باند برای سپاهی گرجستان متهم به تیراندازی مرگبار را تکذیب کرد

سیلوانیا، گا - یک قاضی گرجستان پیوند برای یک سپاهی سابق گشت ایالتی جورجیا متهم به قتل در ماه اوت تیراندازی به

توسط MINERALNEWS در 16 شهریور 1399

سیلوانیا، گا - یک قاضی گرجستان پیوند برای یک سپاهی سابق گشت ایالتی جورجیا متهم به قتل در ماه اوت تیراندازی به مرگ یک سیاه پوست 60 ساله را که حاضر به توقف برای چراغ دم شکسته نشد، تکذیب کرده است.

قاضی شهرستان Screven F. گیتس Peed در روز جمعه حکم داد که آن را "نامناسب خواهد بود" برای اعطای پیوند در حال حاضر برای جیکوب گوردون تامپسون ، با توجه به حقایق مورد.

تامپسون که سفیدپوست است، برای مدت کوتاهی جولیان لوئیس را در ۷ اوت تعقیب کرد قبل از اینکه ماشین لوئیس را مجبور به خندق کند و به سر لوئیس تیراندازی مرگبار کند.

تامپسون در گزارش حادثه خود نوشت که از جانش می ترسد و یک شوت شلیک کرد که لوئیس موتورش را اصلاح کرد و فرمانش را چرخاندند انگار می خواهد سپاهی را قوچ کند.

تامپسون یک هفته بعد به اتهام قتل بزهکاری و حمله شدید اداره تحقیقات جورجیا دستگیر شد. او در زندان شهرستان اسکریون در نزدیکی مرز کارولینای جنوبی ایالت در بازداشت باقی می ماند.

وکیل فرانسیس جانسون که نماینده خانواده لوئیس است، گفت که انکار پیوند پید برای تامپسون نشانه مثبتی برای جنبش کنونی برابری نژادی در پلیس آمریکا است.

جانسون روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: «سرعت بی سابقه تحقیقات نتیجه مستقیم سال ها فعال سازی در مورد این مسائل همراه با تغییر دریا در رهبری اجرای قانون در بالای GBI است.» "این پرونده طبق معمول به عنوان کسب و کار پیش نمی رود."

گزارش حادثه تامپسون واصل می گوید او یک نیسان سنترا رانندگی با نور دم شکسته در حدود 9 بعد از ظهر را مشاهده کرد و چراغ های خود را روشن برای شروع توقف ترافیک در روستایی Screven شهرستان. او گفت راننده هر دو سیگنال نوبت خود را چشمک زد و با دستی در خارج از پنجره اش حرکت کرد اما هیچ تلاشی برای متوقف کردن انجام داد.

تامپون نوشت که خودرو را با سرعت تا ۶۵ مایل در ساعت (۱۰۵ کیلوفوت) دنبال کرده تا اینکه خودرو از طریق یک علامت توقف نورد شد. سپس سپاهی مانور انجام داد که ماشین را مجبور به خندق کرد. تامپسون گفت که در کنار خودرو کشیده و در حالی که از رزمناوش پیاده می شد اسلحه اش را کشید.

تامپسون در گزارش خود نوشت: «در مقطعی شنیدم موتور روی خودروی ناخلف با سرعت بالایی اصلاح می شود.» «چراغ سلاحم را فعال کردم و متخلف را با هر دو دست روی فرمان مشاهده کردم. دیدم که فرمان را به شیوه ای تهاجمی به عقب و جلو نسبت به من و خودروی گشت من آچار می کرد.»

وی ادامه داد: به نظرم رسید که متخلف سعی می کرد از خودروی خود برای مجروح کردن من استفاده کند. در ترس از جان و امنیتم، یک بار سلاحم را تخلیه کردم.»

گلوله سپاهی به پیشان لوئیس اصابت کرد. تامپسون نوشت که سعی کرده کمک های اولیه را تا رسیدن امدادگران ارائه دهد.

بارگذاری...

بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری...

بارگذاری...



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن