رئیس جمهور برزیل, آتش سوزی, وزیر بهداشت پس از درگیری بیش از Coronavirus فاصله

بزرگنمایی این تصویر رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro صحبت می کند به خبرنگاران در برازیلیا در روز پنج

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro صحبت می کند به خبرنگاران در برازیلیا در روز پنج شنبه. سرجیو لیما/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سرجیو لیما/خبرگزاری گتی ایماژ

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro اخراج خود وزیر بهداشت به عنوان کشور چنگ زدن با بزرگترین شیوع کروناویروس در آمریکای لاتین است.

Bolsonaro گفت: Luiz Henrique Mandetta ترک با رضایت متقابل اما خروج خود را شرح زیر است هفته acrimony بین این دو مرد بیش از چگونه برای پاسخ به بحران است.

اخراج اتحاد سیاسی افزایش اصطکاک در برزیل در زمانی که کارشناسان بین المللی هشدار می دهند این ویروس را افزایش در این منطقه در هفته های آینده و جذاب برای دولت ها به طور چشمگیری به تشدید اقدامات برای مبارزه با آن است. COVID-19 تاکنون بیش از 1900 زندگی در برزیل.

Mandetta یک کاریزماتیک دکتر و سیاستمدار برنده گسترده حمایت عمومی با حمايت گسترده مبتنی بر انزوای اجتماعی در خط با توصیه های سازمان بهداشت جهانی و بسیاری دیگر از پزشکی و علمی کارشناسان.

Bolsonaro های مخالف در سراسر-هیئت مدیره انزوا اقدامات اعمال شده توسط برزیل فرمانداران دولت با این استدلال که آنها نابود اقتصاد و بهداشت عمومی را به مخاطره می اندازد از بین بردن میلیون ها شغل و کسب و کار.

"زندگی بی بها است اما اقتصاد و اشتغال نیاز به بازگشت به حالت عادی" گفت: Bolsonaro در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه پس از Mandetta اعلام کرد اخراج خود را در توییتر. اما این بدان معنا نیست که اقدام بیش از حد عجله گفت.

با توجه به برزیل, رسانه های Bolsonaro — یک راست پوپولیستی و مشتاق تحسین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن – به طور فزاینده ای در irked توسط Mandetta محبوبیت که به نظر می رسد برای تقویت شده توسط وزیر اجرای برنامه در بسیاری از تلویزیونی کنفرانس های مطبوعاتی او برگزار کرده است در هفته های اخیر.

اخیر Datafolha نظرسنجی به Mandetta تصویب رتبه 76% — و بالاتر از رئیس جمهور 33%.

Bolsonaro است برای هفته ها علنا تضعیف خود وزارت بهداشت و دولت فرمانداران با رد coronavirus به عنوان یک "کمی آنفولانزا" و رفتن بر روی خیابان ها به لرزش دست و ژست برای عکاسی سلفی با هواداران خود.

بازنشسته 65 ساله ارتش کاپیتان به تازگی گفت که او اعتنا نمیکند در مورد خطر عفونت به خاطر او است "ورزشکار" و تنها رنج می برند علائم خفیف. بر خلاف Mandetta رييس جمهور مشتاق حمایت از ضد مالاریا مواد مخدر hydroxyhloroquine برای درمان COVID-19 بيمار.

Mandetta را اخراج می آید به عنوان سیستم های سلامت در بخش هایی از برزیل به ویژه شمال و شمال غرب در حال تبدیل شدن غرق شیوع بیماری و کمبود تخت های مراقبت ويژه تست کیت و هواکش.

پزشکی و سازمان های علمی در برزیل و خارج از کشور را متهم به Bolsonaro بودن خطرناکی غیر مسئولانه در پاسخ به coronavirus بحران است. این اتهامات به احتمال زیاد خواهد شد به شدت با Mandetta را شلیک.

برزیلی ها در برخی از مناطق شهری به استقبال این خبر توسط عصبانیت کوبیدن قابلمه و ماهی تابه در خود ویندوز و خواستار Bolsonaro برای رفتن به جای.

Mandetta جایگزین نلسون Teich پیشرو برزیل متخصص سرطان که توصیه Bolsonaro در مسائل مربوط به سلامت خود را در طول مبارزات انتخاباتی اما بنا به گزارش ها همچنین از انزوای اجتماعی اقدامات است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب