شکسته عرضه لینک در خانه و خارج از کشور bedevil کاهش COVID-19 محدودیت

اتاوا - لینک های شکسته در خانه و خارج از کشور پدید آمده در کانادا بسیار مهم مواد غذایی و پزشکی و زنجیره تامین

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

اتاوا - لینک های شکسته در خانه و خارج از کشور پدید آمده در کانادا بسیار مهم مواد غذایی و پزشکی و زنجیره تامین در روز سه شنبه معتدل بحث مقامات وزارت بهداشت در مورد به طور بالقوه کاهش محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با COVID-19.

خاموش کردن بزرگ آلبرتا بسته بندی گوشت و گیاه در دوشنبه مرتبط با شیوع این بیماری با امکان دیگر به دنبال همراه بود با وحی که دو هواپیما کانادا سفر به چین را انتخاب کنید تا لوازم پزشکی اما بازگشت خالی است.

نخست وزیر جاستین ترودو گفت: صادرات گوشت گاو خواهد بود محدود به طوری که برای دیدار غذایی کانادا خواسته های پس از تولید در شرکت کارگیل یک آلبرتا بسته بندی گوشت و شلوار بسته دوشنبه پس از شیوع در ارتباط بود به 484 مورد از این بیماری از جمله یک مرگ. اما او اضافه کرد: وجود خواهد داشت یک ناخوشایند rub.

"ما شنیده ایم از کانادا گوشت گاو تولید کنندگان و انجمن هایی که اولویت خواهد بود اطمینان کانادا عرضه قبل از حرکت به صادرات" نخست وزیر گفت: طی جلسه توجیهی روزانه خود را در خارج از اتاوا اقامت. "ما در این نقطه پیش بینی کمبود چربی از گوشت گاو, اما قیمت ها ممکن است بالا برود."

و یک روز پس از اولیه سردرگمی ترودو تایید شنبه که دو هواپیما کانادا چپ چین روز دوشنبه بدون محافظ و تجهیزات پزشکی است که آنها فرستاده شده بود به انتخاب کنید تا.

یکی از هواپیماها شد فدرال منشور بود و دیگری به مقصد خاص استان ترودو روز سه شنبه گفت.

ترودو وجود دارد گفت: محدودیتی برای چگونه یک هواپیما مجاز است به پارک بر روی زمین در چین است.

"تامین خطوط و کامیون محموله به فرودگاه دشوار است و قطع بازرسی و قرنطینه اقدامات است. برای اکثر ما قادر به حرکت از طریق آن و اطمینان حاصل شود که کانادا دریافت کرده است این تجهیزات که به آن نیاز دارد," او توضیح داد.

"اما این دو هواپیما مجبور شدند به را خاموش و خالی است."

او گفت: میلیون ها قطعه از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE باید وارد کانادا در روزهای اخیر و دنده بیشتر مورد انتظار است.

همچنین ترودو گفت: کانادا کارخانه همچنان به "ابزار" و به طوری که آنها می تواند ساخت آنچه مورد نیاز است در خانه.

"این همیشه یک چالش برای به دست آوردن PPE به کانادا در یک زمان که در آن بازار جهانی بسیار رقابتی," او گفت:.

یک تصویر مخلوط در مبارزه برای کاهش گسترش بیماری در سراسر کشور سوخت, بحث در مورد زمانی که یک بازگشت به چیزی نزدیک به زندگی عادی ممکن است در دست است. تنها یکی از جدید COVID-19 مورد گزارش شده در Maritimes و انتاریو با تجربه پایین ترین نرخ رشد در هفته.

اما انتاریو نیز شاهد 38 جدید مرگ یک 4.9 درصد افزایش نسبت به روز قبل آوردن مجموع آن به 551. کبک در ضمن عبور از 1000 تا آستانه مرگ.

دکتر ترزا Tam کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر گفت که در حالی که او و همتایان استانی به دنبال راه هایی برای استراحت و فاصله گرفتن اقدامات است که باید بسته های متعدد محل کار و جمع آوری نقاط و قفل کردن بخش های بزرگی از اقتصاد این بیماری همه گیر مبارزه باقی مانده است "ماراتن."

تام گفت: بخش های فردی باید شروع به دنبال راه های ابتکاری برای بازگشایی و هنوز هم جلوگیری از گسترش ویروس. اما او هشدار داد که ایمنی در برابر این ویروس است که باعث COVID-19 سراسر کانادا است.

"طبیعی جدید را باید به حساب ما توقف گسترش این ویروس گفت:" تام. "برای اطمینان شلوغ شرایط تجمع جرم آن را در هر یک از ما در نزدیکی آتی."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

ترودو نیز پرده برداری بیشتر حمایت های مالی برای آسیب پذیر کانادایی در تلاش برای آب و هوا COVID-19 بیماری همه گیر. دولت فدرال قصد دارد به ارائه 350 میلیون دلار به کانادا خیریه بخش, او گفت:.

سالمندان و افرادی که فقیر و بی خانمان و یا زندگی با معلولیت در میان کسانی که بوده ام به خصوص ضربه های بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی نابسامانی ویروس کشنده به عنوان کانادایی رعایت دستورات به فاصله از یکدیگر و غیر ضروری کسب و کار تعطیل.

موسسات خیریه باید شاهد یک افت شدید در کمک های مالی از COVID-19 همه گیر را شکست با اهدا کنندگان صدمه زدن به لحاظ مالی و موسسات خیریه قادر به برگزاری رویدادهای مالی.

این اقدامات جدید اعلام کرد روز شنبه بودند علاوه بر اقدامات قبلی به ارائه کمک های مالی به افراد بی خانمان, زنان, پناهگاه کودکان, مشاوره و سازمان های محلی که عملی ارائه پشتیبانی به سالمندان مانند ارائه مواد غذایی یا دارو.

ترودو همچنین ارائه جزئیات بیشتر در مورد زمان بندی و اجرای عظیم $73 میلیارد یارانه دستمزد برنامه.

این آژانس درآمد کانادا راه اندازی یک ماشین حساب بنابراین کارفرمایان می توانید ببینید چه مقدار از آنها می توانید انتظار برای دریافت از یارانه دستمزد برنامه ای که ارائه خواهد شد به $847 هر کارمند در هر هفته است.

در میان چیزهای دیگر انتظار می رود که دولت به ارائه جزئیات مربوط به کسب و کار در مورد نحوه درخواست برای یارانه.

مقامات گفته عوام کمیته مالی در هفته گذشته که به صورت آنلاین و برنامه های کاربردی برای باز کردن مارس 27. آنها انتظار داشته خام 90 درصد از ادعاهای مارس 4, با پرداخت شروع به رول کردن بعد که هفته.

یارانه است عطف به ماسبق را به 15 مارس و در دسترس برای شرکت های که از دست داده و 15 درصد از درآمد خود را در ماه مارس یا 30 درصد در ماه آوریل یا مه. دولت فدرال پرداخت خواهد شد واجد شرایط شرکت 75 درصد از اول $58,700 به دست آمده توسط هر یک از کارکنان به دلار 847 هر هفته تا 12 هفته است.

دولت امیدوار است این یارانه دستمزد را بی درنگ شرکت به rehire بسیاری از میلیون ها نفر از کانادا کارگران که خواسته اند به صورت اضطراری فدرال کمک های اولیه پس از همه گیر آورده اقتصاد جهانی برای متوقف مجازی.

این گزارش توسط The Canadian Press منتشر گردید مارس 21 سال 2020 است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن