دسترسی به ساحل در مواجهه با این بیماری همه گیر اما نارنجی ونتورا و شهرستان سانتا کروز سواحل را تا حد زیادی باز مانده است.

هنوز مقامات در شهرستان ونتورا تقدیر beachgoers برای پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل و فرماندار بستری اکثریت باز سواحل دیدم رفتار خوب است.

تغییرات از ایالت سفارش هستند "هفته نه ماه دور" فرماندار گفت اما هر تدریجی شل شدن که منظور این است که "اطلاعات محور و رفتار."

"تنها چیزی که ما را به عقب است مردم توقف به عمل فاصله فیزیکی و اجتماعی مناسب فاصله," Newsom گفت. "این تنها چیزی است که رفتن به کم کردن سرعت توانایی ما برای بازگشایی این اقتصاد است."

Newsom خواست کالیفرنیا به ادامه به توجه دولت را به ماندن در خانه که در محل قرار داده شد در ماه مارس و هنوز به اتمام می رسد. روز دوشنبه در منطقه خلیج مقامات اعلام کردند یک فرمت از پناهگاه خود را در محل سفارش از طریق ممکن است.

همانطور که از دوشنبه 43,600 کالیفرنیا شده اند بیمار با کروناویروس و بیش از 1700 باید بمیرد. در حالی که تعداد کسانی که همچنان به افزایش بیش از ماه گذشته تعداد بیماران مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های مسطح در هفته گذشته است.

فرماندار هشدار می آید به عنوان کشورهایی مانند گرجستان و کارولینای جنوبی در حال بازگشایی دسترسی به بسیاری از کسب و کار و سواحل است.

Newsom نیز که در این جلسه بیشتر تهاجمی اجرای به احتمال زیاد در آن جوامع ساحل را دیدم که ترافیک بالا. اجرای قانون و مقامات محلی در پرتقال و سانتا کروز شهرستانهای برنامه ریزی برای دیدار در روزهای آینده به بحث در مورد تاکتیک های بالقوه و یا سفارشات بیشتر برای محدود کردن دسترسی به ساحل.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب