مبارزه با تروریسم در اروپا بعد: آنچه که در زمانی که انگلستان برگ اتحادیه اروپا

ضد Brexit نشان دهنده دارای بریتانیا و اتحادیه اروپا پرچم در طول یک تظاهرات در مقابل پارلمان اروپا در ب

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

ضد Brexit نشان دهنده دارای بریتانیا و اتحادیه اروپا پرچم در طول یک تظاهرات در مقابل پارلمان اروپا در بروکسل در روز پنج شنبه. فرانسوا لنوار/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسوا لنوار/ایسنا

بیش از 3 1/2 سال پس از عطفی در مبارزه با تروریسم در اروپا همه پرسی انگلستان خواهد شد و در نهایت ترک اتحادیه اروپا در 11 p. m. به وقت تهران در روز جمعه.

این بدان معناست که بریتانیا را به خروج از بلوک 27 باقی مانده کشورها و بلوک های اقتصادی در بازار در حدود 450 میلیون نفر خواهد شد و شروع به ایجاد راه خود را در جهان.

انگلستان شده است یک عضو اتحادیه اروپا از سال 1973. ترک یکی از بزرگترین پرخطرترین و تفرقه ترین مراحل این کشور گرفته شده در دهه.

در اینجا برخی از راه های مبارزه با تروریسم در اروپا انتظار می رود به بازی کردن در کوتاه مدت.

چه اتفاقی می افتد در 11:01 در شب جمعه. تجارت می کند ، آیا شهروندان اتحادیه اروپا زندگی در انگلستان و استرالیایی در اتحادیه اروپا را به سر به عقب به کشورهای متبوع خود?

هیچ. انگلستان و اتحادیه اروپا بلافاصله وارد یک دوره گذار تا پایان این سال که در طی آن حرکت آزاد مردم و تجارت بین آنها ادامه خواهد داد به عنوان قبل از. هیچ انتظار صف های طولانی در بنادر در کانال انگلیسی. انگلیسی ها دیگر نمی خواهد از شهروندان اتحادیه اروپا, اما آنها هنوز هم به طور گسترده لذت بردن از همان حقوق آنها را در حال حاضر. انگلستان را حفظ خواهد پرداخت به بودجه اتحادیه اروپا در طول این دوره گذار اما قانونگذاران بریتانیا دیگر نمی خواهد نشستن در پارلمان اروپا و یا کمک به شکل دادن به اتحادیه اروپا قوانین. ماه آینده در بریتانیا و اتحادیه اروپا مذاکره کنندگان آغاز خواهد شد تلاش برای چکش تجارت آزاد مقابله به اثر را در هنگام انتقال در دسامبر به پایان می رسد. 31.

Brexit در مدت زمان طولانی. چه مدت طول خواهد آن را برای انگلستان برای رسیدن به یک تفاهم با اتحادیه اروپا ؟

نخست وزیر بوریس جانسون اصرار دارد او می تواند یک معامله در 11 ماه اما اتحادیه اروپا و کارشناسان تجارت به شدت در شک و تردید با توجه به پیچیدگی مذاکرات تجاری.

چندین سناریو دارد. اگر انگلستان نمی تواند رسیدن به یک معامله می تواند به تصادف خارج از اتحادیه اروپا در پایان این سال است. تجارت خواهد به طور پیش فرض به سازمان تجارت جهانی شرایط که محل تعرفه در برخی از کالا و باعث درد برای انگلیسی ها و به میزان کمتر اتحادیه اروپا اقتصاد. جانسون می تواند درخواست برای تمدید دوره گذار اما او در صورت مخالفت در درون حزب محافظه کار خود را. او همچنین قول داد که هرگز به درخواست تمدید دوباره.

این مهم است به یاد داشته باشید که مبارزه با تروریسم در اروپا روند کند در شب جمعه. اکثر تحلیلگران می گویند که مذاکره یک رابطه جدید با اتحادیه اروپا خواهد بود بسیار سخت تر از ترک آن است.

چه ممکن است یک انگلستان-اتحادیه اروپا قرارداد تجارت نگاه مانند?

این یک پرسش و پاسخ می تواند تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد بریتانیا. وزارت خزانه داری انگلستان رئیس ساجد جاوید گفته است که وجود خواهد داشت هیچ ترازی بین بریتانیا و اتحادیه اروپا مقررات در رابطه جدید خود را که اقتصاددانان می گویند خواهد ایجاد موانع تجاری و افزایش هزینه های بالقوه صدمه زدن به انگلستان کشاورزی و خودکار بخش های, در میان دیگران. این را در نظر بگیرید: بسیاری از تولید کنندگان خارجی ساخته شده از گیاهان در انگلیس به استفاده از آن تجارت آزاد با اتحادیه اروپا. اگر صادرات کشور به اتحادیه اروپا صورت تعرفه ها در آینده که ممکن است کاهش انگیزه ای برای شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در پادشاهی متحده.

اقتصاد بریتانیا ثابت شده است که بیشتر انعطاف پذیر از سال 2016 Brexit رای از بسیاری از اقتصاددانان انتظار می رود اما آن را با چالش های بزرگ. پوند انگلیس هنوز بهبود از آن کاهش شدید ارزش پس از بریتانیا رای به ترک اتحادیه اروپا. نرخ بیکاری پایین است اما تا رشد اقتصادی است.

"واقعیت این است که ما به سختی در حال رشد در همه حال حاضر گفت:" جاناتان پرتس, یک استاد اقتصاد در کالج کینگ لندن که ذکر مشکلات جهانی و اقتصاد کشورهای اروپایی و همچنین Brexit عدم قطعیت است. پرتس اضافه شده است که خطرات ناشی از رکود اقتصادی هستند "،"

چه Brexit معنی انگلستان ویژه رابطه با آمریکا ؟

بزرگنمایی این تصویر

وزیر امور خارجه مایک Pompeo (چپ) در دیدار با نخست وزیر بوریس جانسون در خیابان داونینگ لندن در روز پنج شنبه. Tolga Akmen/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tolga Akmen/AP

بدون اهرم است که می آید از تجارت به عنوان بخشی از یک بازار بزرگتر مانند اتحادیه اروپا, بریتانیا نگران است به مذاکره یک معامله خوب معامله به سرعت با بزرگترین اقتصاد, ایالات متحده است. رئیس جمهور تهمت پشتیبانی از مبارزه با تروریسم در اروپا; او انتقاد چند جانبه موسسات مانند اتحادیه اروپا. در روز پنج شنبه در لندن, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت که خروج از اتحادیه اروپا را آزاد خواهد بود تا انگلستان و اجازه می دهد آن را به کاهش هزینه های معامله با ایالات متحده است. هر دو Pompeo و انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab گفت: آنها فکر یک معامله می تواند انجام شود اما تجارت کارشناسان شک و تردید باقی می ماند.

گذشته از اینکه یک متحد دیرین با مشترک ارزش های دموکراتیک انگلستان شده است جذاب به ایالات متحده به دلیل آن می تواند کمک به امریکا در دستور کار خود در اروپا است. هنگامی که بریتانیا است که در خارج از اتحادیه اروپا و نفوذ آن در نتیجه مفید بودن آن برای واشنگتن انتظار می رود به کاهش است.

مبارزه با تروریسم در اروپا تیره و تار روابط در انگلستان. چه آینده اسکاتلند و ایرلند شمالی?

اسکاتلند رای به باقی ماندن در اتحادیه اروپا و بسیاری وجود دارد که عصبانی انگلستان رهبری از دیدگاه آنها این است که با کشیدن آنها را در برابر خود خواهد شد. Brexit شتاب بحث در اسکاتلند در مورد شکستن دور از انگلستان — از جمله پارلمان اسکاتلند رای در این هفته به برگزاری یک جدید استقلال رفراندوم. رفراندوم اتصال نیاز مرکزی انگلستان دولت تصویب که جانسون می گوید او نمی خواهد عطا کند. اما اگر طرفدار استقلال اسکاتلند حزب ملی قوی در سال آینده اسکاتلند در انتخابات پارلمانی طرفداران استقلال را فشار دهید خود را در مورد حتی سخت تر است.

مبارزه با تروریسم در اروپا نیز شتاب صحبت از نهایی رای به الحاق جزیره ایرلند. اگر چه جمهوری ایرلند, اقامت در اتحادیه اروپا, ایرلند شمالی در حال خروج از اتحادیه اروپا با بقیه بریتانیا. Brexit خروج توافق نیاز به چک آداب و رسوم بین بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است که خشم بسیاری از ایرلند شمالی که در حمایت از باقی مانده بخشی از پادشاهی متحده. وجود دارد بسیاری از موانع به ایرلند پیوست از جمله هزینه به جمهوری ایرلند از جذب قابل ملاحظه ای فقیر شمال. هر گونه تغییر وضعیت موجود است که به احتمال زیاد بسیاری از سال های دور.

چه اصلی درس از این Brexit مصیبت?

Brexit رای بخشی از یک مقدار بزرگتر روند در بخش هایی از غرب که ارزش های حاکمیت ملی و استقلال بیش از همگرایی سیاسی و اقتصادی. آن را به یک واکنش شدید در برابر یک در حال اجرا نسبت به روند جهانی شدن است.

سیاستمداران بریتانیا متوجه شدند که مصرف یک سوال به عنوان پیچیده به عنوان عضویت در اتحادیه اروپا را به رفراندوم عمومی است که بسیار خطرناک است. مردم دریافته اند که ریشه در چند دهه روابط با اتحادیه اروپا است به مراتب بیشتر مملو از کسی تصور می کرد. در نهایت برخی از انگلیسی ها کشف کرده اند — پس از سال ها از داخلی و هرج و مرج سیاسی و انگلستان را شکست و به راه خود با بروکسل — که کشور خود را به هیچ وجه نزدیک به عنوان به لحاظ سیاسی قدرتمند و یا به عنوان موثر به عنوان آنها فکر می کردم.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب