ساختمان انبوه شهرها در کالیفرنیا درمانی برای بحران مسکن. پس از آن آمد coronavirus

برای بیش از یک دهه کالیفرنیا قانونگذاران را تحت فشار قرار دادند با افزايش ضرورت ساخت و ساز مسکن در نزدیکی حمل

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

برای بیش از یک دهه کالیفرنیا قانونگذاران را تحت فشار قرار دادند با افزايش ضرورت ساخت و ساز مسکن در نزدیکی حمل و نقل متوقف می شود و کار مراکز. تراکم آنها استدلال این است که بهترین راه برای کنترل انفجار هزینه های زندگی و کاهش دستياران تکیه بر کربن خارج می گردند وسایل نقلیه در حالت بهترین و شناخته شده برای آن وسیع حومه.

اما در حال حاضر تراکم یک دشمن جدید: coronavirus.

منتقدان بیشتر شهرنشینی می گویند این بیماری همه گیر ثابت شده است که آنها حق داشتند در تمام طول با اشاره به سفارشات از مقامات بهداشت عمومی به استفاده از اجتماعی فاصله به سرعت گسترش ویروس. حتی برخی از سرسخت urbanists نگران است که با آن سرعت ویروس ویران بسته بندی شده محله می تواند منجر به یک واکنش در برابر شهرها است.

شهر نیویورک کشور متراکم ترین شهر بزرگ است و یک چشمه از شیوع این بیماری در ایالات متحده با بیش از 150 ، 000 مورد تأیید و 11,100 مرگ و میر. که دولت فرماندار اندرو کومو سرزنش کرده بالا افزایش مجتمع های آپارتمانی و شلوغ مترو برای این شهر به خاک سپرده شد

تبلیغات

"چرا ما شاهد این سطح از عفونت است ؟ چرا شهرستانها در سراسر کشور ؟ این بسیار ساده است. آن را در مورد تراکم" کومو گفت: در اخیر کنفرانس خبری punctuating بیانیه خود با یک اسلاید پاورپوینت مزین با "تراکم" در تمام حروف. Coronavirus فرماندار ادامه داد: "بسیار مسری است. متراکم محیط آن زمینه های تغذیه."

New York Gov. Andrew Cuomo press conference coronavirus

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو سرزنش شهر نیویورک تراکم به صورت گسترده شیوع کروناویروس در یک کنفرانس خبری در مارس 13.

(تصویر از کومو در کنفرانس خبری)

در همان زمان وجود دارد مقدار زیادی از شواهد نشان می دهد که تراکم نیست سرنوشت.

بیش از حد جمعیت شهرها در آسیا از جمله سئول و توکیو و هنگ کنگ دیده می شود کسری از نیویورک موارد است. همان درست است برای امریکا بعدی متراکم ترین شهرستان, سان فرانسیسکو, صادر شده است که یک پناهگاه در محل سفارش نزدیک به یک هفته قبل از سواحل شرق کلان شهر. به عنوان روز خلیج منطقه شهرستان گزارش شده بود بیش از 1300 تایید موارد — در مقایسه با بیش از 19,000 در لس آنجلس.

تبلیغات

با این وجود گمانه زنی ها در مورد چگونگی متراکم محله ممکن است کمک به کروناویروس' گسترش تقریبا قطعا یک اثر در کالیفرنیا بحث های سیاسی است و می تواند تحت تاثیر قرار چگونه دولت رشد می کند برای سال آمده است.

قبل از در حال حاضر دولت به سوی densification بازیگران شده بود به عنوان امن ترین راه رو به جلو است.

در حال حرکت از شهرهای تحت سلطه خانه های تک خانواری نسبت به کسانی که با townhomes آپارتمان ها و حتی بالا افزایش می یابد اجازه می دهد برای مسکن جدید به جای رشد کار بدون gobbling تا مناطق مستعد به آتش سوزی و زور زدن و منابع آب است.

تماس برای تراکم بیشتر باید تنها به عنوان تشدید عظیم باد رانده آتش سوزی rampaged از طریق حومه و مناطق شهری. دولت آب و هوا تنظیم کننده نیز گفت: کالیفرنیا نخواهد دیدار بلند پروازانه خود گاز گلخانه ای را کاهش اهداف بدون کاهش در رانندگی — و تنها خواهد آمد اگر بیشتر مردم زندگی می کنند و نزدیک به جایی که آنها کار و فروشگاه.

تبلیغات

چنین تغییراتی اگر تصویب می تواند در نهایت شکل دهی مجدد لس آنجلس که توسط خانه های تک خانواری و به ظاهر بی پایان در امتداد پایین افزایش تجاری بلوار. سان فرانسیسکو در مقابل اتحاد مجتمع های آپارتمانی زنگ آن منطقه مالی و تجاری دیگر هسته و در حدود نیمی به اندازه developable زمین در کنار مجموعه ای از خانه های تک خانواری به عنوان L. A.

بالاترین-مشخصات تلاش برای افزایش تراکم مسکونی در کالیفرنیا آمده اند از دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) که سعی کردم از طریق مجلس سنا در لایحه 50 تا فشار کاپشن آپارتمان در نزدیکی حمل و نقل متوقف می شود و کار مراکز. او قانون شکست خورده و سه بار در ساکرامنتو در میان اپوزیسیون از حومه مالکان کم درآمد مستاجر گروه های حمایت و لس آنجلس-منطقه قانونگذاران.

وینر گفت: Cuomo اشتباه بود به سرزنش تراکم برای شهر نیویورک را ترک و به جای آن باید مسئولیت خود را آهسته در پاسخ به این ویروس. شهرستانها در منطقه خلیج و در سراسر جهان نشان داده اند که قوی, اقدامات پیشگیرانه از دولت و مقامات بهداشت عمومی بسیار مهم تر از چگونه متراکم جامعه است وقتی که می آید برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از COVID-19, او گفت:.

کالیفرنیا مسکن و آب و هوا تغییر مشکلات دور می رویم وینر استدلال و به اندازه کافی به آنها بیشتر خواهد شد نیاز به ساخت و ساز خانه در حال حاضر توسعه یافته ،

تبلیغات

"آن را سازگار با محیط زیست پایدار برای حفظ پهن کردن بیشتر و بیشتر گفت:" وینر که نوشته شده است یکی دیگر از لایحه ای را برای ساخت بیشتر مسکن در خانواده های تک-صفحه اصلی محله.

با این حال او گفت که او انتظار دارد دیرین مخالفان از اقدامات خود را خواهد شد با استفاده از همه گیر به عنوان دلیل دیگری برای حمله به آنها را.

State Sen. Scott Wiener, D-San Francisco, at the Capitol.

دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) در کنگره آمریکا در ساکرامنتو.

(غنی Pedroncelli / آسوشیتد پرس)

و همچنین آنها باید گفت: سوزان Kirsch یک Marin County, فعال سیاسی و رئیس سابق قابل زیستن کالیفرنیا آهسته رشد سازمان است.

تبلیغات

Kirsch و گفت: دستورالعمل های بهداشتی به سرعت coronavirus نشان می دهد که تلاش ها برای پیگیری سریع مسکن در نزدیکی مراکز کار و جلوگیری از محله گروه از مسدود کردن چنین تحولات در حال اشتباه است. میلیون ها نفر از کالیفرنیا در حال کار از خانه, او گفت:, گرفتن ترافیک وابسته به وسايط نقلیه خارج از جاده و نشان می دهد که کسب و کار می تواند در بیشتر سازگار با محیط زیست راه همه بدون نیاز به upend دولت را در چشم انداز.

"اگر coronavirus می شود به عنوان مثال در جایی که آن را می شود روشن تر از همه چگونه توهم فشار برای چگالی بیشتر است که این نشان می دهد که مخالفان ما شده ایم آوردن همه همراه بود به خوبی تاسیس" Kirsch گفت.

در برخی از راه های شیوع کروناویروس می افتد در خط با ویروسی آفت است که باید ویران متراکم مکان برای هزاران سال گفت: ادوارد Glaeser, یک اقتصاددان در دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب "پیروزی از شهرستان." آن را تنها به تازگی است که کلانشهرهای تا حد زیادی موفق به فرار از جمله بلایای طبیعی است.

"همیشه وجود دارد شیاطین که خزش در زمانی که انسان ها زندگی می کنند بسیار نزدیک به یک دیگر," او گفت:.

تبلیغات

در سراسر کشور متراکم تر شهرستانهای استان در حال دیدن نرخ های بالاتر از coronavirus عفونت و مرگ و میر ناشی از COVID-19 حتی پس از در نظر گرفتن عواملی مانند آب و هوا و نژاد و سن با توجه به تجزیه و تحلیل توسط Jed Kolko اقتصاددان ارشد با مشاغل وب سایت در واقع.

او گفت: انواع عوامل مرتبط با متراکم تر مکان های چنین به عنوان هاب بین المللی مسافرت هوایی ممکن است بهتر توضیح برای تناسب تعداد موارد به جای غلظت ساده از ساکنان آپارتمان. همچنین با توجه به ناهموار نرخ از تست و احتمال است که این بیماری همه گیر است که در مراحل اولیه گسترش Kolko گفت: عفونت الگوهای ممکن است تغییر کند.

"این راه بیش از حد به زودی برای قرار دادن کارت امتیازی چگونه مکان های مختلف در نهایت کرایه," او گفت:.

یک تجزیه و تحلیل توسط دانشگاه نیویورک کتل فالز مرکز هیچ رابطه بین coronavirus و به طور کلی تراکم جمعیت در شهر نیویورک در محله منهتن شهر متراکم ترین قصبه داشتن برخی از پایین ترین نرخ ابتلا به عفونت. مطالعه پیدا نکرد که این ویروس شایع تر است در مناطق نیویورک که در آن بیشتر مردم ازدحام به خانه.

تبلیغات

People walk along Union Avenue in the Westlake District of Los Angeles, which has the second highest population density in the city, with about 38,214 people per square mile.

مردم راه رفتن در امتداد اتحادیه خیابان در وستلیک منطقه لس آنجلس است که از دوم بالاترین تراکم جمعیت در این شهرستان با حدود 38,214 نفر در هر مایل مربع است.

(لوئیس Sinco / لس آنجلس تایمز)

در حالی که لس آنجلس شناخته شده نیست برای آن متراکم چشم انداز شهرستان به پنج نفر از 10 بیشتر "شلوغ" کدهای پستی — از جمله شماره 1 بیشتر شلوغ — در ایالات متحده سالهای اخیر و تجزیه و تحلیل یافت. این بدان معناست که مردم در حال زندگی در محله های تحت سلطه خانه با بیش از یک نفر در هر اتاق به جز دستشویی و حمام.

مقامات بهداشت عمومی به ویژه نگران محله های نزدیک تسریع گسترش ویروس.

برای چندین دهه تبعیض آمیز سیاست های مسکن و فقر مجبور بسیاری از مردم از رنگ به حاشیه بسیاری از جوامع که در آن کمی وجود دارد و چاره ای جز زندگی در سر می برند خانه ها و آپارتمان های خوشه ای در نزدیکی بزرگراه ها و سایت های صنعتی و به دور از خوبی نگهداری پارک و دیگر فضاهای باز گفت: Jay بال بال یک تورنتو مبتنی بر urbanist که نوشته شده است در مورد بحث بر تراکم و coronavirus.

تبلیغات

چنین شرایط زندگی کمک کرده اند منجر به افزایش نرخ دیابت و فشار خون و آسم — بخشی از دلیل که چرا آمریکایی های سیاه و سفید در حال مرگ هستند از COVID-19 در یک نرخ بسیار بالاتر از سفید آمریکایی است.

"این تراکم خود" Pitter گفت. "این واقعیت که بد تراکم به علاوه نابرابری های اجتماعی است که یک ترکیب کشنده باشد."

Glaeser که طرفداران بیشتری در توسعه شهری گفت که این بیماری همه گیر نشان داده است نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در بهداشت عمومی را به شهرهای امن تر و برای ادامه صعود خود را به عنوان اقتصادی موتورهای.

هنوز هم این نوع از افزایش تراکم است که در نظر گرفته شده در کالیفرنیا نگران نباشید او.

تبلیغات

"ما دقیقا نمی صحبت کردن در جای بورلی هیلز با Dharavi زاغه اینجا" Glaeser گفت. "کمی از خانه در نزدیکی ایستگاه بارت است که به سختی رفتن به یک دستور غذا برای فاجعه است."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن