بریتیش ایرویز مجموعه رکورد عبور از اقیانوس اطلس در کمتر از 5 ساعت در بادهای قوی

بزرگنمایی این تصویر بریتیش ایرویز پرواز 112 پرواز از نیویورک به لندن در کمتر از پنج ساعت تنظیم یک رک

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

بریتیش ایرویز پرواز 112 پرواز از نیویورک به لندن در کمتر از پنج ساعت تنظیم یک رکورد جدید. حسن نیت ارائه میدهد از Flightradar24 پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Flightradar24

Kubilay Kahveci پرواز قرار بود در هوا برای بیش از شش ساعت یک شب سفر از نیویورک به لندن. اما بریتیش ایرویز پرواز 112 ساخته شده بازحمت حرکت کردن در کمتر از پنج ساعت تنظیم یک رکورد جدید برای سریعترین تجاری مافوق صوت پرواز در سراسر اقیانوس اطلس.

"من قطعا شگفت زده کرد. این احساس مانند یک اروپایی پرواز به جای اطلس یکی" Kahveci گفت NPR در ایمیل. "آشفتگی من از خواب بیدار شدم چند بار. ... اما آن را بیش از حد بد بعد از همه است و من خوشحالم که آنها به ارمغان آورد و ما را به خانه با خیال راحت چون من در ابتدا رزرو ویرجین آتلانتیک پرواز که لغو شد به دلیل طوفان Ciara."

رو توسط بادهای قوی بوئینگ 747 خود را در سریعترین صدر یک زمین با سرعت 800 کیلومتر در ساعت با توجه به جهانی پرواز-سرویس ردیابی Flightradar24. بریتیش ایرویز تایید کرد که این پرواز در زمان 4 ساعت, 56 دقیقه, ضرب و شتم قبلی 2018 رکورد نروژی که پرواز از نیویورک به لندن در 5 ساعت و 13 دقیقه.

"این اولین بار است که ما دیده ایم آن را در زیر دو ساعت" گفت: Flightradar24 را ایان Petchenik. "این سرعت خاصی اتفاق افتاده است اما کسانی که افزایش سرعت در سراسر اقیانوس اطلس اتفاق می افتد نسبتا منظم به خصوص در فصل زمستان که جریان جت نوع از نرخهای پایین به جایی که اقیانوس اطلس شمالی آهنگ و کمی قوی تر است."

طوفان شدید در اطراف بریتانیا است باعث شده است تعداد زیادی از پرواز و تاخیر و لغو و انحرافات. اما شرایط باد ساخته شده به صورت بسیار سریع رو به مشرق پرواز چند که روز یکشنبه با عبور از اقیانوس اطلس در زیر پنج دقیقه خوانده شده را علامت. Petchenik گفت: نیویورک-لندن مسیر در طول تاریخ استفاده شده است به عنوان یک معیار سرعت به سوی اقیانوس اطلس سفر هوایی.

"ما همیشه اولویت ایمنی بیش از سرعت سوابق" بریتیش ایرویز نوشت و در آن بیانیه کوتاه به NPR روز یکشنبه "اما ما بسیار آموزش دیده خلبانان ساخته شده بیشتر از شرایط به دست آوردن مشتریان و بازگشت به لندن و جلوتر از زمان."

توسط Petchenik برآورد جت جریان بادها ممکن است اضافه شده تقریبا 150 مایل در ساعت به هواپیما را با سرعت.

"ما می دانستیم که جریان جت بود و به خوبی قرار داده شده در این هفته احتمالا شکستن این رکورد گفت:" توضیح داد که سرعت مافوق صوت اندازه گیری شده برابر زمین است.

پروازهای عبور از اقیانوس اطلس در جریان جت به دنبال Flightradar24. حسن نیت ارائه میدهد از Flightradar24 پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Flightradar24

"نسبت به جریان هوا در اطراف آن, آن را سریع تر" Petchenik گفت. "این هنوز سفر در همان سرعت که در آن به طور معمول سفر نسبت به هوا. هوا خود به خود در حال حرکت سریع تر است."

Kahveci بود که در بازگشت از یک سفر کسب و کار در پرواز BA112 گفت: کاپیتان را اعلام کند پس از فرود پرواز بود سریعترین مافوق صوت بریتیش ایرویز پرواز از نیویورک John F. Kennedy International Airport به فرودگاه هیترو لندن — اما اشاره نمی کند که آن را به سریعترین کلی در مسیر.

"این فقط لاف زدن حقوق" Petchenik گفت. "من فکر نمی کنم وجود یک پلاک دست هر چند که می تواند شسته و رفته است."

NPR جولیا هلمز بیلی کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب