بانی گر عضو موسس خواهران اشاره گر مرده در 69

بزرگنمایی این تصویر بانی گر است. حسن هنرمند پنهان کردن عنوان تعویض عنوان حسن هنرمند بانی گر

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بانی گر است. حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن هنرمند

بانی گر یک خواننده برنده جایزه گرمی و ترانه سرا بود که یکی از اعضای موسس گروه آوازی اشاره گر, خواهر, درگذشت, در سن 69. مرگ او اعلام شد و در بیانیه ای که شامل یک یاد از او خواهر بزرگتر آنیتا اشاره گر. "بانی بهترین دوست من بود و ما صحبت کردیم و هر روز; ما هرگز تا به حال مبارزه در زندگی ما است. من در حال حاضر در دست او و من دوباره او را ببینم و یک روز." هیچ دلیلی داده شد.

اشاره گر خواهر تکامل از اشاره گرها – یک جفت, یک سان فرانسیسکو-بر اساس گروه بانی تشکیل در سال 1969 با خواهر کوچکترش ژوئن. اواز یا موسیقی دو نفری انجام R&B را پوشش می دهد در اوکلند باشگاه و بخشی از شمال ایالت کالیفرنیا جوانان گروه کر. آنیتا اشاره گر او را دیدم خواهر آواز با گروه کر در فیل مور غرب و بلافاصله ترک او حقوقی وزیر کار به آواز خواندن با آنها.

این اشاره گر رشد آواز خواندن در گروه کر در پدر خود را اوکلند کلیسا بود و مخفیانه در جلسات گشت گوش دادن به سکولار رادیو هنگامی که پدر و مادر خود نیست صفحه اصلی: Nina Simone, الویس پریسلی, سام کوک اتا جیمز. بعد خواهران و برادران مشغول به کار خستگی ناپذیر در موسیقی خود را — تمرین نوشتن و تنظیم آواز و سرودن آهنگ اصلی و خیساندن انقلابی, سیاست, فرهنگ و موسیقی گالوانیزه در اواخر 60s به سان فرانسیسکو.

به عنوان سه نفر آنها کانال خود را التقاطی سلیقه موسیقی و مرحله تجربه به مباحث آواز پشتیبان برای Grace Slick, سیلوستر Boz Scaggs و الوین اسقف. بانی — رسا شناور خواننده که به زحمت در آغوش عناصر روح و پاپ و جاز — به خصوص جذب نسبت به چنین موسیقی تطبیق پذیری است. "من این نوع از کسی که دوست دارد به انجام پرماجرا چیزهای جدید – آن را به یک چالش برای من برای رفتن به جلو از آنجا که من نمی خواهم به گیر به فقط یک چیز گفت:" بلوز و روح در سال 1979.

این نگرش همچنین خلاصه خواهران اشاره گر' اوایل کار که مقاومت طبقه بندی شده است. اوایل مقابله با Atlantic Records رفت و جنوبی پس از label سعی کردم به فشار آنها را به سمت ساده R&B. در افسانه: اشاره گر خواهر, خانواده, داستان, آنیتا اشاره گر به یاد می آورد که بانی بود به خصوص مصمم است که این گروه می خواستند به صدا التقاطی: "ما تصمیم گرفته ایم.ما می خواهم به خواندن همه چیز است."

هنگامی که خواهر اموزش به این گروه پیوستند و آنها در بر داشت یک خانه مستقل برچسب آبی شست و خواهران اقبال بهبود یافته است. خود را با عنوان اولین LP از سال 1973 افتتاح شد با اولین ضربه — برداشت پوشش از آلن توسن را "بله ما می توانیم" — به پایان رسید و فقط به عنوان formidably با سوزان gospel-blues نسخه از "وانگ دنگ ابله." در بین این اشاره گر لمس در جاز نوسان و برادوی است.

"ما باید به این زمین / زمین بهتر است / از یکی که در آن زندگی می کنیم" خواهران آواز خواندن در این روح قطار عملکرد از سال 1973.

YouTube

سال بعد که یک مقدار زیادی برجسته ملایم کشور تصنیف "پری" که بانی و آنیتا co-نوشت. آهنگ عبور بیش از به پاپ نمودار برنده بهترین کشور Vocal Performance by a Duo یا گروهی در جایزه گرمی شد و بعد از برش توسط الویس پریسلی. بانی همچنین شرکت نوشت که آلبوم بلوز متمایل به "لرزان تخت بلوز" با خواهر او و به دنبال آن است که با اعتباری در سال 1975 را پایین کلید شرجی funk بوسه خاموش "چه مدت (Betcha' یک جوجه در طرف)" یکی دیگر از ضربه.

بانی اشاره گر چپ این گروه در سال 1977 راه اندازی یک حرفه انفرادی با دو خود با عنوان آلبوم. او در بر داشت او را بزرگترین موفقیت در رقص, نمودار, هدف قرار دادن 10 صفحه با جلد Motown بازدید "من می توانم به خودم کمک نمی کند (Sugar Pie Honey Bunch)" و "بهشت باید شما فرستاده می شود." دومی بزرگترین انفرادی آمار: نه تنها او قطع بیشتر نسخه های سنتی است که شامل یک قطعه اخریک اهنگ از گم شدن آواز, اما او نیز گردد الهامی, فراوان, دیسکو, را پس از او شنیده می شود مردم روستا را "Y. M. C. A."

"که به من این ایده را به خواندن آن بود که او گفت:" در سال 2013. "اینجا جایی است که ما باید ریتم و ضرب و شتم. بنابراین من به نام بالا بری Gordy و به او گفت که آنچه که ما تا به حال به انجام. من نمی دانم که من که قرار بود برای گم شدن. که بی مطالعه. من فقط آن را در لحظه ای از الهام بخش است."

در این هرزگرد جاز تعداد خواهر مطابقت اتشی پیانو و بخش ریتم دادن به عملکرد یک حرکت jubilance.

YouTube

پنجمین فرزند کشیش التون اشاره گر و همسرش, سارا, بانی متولد شد پاتریشیا اوا اشاره گر در اوکلند در سال 1950. در افسانه ها: خواهران اشاره گر', خانواده, داستان, آنیتا اشاره گر گفت که نام مستعار بانی آمد از babysitters مشاهده بود که زیبا به عنوان یک اسم حیوان دست اموز. در پیچ و تاب غیر معمول, بانی خودش تصمیم به تغییر دوره مهرورزی تغییر نام خودش بانی. "من می خواهم این ایده از نامگذاری خودم خواهم ساخت خودم," او گفت: در این کتاب است. "من فقط یک خانواده با یک نام مستعار است."

که مرتب سازی بر اساس iconoclasm خواهد بود مشخصه بانی زندگی و زندگی حرفه ای. او یک استعداد بصری هنرمند و خلاق نویسنده در علاوه بر این به عنوان یک نوازنده با استعداد; آنیتا اشاره گر توصیف او به عنوان "رویایی" از خانواده در افسانه: اشاره گر خواهر, خانواده, داستان, در حالی که در زمان طولانی خواهران اشاره گر تهیه کننده دیوید Rubinson اضافه شده در همان کتاب است که بانی بود "به طور کامل سرکش. او روح است از ابراز وجود و اعتماد به نفس. او فوق العاده با انرژی بالا و شدید راه زندگی است."

گر منتشر شد یکی دیگر از آلبوم انفرادی 1984 است اگر این قیمت مناسب استاما پس از آن تا حد زیادی پا به دور از ضبط و ذخیره برای سال 2011 را مانند پیکاسو. او همچنین گاهی اوقات پیوست با خواهر او را به انجام. در اواخر سال 2019 یک فن دستگیر بانی و آنیتا اشاره گر آواز بداهتا نسخه از "آتش" در لاس وگاس نوار نشان دادن نه تنها خود را پایدار, صوتی, باند, اما او outsized شخصیت.

"بانی را همیشه زیر خاص," اموزش گر گفت: در سال 2009. "او spunkiest از همه ما بود و او بود که کوتاه ترین از همه ما. همه ما خواهد بود در هتل خواب و بانی خواهد بود در خیابان مهمانی با طرفداران. آنها عاشق آنها برخی از بانی عسل!"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب