برزیل باید با آن Coronavirus داده دیوان عدالت قوانین

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro دیده پستال حامیان اواخر ماه گذشته در برازیلیا, م

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro دیده پستال حامیان اواخر ماه گذشته در برازیلیا, معتقد است که اقتصادی خرید اینترنتی از اقامت در خانه سفارشات بدتر از ویروس خود را. Evaristo Sa/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Evaristo Sa/خبرگزاری گتی ایماژ

عدالت در برزیل دادگاه عالی دستور داده است تا دولت رئیس جمهور به آن coronavirus اطلاعات در دسترس عموم.

دیوان عدالت Alexandre de Moraes گفت: در دستور مورخ دوشنبه که برزیل را وزارت بهداشت باید رزومه انتشار در حال اجرا بالغ برای تایید مرگ و عفونت — یک تمرین گروه به تازگی متوقف به انتقاد گسترده.

دولت برزیل در تلاطم آمریکای جنوبی بدترین شیوع کروناویروس به طور ناگهانی به پایان رسید و دسترسی به خیلی از خود گذشته و اطلاعات اوایل این ماه به جای های تنها تعداد موارد تایید شده در هر روز.

اما de Moraes گفت که کتمان چنین اطلاعاتی ممکن است داد و بیداد تلاش برای درک ویروس تداخل با منافع عمومی و به طور کلی دارای "عواقب فاجعه بار" برای پاسخ این کشور به این بیماری همه گیر. به علاوه آن را نقض دولت "قانون اساسی وظیفه" را به دنبال حفاظت از "زندگی و سلامت همه برزیلی ها."

بنابراین او گفتن است وزارت بهداشت به رزومه کاری خود را coronavirus به روز رسانی به آنها تحویل داده شد تا زمانی که پنج شنبه گذشته با نظم و داده های گذشته دوباره در دسترس است.

حقوقی درام در حال وقوع است در برابر پس زمینه از افزایش فوریت در برزیل است که دچار در جهان سوم کمترین تایید COVID-19 تلفات پشت ایالات متحده و بریتانیا.

آن بیش از 700 ، 000 موارد تایید شده در حال پیشی تنها توسط ایالات متحده و هیچ یک از همسایگان خود در جنوب امریکا است دچار خرابی از این بیماری در مقیاس است که به برزیل است.

بزرگنمایی این تصویر

یک قبرکن می ایستد در یک گورستان در مانائوس, برزیل که در آن COVID-19 قربانیان به خاک سپرده شده است در هفته های اخیر.- همه گیر کشته شدن بیشتر مردم در برزیل از تقریبا هر کشور دیگری در جهان است. مایکل دنتس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل دنتس/خبرگزاری گتی ایماژ

با شایع کمبود در تست و سوالات در مورد این کشور به طور کلی پاسخ برزیل و ترکیه نیز به احتمال زیاد به مراتب بالاتر از آمار رسمی منعکس کند.

با وجود های اخیر سنبله — از جمله تعداد رکورد جدید روزانه موارد در مدت کوتاهی قبل از اطلاعات عمومی کشیده شد — رئیس جمهور Jair Bolsonaro نزدیک سیاسی متحد از رئیس جمهور آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن است ادامه داد: فشار رهبران محلی به سهولت خود را coronavirus محدودیت و بازگشایی اقتصاد خود را. او را تشویق بزرگی تظاهرات خود را از حامیان و بارها و بارها مورد سوال اقدامات اجرا شده در سراسر کشور.

در میان این جنجال وزارت بهداشت تصمیم به حذف اعداد بزرگتر از آن در دسترس عموم داده بود ملاقات بیش از آخر هفته با اعتراضات از تظاهرات و condemnations از کارشناسان پزشکی که به نام تصمیم خطرناک است.

دیگران دیگری از جمله دیوان عدالت Gilmar مندس, تشبیه آن به استبداد: "دستکاری آمار" او در توئیتر خود نوشت "یک مانور توتالیتر."

در بیانیه ای که هفته گذشته به Bolsonaro را Facebook account, توضیح وزارت بهداشت تصمیم به تکان شدید و سخت آرشیوی داده ها از وب سایت رسمی خود گفت: مسن اطلاعات به سادگی "نه نماینده" وضعیت در کشور است.

"انتشار 24 ساعته اطلاعات" در این بیانیه توضیح داد: "اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر واقعیت از کشور در این زمان و تعیین استراتژی های مناسب برای خدمات عمومی."

وزارت بهداشت به نظر می رسد تا حدودی به پیاده روی تصمیم خود را توسط یکشنبه, چاپ و نشر, تجمعی برگه دوباره البته با های مختلف ارائه شده است. اصلی داشبورد هنوز ارائه تنها جدید تایید موارد جدید مرگ و میر و جدید بهبود موارد است.

در حکم دادگاه de Moraes به وزارت 48 ساعت برای از سرگیری ارائه دسترسی عمومی به اطلاعات آن در coronavirus به عنوان آن را به حال قبل از.

NPR فیلیپ ریوز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن