ساخته شده در 10 روز چین virus طول می کشد بیمارستان 1st بیماران

پکن - اولین بيماران وارد دوشنبه در یک بیمارستان تخصصی ساخته شده و فقط در 10 روز به عنوان بخشی از چین فشرده تلا

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

پکن - اولین بيماران وارد دوشنبه در یک بیمارستان تخصصی ساخته شده و فقط در 10 روز به عنوان بخشی از چین فشرده تلاش برای مبارزه با یک ویروس جدید است.

Huoshenshan بیمارستان و تسهیلات دوم با از 1500 تخت است که با توجه به باز کردن این هفته ساخته شد توسط خدمه ساخت و ساز که در حال کار در سراسر ساعت در ووهان شهر در مرکز چین که در آن شیوع بیماری شد و برای اولین بار شناسایی شده در ماه دسامبر. بسیاری از این شهرستان را 11 میلیون نفر محروم از ترک این منطقه است.

این ووهان درمان مراکز علامت بار دوم رهبران چینی را در پاسخ به یک بیماری جدید ساختمان بیمارستان تخصصی تقریبا یک شبه. به عنوان سندرم حاد تنفسی یا سارس در سال 2003 یک مرکز در پکن برای بیماران با بیماری ویروسی ساخته شد در یک هفته.

اولین بيماران وارد Huoshenshan بیمارستان در ساعت 10 صبح روز دوشنبه با توجه به رسانه های دولتی. گزارش داد بدون جزئیات از بيماران هویت و یا شرایط.

حزب حاکم کمونیست شاخه نظامی مردم را ارتش آزادیبخش ارسال 1,400 پزشکان پرستاران و دیگر پرسنل به کارکنان ووهان بیمارستان رسمی شین هوا اخبار آژانس گفت. دولت گفت برخی از تجربه مبارزه با سارس و دیگر شیوع است.

مقامات برش ترین جاده ریلی و هوایی دسترسی به ووهان و شهرهای اطراف جداسازی برخی از 50 میلیون نفر از مردم در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروسی است که بیمار بیش از 17,000 کشته و بیش از 360 نفر است.

این Huoshenshan بیمارستان ساخته شده بود با 7000 عضو خدمه نجار و لوله کش و برق و دیگر متخصصان با توجه به شین هوا اخبار آژانس. عکس ها در رسانه های دولتی نشان داد که کارگران در زمستان لباس و کلاه ایمنی و فولاد-سبک ماسک پوشیده شده توسط میلیون ها نفر از چینی در تلاش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس.

حدود نیمی از دو داستان 60,000 متر مربع (600,000 فوت مربع) ساختمان جداسازی بخش با توجه به دولت روزنامه یانگ تسه روزانه. این 30 واحد مراقبت های ویژه.

پزشکان می توانید صحبت با خارج از کارشناسان بیش از یک سیستم که لینک آنها را به پکن PLA بیمارستان عمومی با توجه به یانگ تسه روزانه. آن گفت: این سیستم نصب شده بود در کمتر از 12 ساعت توسط 20 عضو "تیم تکاور" از ووهان مخابرات با مسئولیت محدود.

این ساختمان دارای تخصصی سیستم های تهویه و دو طرفه کابینت که اتصال بیمار به اطاق راهرو و اجازه می دهد کارکنان بیمارستان به ارائه منابع بدون ورود به اتاق.

بیمارستان اهدا پزشکی "روبات" از یک شرکت چینی برای استفاده در ارائه دارو و حمل آزمون نمونه با توجه به شانگهای روزنامه کاغذ.

در شهرهای دیگر دولت تعیین شده بیمارستان ها برای رسیدگی به مواردی از این ویروس جدید است.

در پکن Xiaotangshan بیمارستان ساخته شده در سال 2003 برای سارس در حال بازسازی است توسط کارگران ساخت و ساز. دولت هنوز برای گفتن اینکه آیا آن را ممکن است مورد استفاده برای بیماران مبتلا به این بیماری جدید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن