هر دو مجلس کنگره را برای اولین بار در طول همه گیر در میان سوالات مطرح شده در آزمون

بزرگنمایی این تصویر قانونگذاران در حال هدایت به عمل اجتماعی فاصله برای بحث و رای در کف مجلس نمایندگا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

قانونگذاران در حال هدایت به عمل اجتماعی فاصله برای بحث و رای در کف مجلس نمایندگان. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

روز پنج شنبه در مجلس نمایندگان و سنا را در جلسه در همان زمان برای اولین بار پس از همه گیر آغاز شد و بیش از سه ماه پیش.

در حالی که 100 عضو مجلس سنا از سر خود را به طور منظم طبقه کسب و کار ممکن است بسیار بزرگتر مجلس نمایندگان ملاقات نکنید. با بیش از 430 اعضای پایین مجلسی, چهره های بالاتر خطر برای شیوع.

و مانند بسیاری دیگر از محل کار در سراسر کشور, کنگره تا به حال به سهمیه آزمون coronavirus. بسیاری از کار توسط کارکنان و مشاوران و نمایندگان مجلس در حال انجام است از راه دور. ماه گذشته مجلس به تصویب قوانین جدید اجازه می دهد پروکسی رای گیری و جلسات ویدئو کنفرانس.

"سهمیه بندی آزمون برای اعضای کنگره ... به من آن دیوانه کننده," دکتر گفت: Ashish Jha مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه. "مانند این است که هیچ راهی برای اجرای یک کشور است."

اما وجود داشته اند برخی از پیشرفت. حضور پزشک به کنگره هم اکنون می توانید تست بدون علامت اعضای ارشد دموکرات دستیار NPR گفت. تنها برخی از اعضای بیمار می تواند دسترسی به آزمون.

در همین حال کنگره آمریکا باقی می ماند بسته به عموم مردم برای تور و بازدیدکننده داشته است. و کسانی که هنوز جلسه وجود دارد تا حد زیادی پایبند به حضور پزشک راهنمایی های اجتماعی را حفظ فاصله و پوشیدن ماسک.

"هر کس باید فقط به پوشیدن یک لعنتی, ماسک, مثل شما, مثل, من در حال حاضر," مارکو روبیو سناتور. R-Fla., به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

اعضای کنگره شاهد افزایش موارد در شروع این بیماری همه گیر اما تا حد زیادی مسطح منحنی های خود را با یک مجموع از نه موارد است.

اما کنگره کارگران — که شامل اعضای هیات افسر پلیس و کسانی که حفظ عملیات — دیده بزرگتر هجوم موارد با بیش از 60 تا اواسط ماه ژوئن به کنگره aide.

"کسانی هستند که ما باید نگران توسعه برخی در دراز مدت تست پروتکل دلیل آن را نه تنها در مورد اعضای" کنگره رادنی Davis, R-Ill., رتبه بندی و عضو ارشد خانه مدیریت کمیته NPR گفت به تازگی.

Davis شده است در شکار برای یک برنامه تست برای کنگره است. در این ماه او نوشت: مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا درخواست برای حضور پزشک به همکاری با ارتش و یا خصوصی فروشنده برای تست 2000 نفر یا بیشتر در هفته است.

اما تا کنون پلوسی و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., باید گفت: کنگره نباید اولویت بندی تست جلوتر از کارگران ضروری.

صندلی خانه اداره کمیته Rep. Zoe Lofgren D-کالیفرنیا موافقت با این طرح — در حال حاضر است.

"من فکر می کنم تا زمانی که این کشور در شکل بهتر ما در حال رفتن به در یک موقعیت برای تست هر کسی که می آید به کنگره" Lofgren گفت.

کارشناسان مانند Jha می گویند تست های ملی هنوز هم نمی رسید توصیه سطح. در میان کسانی که نشان دادن علاقه کمی در تقویت آن است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که یک تجمع هفته گذشته در Tulsa, Okla., که از او خواسته برای تست به کند.

در روز سه شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: او شوخی نیست وقتی که او ساخته شده نظرات.

"تست یک شمشیر دو لبه است," او گفت:.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن