بوریس جانسون مشاور حضور داشتند کلید علم جلسات ویروس

لندن - دولت بریتانیا روز شنبه در دفاع از استقلال دانشمندان مشاوره آن را در coronavirus پس از آن پدید آمده است

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

لندن - دولت بریتانیا روز شنبه در دفاع از استقلال دانشمندان مشاوره آن را در coronavirus پس از آن پدید آمده است که نخست وزیر بوریس جانسون بحث برانگیز رئیس aide کرده بود با حضور در جلسات گروه.

انتقاد از جانسون دولت محافظه کار است و نصب به انگلستان COVID-19 کشته و یک در سراسر کشور مستند تحمیل یک ماه پیش میکشد ، تایید تعدادی از coronavirus مربوط به مرگ و میر بیمارستان است و به احتمال زیاد برای رسیدن به 20,000 آخر این هفته.

پس از یک گزارش در روزنامه گاردین دولت تایید کرد که جانسون مشاور Dominic کامینگز حضور داشتند و در جلسات متعدد علمی گروه مشورتی برای شرایط اضطراری و یا حکیم و گوش دادن به بحث. اما آن را تکذیب کرد گاردین ادعا می کنند که کامینگز — است که یک دانشمند — عضو گروه.

کامینگز است ستیز شکل یک خودخوانده سیاسی disruptor که منصوب به یک نقش کلیدی توسط جانسون پس از متفکر پیروز "ترک" در طول مبارزات انتخاباتی بریتانیا 2016 همه پرسی عضویت در اتحادیه اروپا.

دولت گفت: "سیج مستقل را فراهم می کند مشاوره علمی به دولت است. مشاوران سیاسی هیچ نقشی در این."

گلی است که معمولا کمتر شناخته شده گروه به رهبری توسط مشاور ارشد علمی پاتریک blue palace hotel و افسر ارشد پزشکی کریس Ersin. دولت کاهش یافته است به انتشار کامل آن عضویت و گفت که می تواند ترک دانشمندان باز به لابی و یا دیگر فشار است.

داود پادشاه سابق دولت مشاور ارشد علمی گفت: نگهبان او "شوکه" به یاد بگیرند که مشاوران سیاسی درگیر شدند در گلی نشست. اما دانشمندان دیگر که توصیه آمده است: دولت و معمول برای مشاوران سیاسی برای حضور در, هر چند تنها به عنوان ناظر.

اصلی مخالف حزب کارگر گفت: Cummings' حضور و غیاب پرسش در مورد اعتبار دولت تصمیم گیری.

"بهترین راه برای پاک کردن همه از این است که دولت به طور کامل و شفاف با ما و نشر دقیقه گلی کمیته" گفت: کار سلامت, سخنگوی Jonathan Ashworth.

دولت می گوید: پاسخ به همه گیر شده است هدایت علمی مشاوره. مشاوره که تحت افزایش نظارت که منتقدان را متهم به دولتی بودن و به کندی پاسخ به شیوع بیماری. بریتانیا تحمیل سراسر کشور مستند در مارس 23, بعد از در بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی است. اقدامات تمدید شده است تا حداقل ممکن است 7.

به عنوان جمعه 19,506 مردم با کروناویروس مرده بود در بیمارستان. این رقم شامل نمی شود مرگ و میر در خانه های سالمندان که به احتمال زیاد به تعداد در هزار است.

دانشمندان می گویند انگلستان رسیده است اوج این بیماری همه گیر است اما هنوز از خطر است. تعداد افراد بستری شده با COVID-19 در حال کاهش است و تعداد مرگ و میر روزانه به اوج خود رسید و در مارس 8.

به عنوان ترس فروکش کردن است که نظام سلامت را ضعف مخالفان پله تا حملات خود را در جانسون دولت محافظه کار بیش از کمبود تجهیزات حفاظتی برای کارگران پزشکی و عدم تست برای ویروس.

در همین حال مقامات بهداشتی خواست انگلیسی ها به چشم پوشی از علائم شرایط دیگر از coronavirus نگرانی که سرطان و بیماری های دیگر می رویم درمان نشده است.

بهداشت عمومی انگلستان گفت: بازدید از بیمارستان بخش اورژانس کاهش یافته است تقریبا 50 ٪ در ماه آوریل از ماه مشابه در سال گذشته است. موسسه خیریه تحقیقات سرطان بریتانیا تخمین زده است که 2,250 موارد جدید این بیماری می تواند در رفتن غیر قابل تشخیص در هر هفته تا حدودی به دلیل مردم تمایلی به رفتن به بیمارستان برای ترس از ابتلا به این ویروس و یا حد بار سیستم.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

خدمات بهداشت ملی تشویق مردم به دنبال کمک فوری در صورت نیاز و برای ادامه حضور در خدمات مانند غربالگری سرطان و زایمان قرار ملاقات.

NHS اجرایی سیمون استیون گفت: "نادیده گرفتن مشکلات می تواند عواقب جدی داشته باشد — در حال حاضر و یا در آینده."



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن