برادوی کرکره مراحل آن در میان Coronavirus تهدید

بزرگنمایی این تصویر یک زن پیاده توسط "همیلتون موزیکال آمریکایی" در برادوی در روز 12 مارس در شهر نیوی

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک زن پیاده توسط "همیلتون موزیکال آمریکایی" در برادوی در روز 12 مارس در شهر نیویورک است. آنجلا WEISS/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا WEISS/خبرگزاری گتی ایماژ

برای جلوگیری از شیوع کروناویروس جدید, نیویورک عمده نهادهای فرهنگی اعلام کرد آنها خواهد بود تعلیق اجرای برنامه و یا بسته شدن درهای خود را آغاز پنج شنبه. با اشاره به نیاز به "اقدامات شدید," رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دستور پایان دادن به تمام تجمعات از پنج در صد و یا بیشتر مردم به طور موثر بستن برادوی و تمام غیر انتفاعی سالن های هنرهای نمایشی از جمله کارنگی هال نیویورک ارکستر فیلارمونیک و اپرای متروپولیتن. موزه متروپولیتن اعلام کرد این امر می تواند بسته شدن روز جمعه.

پیتر Gelb, the Metropolitan Opera مدیر کل نوشت: "با مقامات بهداشتی اصرار اجتماعی فاصله با تاکید بیشتر آن است که به سادگی قابل دفاع برای ما برای ادامه به انجام آن را به عنوان نهاد ما و هنرمندان و کارکنان و مخاطبان خود را در خطر است."

بسیاری از غیر سود اعلام کرد آنها می شود بسته تا مارس 31 اما تئاتر برادوی است آیا برنامه ای برای بازگشایی تا مارس 12. تاثیر اقتصادی خواهد بود گسترده: علاوه بر بلیط رسید $1.8 میلیارد دلار در فصل گذشته برادوی بزرگترین جاذبه های توریستی در نیویورک با هزاران نفر از کسب و کار با تکیه بر آن – از رستوران ها به هتل ها به تاکسی. و بسته شدن نمی تواند در شلوغ زمان از سال و شش را نشان می دهد برنامه ریزی شده بودند تا قبل از پایان ماه مارس, در حالی که نه دیگران برنامه ریزی شده بودند تا قبل از مارس 23 مهلت برای واجد شرایط برای جوایز تونی. برخی از نشان می دهد که تلاش شده در دفتر جعبه ممکن است بازگشایی شده است. با توجه به مهلت یک ماه shutdown می توانید ببینید برادوی از دست دادن در محله $100 میلیون.

تئاتر و سالن های کنسرت در حال ارائه بلیط مبادلات بازپرداخت و یا پذیرش کمک های مالی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب