برزیل رهبر نیست اخراج coronavirus مسنجر ... هنوز

ریو دو ژانیرو - برزیل جمهور Jair Bolsonaro و وزیر بهداشت و در درگیری های این کشور coronavirus, پاسخ پیشرو به ب

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

ریو دو ژانیرو - برزیل جمهور Jair Bolsonaro و وزیر بهداشت و در درگیری های این کشور coronavirus, پاسخ پیشرو به بسیاری از نگرانی هایی که رهبر راست به زودی می تواند آتش این رسمی است که نقش مهمی در مهار شیوع بیماری.

عمومی نبرد بین یک رئیس جمهور برای بدنام خود را پلاریزه سخنان و اندازه گیری بیشتر است خاطر نشان کرد بسیاری از مشابه تقلا از جنگ در ایالات متحده بین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را رئیس ویروس متخصص دکتر Anthony Fauci. همچنین نگرانی که تلاش برای جلوگیری از گسترش این ویروس در امریکا بزرگترین کشور می تواند تغییر جهت دادن آهنگ.

Bolsonaro بارها به نام COVID-19 "کمی آنفولانزا" مبارزه برای محدود تنها "با خطر بالا" برزیلی به دلیل محدودیتهای شدید تر خواهد بیش از حد باعث آسیب های اقتصادی و تبلیغ هنوز اثبات نشده اثر ضد مالاریا مواد مخدر است. برای دومین مستقیم, آخر هفته او ضربه خیابان در سرپیچی از فدرال توصیه هایی برای برزیلی ها به خود شده است. در طول یک تفرج رئیس جمهور فیلم برداری شده بود پاک کردن بینی خود را همراه داخل مچ دست خود را و سپس تبدیل به لرزش دست در دست یک زن مسن و دیگران.

وزیر بهداشت Luiz Henrique Mandetta در ضمن این موضوع از این واقعیت است پروموتر از قرنطینه اقدامات و مهاجم برزیلی به رعایت محدودیت های قرار دادن در محل توسط دولت فرمانداران بسیاری از آنها گرفته اند یک خط سخت تر از Bolsonaro. این ارتوپد که به حرفه خود مشغول به کار در یک بیمارستان ارتش به دست آورد تا به حمایت مردمی برای pandemic پاسخ — اما هنوز در خطر از دست دادن شغل خود.

در یک مصاحبه تلویزیونی در اوایل این ماه Bolsonaro گفت Mandetta تا به حال موفق به نشان می دهد "تواضع" و این که هر کسی می تواند از کار اخراج شدند. چند روز بعد Bolsonaro گفت: یک گروه از هواداران که او را با استفاده از قلم خود را در برابر مقامات در دولت او که "در حال کامل از خود."

کسانی که نظر به طور گسترده ای درک به عنوان زنگ پایان دادن به Mandetta تصدی به طوری که وزیر گفت زیردستان خود تمیز کردن میز کار خود را.

در مصاحبه ای پخش یکشنبه با پخش Globo Mandetta نگران است که پیام های مخلوط معنی برزیلی "نمی دانم که آیا برای گوش دادن به وزیر بهداشت یا رئیس جمهور."

اما در مورد امکان استعفا به تازگی Mandetta گفت که او آموخته است که از معلمان خود را که یک پزشک هرگز رها بیمار خود را.

"دکتر نیست رها کردن بیمار" Bolsonaro بعد quipped در یک آدرس ویدیویی در رسانه های اجتماعی "اما بیمار می تواند تغییر پزشکان است."

آخر این هفته — با تقسیم بین Bolsonaro و وزیر بر روی صفحه نمایش دوباره — ارائه شواهد بیشتر که Mandetta زمان در حال اجرا است با توجه به کریستوفر گرمن مدیر عامل برای آمریکا در خطر سیاسی مشاوره گروه اوراسیا.

که حاضر نشده آمده است.

به عنوان است که اغلب مورد با Bolsonaro پیرمردان از نزدیک ببینید, تشابه با خود متحد تهمت که ادعا می کند اغلب مقابله با فرمانداران و Fauci. روز یکشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک تماس برای Fauci شلیک و پس از آن مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در مصاحبه ای که تجدید نظر به اجرای گسترده shutdown اقدامات شده بود مقاومت کردند. نظرات تفسیر توسط برخی به عنوان انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن.

هنوز هم تهمت است و اغلب نشان داده شده است یک مقدار غیر معمول از احترام به Fauci در مکان و کاخ سفید گفت: هر گونه پیشنهاد دکتر خواهد بود اخراج شد "مسخره است."

در حالی که افزایش سرعت و تعداد موارد در برزیل است که هنوز هم نسبتا کم در رابطه با این کشور عظیم جمعیت — بیش از 23,000 موارد و 1300 مرگ برای یک کشور از 211 میلیون. این بدان معناست که Bolsonaro نشده است مجبور شده به محوری در همان راه به عنوان تهمت به Fauci گریز تر گفت: پائولو کلمن, استاد علوم سیاسی در دانشگاه برازیلیا.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

Bolsonaro سابق ارتش کاپیتان بود, حاشیه های مجلس در طول هفت کنگره از لحاظ شد به طور گسترده ای شناخته شده به دلیل یک جریان از جملات توهین. در سال 2018 انتخابات حمایت مردمی coalesced اطراف تماس خود را برای تهاجمی پلیس برای مبارزه با نرخ بالای جرم و جنایت, برنامه ای برای تحمیل ارزش های فرهنگی محافظه کار و به وعده احیای اقتصاد است.

Mandetta عضو مرکز-راست DEM, پارتی, یافت, علت شایع با Bolsonaro زمانی که آنها هر دو قانونگذاران و مخالف استقبال از کوبا پزشکان توسط دولت است.

Mandetta حمایت از ائتلافی از سیاستمداران در سراسر طیف بر این باور است که دولت موظف به ارائه مراقبت های بهداشتی و همچنین از جامعه علمی و نظامی به طور فزاینده سرمایه گذاران گفت: دانشگاه برازیلیا را Calmon.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن شک و تردید نرم است در هفته های اخیر Bolsonaro دو برابر شده پایین کار برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان یک رهبر مایل به اتخاذ اقدامات منفور برای سود نهایی برزیل و اقتصاد است.

روشن نیست این کار.

او شده است با ملاقات منظم شب تظاهرات توسط مردم تکیه از آپارتمان خود را به گلدان و تابه, به ویژه هنگامی که او را گرفته به امواج رادیو و تلویزیون ملی آدرس.

وزارت بهداشت دست زدن به کروناویروس در ضمن تایید دریافت از 76 درصد از برزیلی ها نظرسنجی توسط Datafolha و به همان میزان پشتیبانی quarantining مردم حتی اگر این اقدامات خواهد صدمه زدن به اقتصاد و افزایش بیکاری است. Bolsonaro عملکرد به عنوان خوب و یا عالی فقط یک سوم از پاسخ دهندگان. نظرسنجی انجام شده در اوایل ماه آوریل یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 3 درصد است.

دیوید فلایشر استاد بازنشسته در دانشگاه برازیلیا, می گوید او تعجب خواهد بود اگر Bolsonaro آتش سوزی Mandetta اما او انتظار دارد که رئیس جمهور ادامه خواهد داد به تضعیف او.

Bolsonaro نیز علنا دشمنی با فرمانداران از ریو دو ژانیرو و سائو پائولو که تحمیل نسبتا دقیق اقدامات سخت خود را-ضربه متحده و پاداش با تصویب.

Bolsonaro حامیان صحنه کوچک اعتراضات در روزهای اخیر است که برای محدودیت در حمل و نقل و کسب و کار برداشته شود. در ریو یک گروه ضرب و شتم یک تمثال از فرماندار.

نگرانی وجود دارد که متضاد نمونه از Bolsonaro و Mandetta در حال تضعیف پاسخ: داده های تلفن همراه ردیابی, São Paulo state نشان می دهد مردم کمتر تمرین های اجتماعی فاصله در مقابل شروع ماه.

در حال حاضر Mandetta حفظ صندلی خود را. که می تواند تغییر به خصوص اگر مرد Bolsonaro آشکارا تحسین رد خود را متخصص.

"اگر مغلوب ساختن پیشی جستن آتش سوزی Fauci, Mandetta سقوط خواهد کرد" کلمن پیش بینی کرد.

___ آسوشیتد پرس نویسنده Marcelo ده سوسا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن