BP میسازد قصد دارد به طور خالص صفر در تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050

لندن - انرژی شرکت BP گفت: هدف آن از بین بردن و یا جبران تمام کربن تولید گازهای گلخانه ای از آن در عملیات و نفت

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

لندن - انرژی شرکت BP گفت: هدف آن از بین بردن و یا جبران تمام کربن تولید گازهای گلخانه ای از آن در عملیات و نفت و گاز آن تولید تا سال 2050 تبدیل شدن به آخرین شرکت بزرگ در این صنعت به مجموعه ای از جاه طلبی های خود را برای مبارزه با تغییر آب و هوا.

برای رسیدن به هدف مستقر در لندن BP PLC گفت: این امر سازماندهی مجدد عملیات به مطمئن شوید این شرکت با تمرکز بر دستیابی به آن کربن-برش اهداف در حالی که همچنین در ادامه این دیدار با سهامداران خواسته است.

"ما تاریخی ساختار در خدمت ما هست اما به منظور نگه دارید تا با سرعت در حال تحول خواسته های مشتری و جامعه انتظارات ما نیاز به تبدیل شدن به بیشتر یکپارچه و متمرکز تر" مدیر عامل برنارد Looney در بیانیه ای گفت.

به عنوان بخشی از برنامه BP گفت: این امر کار را برای کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای از محصولات خود را به نصف تا سال 2050 و نظارت بر نصب تجهیزات در حوزه نفت و گاز گیاهان پردازش توسط 2023 آن را به عنوان به دنبال کاهش میزان متان این امکانات انتشار به محیط زیست 50 درصد. این شرکت همچنین گفت: آن را افزایش می دهد سرمایه گذاری در منابع نفت و گاز و کسب و کار.

علاوه بر این فشار خون گفت: آن متوقف خواهد شد "شهرت شرکت ها تبلیغات" و تغییر است که هزینه نسبت به ترویج کاهش کربن سیاست.

___

خواندن تمام AP داستان در تغییر آب و هوا مسائل att https://apnews.comClimatet

.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن