برزیل دادستان به دنبال به حالت تعلیق درآورد رئیس بومی بدن

ریو دو ژانیرو - برزیل فدرال دادستانی واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه به دنبال تعلیق انتصاب سابق مبلغ به عنوان

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

ریو دو ژانیرو - برزیل فدرال دادستانی واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه به دنبال تعلیق انتصاب سابق مبلغ به عنوان رئیس دولت در بدن مسئول حفاظت از uncontacted و اخیرا در تماس با گروه های بومی.

کت و شلوار می پرسد برای تعلیق ریکاردو لوپز Dias' نامگذاری به پست با استناد به یک "آشکار تضاد منافع" و امکان برگشت در برزیل طولانی برقرار شد بدون تماس با سیاست با چنین جوامع بومی.

طرح دعوی در دادگاه نیز متهم به تهدید "نسل کشی و ethnocide" برای مردم بومی.

Funai تا به حال هیچ اظهار نظر فوری در کت و شلوار.

دادستان استدلال می کنند که برای انتخاب Dias بومی در امور سازمان شناخته شده به عنوان Funai تا به حال به آن را تغییر دهید و مقررات داخلی و حذف قبلی نیاز است که به معنای واحد هماهنگ-به طور کلی تا به حال به یک حرفه ای بنده است.

کت و شلوار می گوید: حرکت ضعیف Funai را "ظرفیت نهادی برای حفاظت از خود مختاری و زندگی مردمان بومی."

در سال های اخیر مصاحبه های قبل از نامزدی خود را ساخته شده رسمی توسط وزارت دادگستری چهارشنبه گذشته Dias گفت که او نمی خواهد به دنبال تبلیغ گروه های بومی.

اما کار خود را در آمازون در 1997-2007 به عنوان یک عضو جدید قبایل غیر انتفاعی گروه نگران از فعالان و مدافعان حقوق بشر. در حال حاضر به نام Ethnos360 به فلوریدا بر اساس گروه می فرستد مبلغان از کلیساهای محلی در سراسر جهان بسیاری از افراد به بومی سرزمین است.

برزیل رسما شمارش 28 گروه جدا شده و مردمان بومی در آمازون و دولت از رئیس جمهور Jair Bolsonaro گفته است که گروه های بومی باید در یکپارچه برزیلی جامعه است. رئیس جمهور همچنین معتقد است خود را در اراضی حفاظت شده می تواند مانع این کشور کامل اقتصادی بالقوه است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن